Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Healthy Life in 4 Steps


Are you ready for healthy life because I will tell you how to live healthy in 4 steps?! 
First: drink a lot of water and don't wait to get thirsty. You should to drink 10 glasses per day because that's what your organism needs. Second: excercise and it doesn't needs to be a gym. You can play some sport, swim, run, dance or whatever you like. The key is to stay active. Third: nutrition. Oh, okay, I understand is hard for you to leave pizza, hamburgers, fries and other that unhealthy food, but If you want to live one hundred percent healthy life then you need to eat fruits, vegetables, cereals and other food with vegetable origin. Fourth: sleep. You need to wake up and go to sleep always at same time and at least to sleep 8 hours.
I hope I helped you about your future healthy life and don't forget, you have to be persistent and willing. I know you can do that! Let's live healthier!
_______
Danas ću da vam pričam o zdravom životu i kako da ga postignete u četiri koraka. Svi znamo da je važno voditi zdrav život, ali većina nas ga zapravo i ne vodi i mislim da je vreme da to menjamo. Oni koji vode zdrav život znaju razliku jer dosta utiče na njih. Recimo, ja posle trčanja se osećam mnogo bolje i srećnije. Osim što mi utiče na građu, utiče i na mene samu. Zdrav život nam pruža sve kako bi bili srećni, zadovoljni, jači psihički i fizički, a podrazumeva se da nam i produžuje život jer ipak zdraviji ljudi žive duže.

Mislim da nije teško voditi zdrav život kada se naviknemo na njega posle nekoliko nedelja. Najteže je krenuti jer ljudi ne vole baš promene i misle 'dobro mi je ovako, zašto da menjam bilo šta'. Naravno, neki krenu ali onda i odustanu jer slatki gresi su ipak slatki gresi. Onda ponovo kreću od starta ili nastavljaju tamo gde su stali. Bitna je istrajnost i volja. Posle nekog vremena, vode zdrav život bez problema jer su se navikli na njega i jer im je postao svakodnevna rutina.

1. Voda

Najglavniji faktor u zdravom životu je voda jer ona čini 55 do 70% ljudskog organizma. Ona nam pomaže da ne budemo dehidrirani i zato treba stalno da je pijemo. Tačnije, 10 čaša na dan. Pored toga, pomaže i u čišćenju lica. Ono što je važno jeste da ne čekate da osetite žeđ jer ste već tada pomalo dehidrirani već da pijete vodu čak i kada niste žedni.
Pored vode, možete piti i šumeće tablete koje ja pijem svaki dan. One sadrže vitamin c, kalcijum, magnezijum tj. ono što je potrebno organizmu.
2. Vežbanje

Kada neko čuje vežbanje, odmah pomisli na teretanu i ima samo nju kao asocijaciju na tu reč, ali tu ima mnogo više. Pod vežbanjem se podrazumeva kretanje i svi mi već vežbamo. To može biti neki sport, može biti ples, trčanje, obične vežbe pa čak i hodanje. Vežbanje nam jača duh, drži nas u formi i važno je da se vežba redovno tj. da budemo aktivni.

3. Ishrana

Mislim da je najteži korak kod zdravog života ishrana. Većina nije spremna da ostavi hamburgere, pizze, pomfrite i svu tu nezdravu hranu van svog jelovnika. U nekom slučaju i ne moraju jer sve te kalorije koje su uneli mogu da izbace vežbanjem, ali pravi zdrav život ne računa tu hranu već hranu biljnog porekla, voće, povrće i žitarice, između ostalog. Pored toga, tu su i smutiji za koje svi znamo da su preukusni.

4. Spavanje

Tu je i četvrti korak koji je nekada bio lak, ali sada kada se u krevet ide sa telefonima, on je malo teži. Što se tiče ovog koraka, treba da se budite, a i da ležete u isto vreme. Posle nekog vremena, organizam to sam zapamti i budite se sami u to određeno vreme, a i krene da vam se spava kada obično idete u krevet. Ako slučajno promenite vreme, organizam će biti, da kažem, zbunjen i neće znati šta želite od njega, tj. kada da vas budi tj. da postane aktivan. Inače, ta navika se stvara godinama. Sada, telefoni treba da budu ugašeni i što dalje od vas. Najbolje je da budu u drugoj sobi, ali znamo da se to neće desiti. Ništa onda, nastavite da ih držite pored glava, a oni neka vas zrače, samo budite sigurni da spavate 8h jer toliko nam treba za odmor.
 
Nadam se da sam pomogla oko vašeg budućeg zdravog života jer stvarno čuda čini. Dobro, iskusila sam samo malo njegove magije ali i to je dovoljno da me vuče prema njemu i da težim da ostvarim sve ove korake. Znam da ako mogu ja, onda možete i vi! ...da pokušavamo barem.

Pitanja za kraj...
1. Da li jedete kada ste gladni ili jedete zato što želite da pojedete nešto?
2. Kada bi vas ostavili u pustinji i dali izbor da izaberete vodu ili hranu, šta bi izabrali?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

14 коментара:

  1. Jako mi se dopada nacin na koji ti raymisljas! Saveti su odlicni, slazem se sa tobom da svi treba da pocnemo voditi zdraviji zivot.
    Novi post na mom blogu, komaj ako ti se dopadne:

    http://inmyownworld321.blogspot.com/2015/07/vocna-salata-na-moj-nacin.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Treba, ali niko neće, haha.. :D Hvala ti mnogo, sad ću proveriti post. :)

      Избриши
  2. Meni je sve to izgleda slatko. Te salatice od povća i voća, ali ne mogu da jedem toliko voća i mnogo volim meso. Spavam minimum osam sati dnevno. Da li tu spada i voda sa ukusom breskve haha? Vežbam redovno. Veoma koristan post. Baš sam o ovome danas razmišljala. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne moraš da pojedeš ogromnu količinu, jedna jabuka, banana ili šta već voliš je dovoljno. Bitno je samo da unosiš voće i povrće u organizam. Mislim da je zdrava ta voda, ali nisam sigurna. Ako nije zdrava, prašta se jer je mnogo ukusna, hih. :)

      Избриши
  3. Jasmina, odlicni saveti! ♥ Ufff... ja se uvek trudim da se zdravije hranim, ali nista. Opet ja po starom. xD Salata od voca i povrca... mislim da je divna! ♥ Jela sam inace salatu od povrca. Spavam najmanje 8 sati dnevno. Hahaha trudim se da budem redovna sto se tice vezbanja. :)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najteži je početak, ali treba biti istrajan i čvrste odluke, posle će lako da ide. :)

      Избриши
  4. Odličan post, kao i blog. Baš je motivirajući, potiče na zdrav život. Ja, nažalost, jedem kad mi je dosadno (iako nemam problema s težinom), ali trudim se kontrolirati haha, ali što ću - od ljubavi to je jače! Izabrala bih vodu, definitivno, jer bez vode ne možemo, a bez hrane neko vrijeme i možemo. Uostalom, što ako mi daju nešto sasvim suho ako izaberem hranu haha? Pratim te, možeš pogledati moj najnoviji, taman objavljen post!

    http://angieslittlesecrets.blogspot.com/ ♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ♥ Da znaš da si u pravu što se tiče hrane. Definitivno je uvek bolje izabrati vodu. :) Pogledaću tvoj novi post. ♥

      Избриши
  5. Odličan post ! Ja stalno jedem , nemam mnogo problema sa težinom , ali ne mogu reći ni da ih nemam uopšte . :') Ja bih izabrala vodu definitivno , jer ja bez nje nikako ne mogu ! ♥

    Novi post -----------> allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. ♥ Samo vežbaj i biće u redu. Dobro si izabrala jer voda je pravi odgovor. :)

      Избриши
  6. Super post.Poslušaću tvoje savete. :)
    Planiram da pravim Smootie od narandže,ali nisam sigurna da li može da se napravi od narandže.
    Ja se bavim tenisom već nekoliko meseci i super je. :)

    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno da može! On može od bilo čega da se napravi. Tenis je najbolji. :D

      Избриши
  7. Post je odličan i stvarno motivacioni. Ufff,nikako da se nakanim da odem na trcanje,sto je meni mnogo lakse jer zivim na selu i imam sve uslove za vezbanje,setanje,trcanje,ali mi je malo teze da se priviknem. Odem jednom,ne odem tri puta i tako... Uglavnom jedem kad sam gladna ali imam nekih problema sa ishranom,tojest sa kilogramima. Imam malo vise kilograma ali meni ne smeta,samo ljudima u mojoj okolini. Ne jedem cesto,a ne jedem ni mnogo,tako da stvarno mislim da je moj problem u organizmu. Svi mi imamo drugačiji organizam. Da sam u pustinji,odabrala bih vodu normalno,ali ne znam zasto bih isla u pustinji :'D Salim se,normalno da bih izabrala vodu,jer bez hrane mozemo duze,ali bez vode NOOO! Pijem vodu cesto,ali jako cesto! Iako zivim na planinskim predelima,na selu okruženom planinama i cistim zrakom,planinskom vodom,moram piti PROLOM vodu,zbog problema nekih. Ta me voda izludjuje! A-a,ja bez mobitela ne mogu otici na spavanje i nikad ne mogu da se probudim i uspavam u isto vreme. Jos jedna moja greska je sto kasno ležem kad idem u skolu,a veoma rano ustajem te sam celog dana neraspoložena,boli me glava. Ali ne mogu protiv sebe ;) Sve u svemu,ovaj je post odlican!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Okej, prvo da kažem da je ovo najduži komentar na mom blogu i baš mi je drago. :D

      Kao što sam u postu rekla, početak je najteži, posle toga je sve lakše. Ti ni ne moraš da trčiš svaki dan, možeš svaki drugi, možeš čak i jednom nedeljno, ali važno je da bude redovno. Podrazumeva se da što više vežbaš, to bolje. Što se tiče tih osoba, ne obaziri se na njih. Važno je da živiš zdravo, da si srećna i zadovoljna sobom. Kako ko izgleda je skroz nebitno, ali, nažalost, većina to kasno shvati.
      Ne bi išla već bi te tamo ostavili, u tome je razlika. I da, dobro si izabrala. :D Drago mi je što piješ dosta vode jer tako i treba. :) Hvala ti. ♥

      Избриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...