Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dvadesete Gazim!

Zvanično proglašavam Joy časopis najboljim časopisem!

Da li vi meni verujete da sam ja prevrnula nebo i zemlju kako bih pronašla tekst šta morate uraditi u dvadesetim godinama? Dobijala sam ideje da sama smislim to što me zanima, ali to nije to. I tako, uzmem ja da čitam Joy, listam stranice, uživam, kad ono BAM - 30 stvari koje morate uraditi pre 30. rođendana. Ne deset, ne dvadeset, već trideset stvari! Srećna sam do neba i više. Sreća mi se širi kao vatromet. Jedino mi žao što nemam ostale brojeve, ali to je što je. Nastavljam da ga čitam od sada redovno zajedno sa časopisem Lepota&Zdravlje, a mislim da ću kupiti još neke časopise jer mogu isto tako prijatno da se iznenadim.


xoxo, Džej Di


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...