Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Summer Holiday: Paralia & Olimp, Greece 2015 (Part III)


Paralia & Katerini, Paralia & Solun i sada Paralia & Olimp. Ako se pitate zašto je svuda Paralia, to je zato jer se tu nalazi baza, tj. hotel. Sada se opraštamo od plaže, idemo u provod, a posle i na planinu Olimp sve do poslednjih obroka. Koliko god mi zabavno bilo da pišem ove postove, moram reći da mi je drago što sam završila jer konačno mogu da počnem sa jesenjim postovima jer obožavam jesen. Ah, da. Slike trećeg dela sa letovanja Grčke su nekoliko redova ispod. Shall we?

Olimp je planina u Grčkoj na kojoj su, prema grčkoj mitologiji, živeli bogovi. Najviši vrh Olimpa jeste Mitikas (Mytikas), što na grčkome znači "nos", a početak penjanja na tu planinu počinje od grada Litochoro koji je znan i kao Grad Bogova zbog svoje lokacije. Grci su smatrali da Olimp sadrži kristalne palate u kojima bogovi žive, a ulaz u Olimp bila su velika vrata od oblaka. U grčkoj mitologiji, Olimp je dom dvanaest olimpijskih bogova: Zevsa, Here, Posejdona, Aresa, Hermesa, Hefesta, Afrodite, Atena, Apolona i Artemida koji su uvek bili na Olimpu.

Za početak, evo jedne slike gde se zastave njišu i gde je plaža u pozadini.
Sada treba nešto da se okusi. Ovo mesto je interesantno.
Aha! Mislili ste da je otišla na doručak? Well, you thought wrong. Uzela je chill box da malo chill out jer...
će uskoro kući. Evo ovde priloga. Možete sami da ih stavite, kao što ih i birate. Vidim jagode, kivi... m&m's? Ne?

Poslednji pogled na more poslednjih dana, a...

onda u obilazak da sve ostane u sećanju jer na kraju samo sećanja i ostaju.
Obišla je zaliv gde su golubovi...
i gde ima dooosta brodića. Obožavam vožnje brodićem! Sa kojim idemo, aaa? 
Ništa od brodića, pff...  Sa njima idu samo oni koji žele da pecaju.
Dobro, možda možemo na rolerkoster. Videćemo Paraliu sa visoka!
Šta se desilo kod rolerkostera? Hm, ok, nastavićemo odavde gde se vade igračke. Vidite Miki želi da se drži za ruke.
You take me by the heart when you take me by the hand. Hey, Mickey!

Pazite sad ovo! Golub se drži sa sklupturom. yup.

Pre nego što odemo na Olimp, evo još jedne slike crkve iz prošlog posta. Nekako mi je promakla, a baš je divna.

I da, sada poslednja destinacija, planina Olimp, gde su živeli Bogovi...

A gde sada ljudi idu u obilazak.

Ovo je Zevsov izvor gde se kupao kako bi sprao miris drugih žena, hih.

Da se kupamo tu, onda bismo mogli da kažemo da smo se kupali na istom mestu gde i Zevs.

Pored ona dva zdrava obroka, na kraju može i jedna pizza. Sigurna sam da primećujete iškrabani sto.
 Ovde se dobijaju markeri kako bi se potpisali, što je baš fora.

I za kraj, jedan sladak obrok u sred noći. Stvaraju se uspomene, šta ćete. Do mog viđenja Grčke, bye!
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

23 коментара:

  1. Slike su fantastične! :)

    NEW POST ON MY BLOG --- > http://staliaisbae.blogspot.com/2015/09/love-like-ours.html <3

    ОдговориИзбриши
  2. Divne slike! Blago ti se :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mojoj sestri, ne meni. :/ ...haha. :D Hvala, dosta sam se potrudila oko izbora i uređivanja. :)

      Избриши
  3. Ahh more, kako bi nam sada svima prijalo kako je krenula skolaa... :(
    Prelepe su slike, stvarno imas talenta za fotografisanje.
    Novi post na mom blogu, pogledaj. ♥
    http://thewhiteandgold.blogspot.rs/2015/09/how-to-wakeup-early.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da znaš da bi prijalo. :) Valjda imam, haha, ali ove je slikala moja sestra. :D

      Избриши
  4. Aaa! Blago tebiii..Ja ove godine nisam bila na more.. :'( Hahahahah..Slike su ti predivne,stvarno bi mogla biti fotograf :D

    www.delilahinzivot.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post :) Slike su predivne :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su jako lijepe. Super je vidjeti mjesta koja nikada nisam posjetila, barem preko slika. :)

    http://simplicittty.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, ali je mnogo bolje videti uživo i osetiti atmosferu i sve. :)

      Избриши
  7. Slike su savrsene,bas sam se uzivela kao da sam tamo <33
    novi post na mom blogu:

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Super post i lepe fotografije :)
    Cmok
    http://bambolai.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Prelijep post definitivno, sliku su odlične :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  10. Izvrsne fotografije! Imam frendicu u Grčkoj, morat ću ju nagovoriti da idem s njom jednom haha :))

    http://vanesaotional.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...