Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wintery Fall Wishlist 2015

Winter/Fall Wishlist

Ova wishlista može da se smatra i birthday wishlistom... ili ipak da napravim rođendansku listu želju, hm? Moraću da razmislim. Dakle, ovo je moja wishlista koja obuhvata sve što želim ove jeseni i zime. Čini mi se da obuhvata sve što i letnja, osim šminke. Što se tiče ove liste, već sam se bacila u potragu za crvenim kaputom i naišla sam na jedan, ali mi se nije baš nešto mnogo dopao, a sada kada vidim kišu kako pada, mislim da je bolje da prvo potražim kišobran, haha.

Inače, sve što želim sa ove i sa letnje wishliste su stvari koje zaista, ali zaista želim. Preko njih možete videti kakav stil odeće ja to preferiram. tj. kakav je moj lični stil i mislim da neću praviti ovakve wishliste neko vreme, osim onih sa određenih sajtova. Pa da ne dužim više...

FASHION
1. Studentska jakna: oh, koliko samo želim ovu jaknu jer čim je pogledam podseća me na koledž. Zapravo, na jednog dečka iz nekog filma koji je nosio tu jaknu.
2. Iwult duks: tj. I Woke Up Like This. Svi žele duks sa ovim natpisom, što bih bila izuzetak. Moram da pratim trendove, hah.
3. Krzneni prsluk: dosta dugo želim ovakav prsluk, ali nikako da se bacim u potragu za njim, pff.
4. Bež mantil: ovaj mantil želim prvenstveno zbog kiše, a bež jer mi se ovih dana ta boja mnogo dopada.
5. Crveni kaput: budući da već imam crni, onda moram da uzmem neki u boji. Dobro, uzimam crveni jer radim za A. Ja sam Red Coat.
6. Kožne helanke: imam jedan džemperić sa kojim ne mogu ništa drugo da zamislim do kožnih helanki, zato se one nalaze na wishlisti.
7. Džins: od svih boja džinsa ova mi je jedna od najomiljenih i zovem je vodeni džins jer me asocira na vodu. Tako da, treba mi vodeni džins.

SHOES
8. Duboke crne čizme: oduvek sam želela da posedujem jedne ovakve čizme koje idu preko kolena, ali sam nekako uvek uspevala da ih ne kupim, ali sada neće moći tako. Sada moram da ih kupim.
9. Uggs čizmice: sigurno se pitate kako to da želim ove čizmice kada više nisu toliko u trendu. E pa, koga briga za trend. Ako ih želim, onda ću i da ih dobijem. #GlumimRazmaženost
10. Charlotte Russe sandale: ove mi nisu bile u planu, ali C.Russe ima zaista neverovatne cipele. Ove su već treće koje želim. Druga dva para možete videti na wishlisti sa strane.

ACCESSORIZE
11. Kožne rukavice: moram sa nečim da uklopim one kožne helanke, a šta je bolje od ovog jesenjeg asesoara?
12. Kapa: ali ne obična, već sa tekstom.
13. Providni kišobran: za buduće vreme gde će padati kiša, a ja je gledati kroz kišobran. Nabavite i vi jedan!

BAGS
14. YSL torba: jednostavna, a upečatljiva! Da li moram da spomenem boju?
15. YSL torbica: Isti dizajner. Ovu želim jer pišu njegovi inicijali, ali nisam još skroz odlučila koje boje da bude. Neko neki predlog?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

17 коментара:

  1. Uuu vrh ti je lista, sve stvarcice su odlicne. ♥☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe stvari si izdvojila ♥. Najviše mi se sviđa ova studentska jakna, kao i bež mantil i UGG čizmice, a pre oko godinu dana sam imala providni kišobran i obožavala sam da posmatram kišu kroz njega :).

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Sve je divno :))♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se stil i super su ti sve stvari! Ja sam se zaljubila u ove visoke cizme i torbu, a prozirni kišobran tražim vec par mjeseci po Zagrebu i nijedan nije zadovoljio moje kriterije :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, baš šteta! :( Nadam se da ćeš već naći jedan koji ti odgovara. :) Hvala. x

      Избриши
  5. Super post, mnogo mi se dopada tvoj blog <3.

    staliaisbae.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Prelepee stvarčice ♥ Posebno izdvajam UGG čizmice. Već imam crne, a sada želim bež :) Tu su i prelepe kapice sa natpisima. I providan kišobran, koji je nešto najdivnije :) O da, i vodeni džins je perfect :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se, slažem se! ♥ Sada su se pojavile i Mou čizmice, jesi videla njih? Pomalo liče na UGG. :D

      Избриши
  7. Stvarčice su prelepe,a najviše kaput :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti. :) Pa mora biti, ako ne želiš da te poseti Red Coat, hihi, šalim se. :D

      Избриши
  8. Bas odlicne stvarcice, sve mi se dopada :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/09/black-jumpsuit.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...