Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fall Fashion Trends 2015


Konačno otvaram sezonu jesenjih postova! ... što sam trebala još 1. septembra, ali jednostavno sam morala da objavim te letnje postove. Najgore je što ih imam još, ali sve u svoje vreme. Novu sezonu otvaram sa trendovima, kao po običaju, jer odeća je ovde ipak glavni faktor. 

Kada sam pisala prve trendove, slike sam uzela sa pinteresta, slike drugih trendova sam uzela od blogera, a sada, slike za treće trendove, uzimam ravno sa modnih pista! Ipak odatle sve počinje i možda su ovi outfiti (ili nisu) malo ekstremniji za nas, ali bitna je poenta, a ona je šta se to nosi ove sezone. Pa, počnimo!
_______
Finally to open fall season! ... which I have should done 1st september, but I simply needed to publish some summer posts. The worst is that I have them still, but all in good time. New season I'm opening with fashion trends, as usual, because the clothes is the main factor here.

When I writed first trends, I took photos from pinterest, photos from second trends I used from bloggers, and now, photos from third trends I'm taking straight from runways! There it all begins and perhaps these outfits are a little bit (or they not) extreme for us, but what matters is the point, and the point is what will be worn this season. So, let's start!

All Black
Boja koja nikad ne izlazi iz mode i koja se uvek nosi - crna. Sada je predstavljena na pistama i to od glave do pete. Da, ukoliko se obučete skroz u crno, ne morate ništa da brinete jer je to trend ove sezone. Zar prosto ne volite gotik stil? Kombinaciju upotpunite sa choker ogrlicom, naravno, oni kojima se dopada.
_______
Color that never goes out of style and which always in on is - black. She is now featured on the runways and that from head to toes. Yes, if you dress all in black, you don't have to worry at all because it's a trend this season. Don't you just love gothic style? The combination you can complete with choker necklace,  of course, if you're a fan.


Rainbow Trend
Ukoliko ste tip osobe koji ne voli da se oblači skroz u crno, onda je za vas ovaj trend. Nazvala sam ga dugin trend jer su jake dugine boje uključene u outfite. Morate se složiti sa mnom da je uklapanje dve boje prilično jednostavno, a uklapanje više boja je ipak malo teži posao i zato je ovo savršena prilika za eksperimentisanje. Rasturite orman, fešnholici! Malo lične inspiracije ovde, a ukoliko vas zanima gde naći ovakve komade, mislim da je Moschino savršen izbor jer je poznat po jakim i šarnolikim outfitima, kao što možete i videti na slikama ispod.
_______
If you're a type of person who doesn't love to dress all in black then this trend is for you. I called him rainbow trend because the strong rainbow colors are included in the outfits. You must agree with me that making a combination with two colors is quite easily but making combination with more colors is a little bit harder and that is why this is perfect time for experimenting. Drop the bomb on your wardrobe, fashionholics! A little bit of personal inspiration find here and if you are interested where to find these pieces I think Moschino is a perfect choice because he is known for strong and colorful outfits, as you can see in the pictures below.


Pastel Barbie Doll
Pastelne boje su zaista nešto posebno. Čim ih vidite, pomislite na nežnost i na to kako su slatke. Kod mene još izazivaju i dozu romantike, što sam već jednom i rekla. Pastelne torbice su se nosile leti, a sada se trend proširio i na odeću i na obuću, što je baš super. Be like a Barbie doll. Women Fashion i Cute Kawaii sajtovi su najbolji za lovljenje pastelne odeće. Plus, još imate 10% popusta na svaki komad! Sve informacije ovde.
_______
Pastel colors are really something special. As you see them, you think of tenderness and on that how cute they are. I feel a dose of romance, too, as I said once. Pastel purses were worn in summer and now the trend has spread to clothes and shoes, which is really awesome. Be like a Barbie doll. Women Fashion and Cute Kawaii sites are the best for chasing and buying pastel clothes. Plus, you have 10% off on every item! All info here.


Rock your favorite color
Sa ovim trendom sam vas upoznala u postu gde sam predložila outfite za povratak u školu. Znači, oblačenje u istoj boji, iste ili drugačije nijanse. Definitivno najbrži način za sklapanje outfita jer samo treba da odlučite koju boju želite da ponesete. Malo me ovi oufiti podsećaju na tajne agente, a i mnogo me oduševljavaju.
_______
With this trend I introduced you in post where I suggested outfits for back to school. This trend means dressing in same color, in same or different shades. Definitely the fastest way for combining clothes because you need just to decide which color you want to wear. These outfits reminds me a little bit of secret agents, but they also delight me.


Boho from the Wall
Da, ovaj trend je malo ekstremniji. Šta je poenta sa ovim? Poenta je ta da printovi izgledaju kao da su printovi zidova ili stolnjaka, što znači da možete od stolnjaka da napravite haljinu! Šalim se samo. Okej, ovaj trend mi je tu i tamo. Dopada mi se, ali mi se i ne dopada. Od tih outfita dole, nosila bih samo sako sa treće kombinacije, ali samo njega, i da, znam da je muški. Što se tiče printova, tu spadaju etno i print cveća.
_______
Yes, this trend is a little bit extreme. What is the point with this? The point is that the print look like they are prints of walls or tablecloths, which means you can make a dress from the tablecloth! I'm just kidding. Okay, this trend is here and there. I like it, but I don't like it. Of these outfits below, I would only wear coat from 3rd combination, but only the coat, and yes, I do know he's for males. As for prints, they include ethno and flower print.


Eto, pet trendova za početak. Koji vam se najviše dopada? I da li bi i šta nosili od njih?
PS: Q&PIE je u toku, ako imate pitanja, postavite ih ovde!
_______
There,  five trends for start. Which one you like the most? Which one you would dare to wear?
PS: Q&PIE is in progress, if you have some questions and want to ask me, do it here!
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

2 коментара:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...