Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Choker Necklace

Choker ogrlice su se vratile u modu, što do sad svi već znate. Nastale su 90-tih godina i trenutno su vodeći trend u svetu. 1798. godine su ih nosile dame visokog društva, 1874. balerine, a 1880. kraljice. Danas, 2015. godine, nosi ih svaka devojka kojoj se dopada ovaj model iako se smatraju emo-pank stilom.

Među tim devojkama spadam i ja. Kupila sam dve choker ogrlice, koje su moram reći bile poslednje u butiku i drago mi je što sam stigla na vreme. Kao mala sam ih takođe nosila. Sećam se da je skoro svaka devojčica imala ovu ogrlicu oko vrata i to ne samo nju, imale smo takođe i narukvice i prstenje. Drago mi je što vidim nešto što sam pre nosila kako se vraća u svet mode. Na kraju krajeva, svi ti trendovi vremenom opet prolaze kroz velika vrata i vraćaju se na scenu.

Choker ogrlica ne mora da izgleda uvek isto, one mogu biti i drugačije. Ovu koju sam ja kupila, ona se zove tattoo choker, a postoje i one sa privescima, dragim kamenjem, vintaž, gotik i ostale.

Gotik | Vintaž |  Drago kamenje | Privezak

Da li imate neki choker? Koji vam se najviše dopada?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

18 коментара:

  1. Meni su slatke ove sa privescima. Međutim, ne volim da nosim ovakve ogrlice, jer imam osećaj kao da me stežu oko vrata i kao da ću se ugušiti (znam da neću, ali to je jače od mene). Sada ih mnogi nose i baš su simpatične. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni je tako bilo na početku, ali vremenom se navikneš na njih. :)

      Избриши
  2. Iskreno, ne volim ove ogrlice, znam da ih puno devojaka nosi i deluju baš simpatično, ali moj stil je malo drugačiji pa ih ne nosim. Sve u svemu, slatke su baš.

    Smoothieglam.blogspot.con

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. One su više u goth stilu, ali sada se mešaju i sa drugim stilovima. Mogu da razumem zašto ti se ne dopadaju. :)

      Избриши
  3. Ja bukvalno svuda tražim ovu tatto choker ogrlicu, ali stvarno nemam pojma gdje bih je mogla naći u mom gradu. Inače, divan post! Jako mi se dopada što ulaziš u detalje (ali ne pretjerano, već u one detalje koje stvarno treba spomenuti) i daješ nam korisne informacije. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nadam se da ćeš je naći i hvala ti za lepe reči u komentaru. ♥

      Избриши
  4. Ovo nije nesto sto bih nosila, ali ne izgledaju tako lose moram priznati. :)♥

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo su zanimljivo napravljane i ko zna, možda se jednog dana iznenadiš njima i počneš da ih nosiš. :D

      Избриши
  5. Meni se iskreno ne dopadaju ove ogrlice,ali svako ima svoje misljenje!
    I u mojoj skoli ih takodje nose.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se. Ove ogrlice više vole devojke sa emo, punk i goth stilom ili ja kojoj se dopada sve po malo, hih. :D

      Избриши
  6. Iskreno, lijepe su mi i nekim curama lijepo stoje, no nekako njje moj stil i ne bih ih nosila iako su mi lijepe :)

    Pogledajte moj blog :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što sam gore pisala, one spadaju u emo-pank stil i totalno shvatam zašto ih ne bi nosila. :) Samo prati svoj stil i budi to što jesi. :)

      Избриши
  7. Imam jednu takvu istvarno mi se dopada kako izgleda i taj 'kroj' koji ima. :)

    ОдговориИзбриши
  8. That's a good look! ;)
    Have a nice weekend :)

    I follow you!
    If you comment my post, I will comment your five posts! :)
    http://www.sandrakopko.com/2015/08/castle.html

    ОдговориИзбриши
  9. Ja sam opsednuta tom ogrlicom *-* Odlican post Jasmina :)

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/back-to-school-with-alex-wake-up-for.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...