Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Fall Beauty Favorites 2015


Beauty favorites I write seasonly and since the fall is almost finished, it's time for a new dose of beautiful scents. I don't know why, but I products choose based on scents, then on colors, and then on efficiency. Maybe effectiveness should be on the first place, but even by this order there is no unfavorites. As for favorites, burgundy lipstick has marked my fall. I really was obssesed with him... khm, I still am, ha. Which product has marked your fall?
_______
Beauty favorite pišem sezonski, a budući da je jesen skoro pa gotova, vreme je za novu dozu predivnih mirisa. Ne znam zašto, ali proizvode uglavnom biram na osnovu mirisa, onda boje, a tek onda efikasnosti. Možda bi efikasnost trebala biti na prvom mestu, ali eto, i po ovom mom redosledu nema greški i fujorita. Što se tiče favorita, jesen mi je obeležio burgundy karmin. Stvarno sam bila opsednuta njime... khm, i dalje sam, ha. Koji proizvod je obeležio vašu jesen?

Until Winter Favorites,
Jasmina Di, x.

1. Avon Nutra Effects Hydrating Daily Face Cream
Turns out exactly what I thought back in september for this daily cream that I will use her because of her scent. It's really great to start a morning with this face cream when she smells so nice. Beside that, I like how she makes skin very soft and gentle. She is great. I continue to use her, and you who don't have one, grab a catalog.
2.  Balea hand losion
How I start a day with one scent, that is how I finish a night with another. It's about hand lotion that hydrates and makes skin elastic. It's great for applying because the cream absorbs very quickly and then you can relax with a book. Oh well, those of us who read books in the evening.
_______
1. Avon Nutra Effects hidratantna dnevna krema za lice 
Ispalo je tačno ono što sam mislila za ovu dnevnu kremu da ću je koristiti zbog mirisa. Zaista je divno započeti jutro sa nanošenjem ove kreme na lice kada tako predivno miriše. Pored toga, dopada mi se i kako kožu čini veoma mekom i nežnom. Sjajna je. Ja nastavljam da je koristim, a vi koji je nemate, hvatajte katalog.
2. Balea losion za ruke
Kako jutro započnem sa jednim mirisom, tako noć završim sa drugim. U pitanju je losion za ruke koji hidrira i čini kožu elastičnom. Odličan je za nanošenje jer neverovatno brzo upija i onda možete da se opustite uz knjigu i upadnete u drugi svet. Pa dobro, mi koji čitamo knjige uveče.

3. Baby Lips Electro by Maybelline
This is the first Baby Lips which I tried from the new Electro collection. In the beginning I didn't was so thrilled because the color is barely noticeable but the scent and hidratation are great. Over time, that weak purple color won my heart and now I use him everyday. Definitely favorite. As for the scent, I feel more berries than grapes and you?
4. Golden Rose Velvet Matte Lipstick
First matte lipstick I tried. It was strange because it was drily, haha, but I get used to it and now I like it. A lot. Especially now when I first put some balm as a basis. I have to do it because I have the impression that chocolate is on my lips and I want to eat it all. The culprit for this is the scent and well, when I was little I used to make up my lips with chocolate and to eat it after that. I'm guilty. Lipstick is #23 and there is 30 in collection. Golden Rose, if you need someone to do a review, I'm in!
_______
3. Baby Lips Electro by Maybelline
Ovaj Baby Lips je prvi balzam koji sam probala iz nove Electro kolekcije. U početku i nisam bila tako oduševljena jer se boja jedva nešto primetno primećivala, ali zato su me miris i hidratacija osvojili. Vremenom mi je ta slaba ljubičasta boja prirasla srcu i sada ga koristim svaki dan. Definitivno favorit. Inače, ja više osećam bobice nego grožđe što se tiče mirisa, ne znam kako vi? Svi detalji o Electro kolekciji ovde.
4. Golden Rose Velvet Matte Lipstick
Prvi mat karmin koji sam probala. Na prvo nanošenje mi je bilo čudno jer je bilo suvo, haha, ali navikla sam se i dopada mi se. Mnogo. Pogotovo sad kad prvo stavim malo labela kao podlogu. Moram jer ovako imam utisak kao da mi je čokolada na usnama pa želim da oližem sve. Krivac za to je miris, a i ja sam kao mala mazala čokoladu na usne pa je jela kad se osuši, ha. Ruž je u nijansi 23 i ima ih 30 u kolekciji. Golden Rose, ako treba neko da radi recenzije, ja se prijavljujem!



5. B.U. Hippy Soul body spray
First time when I sprayed it, I stood in spot for three seconds because I was overcome by a smell that has. He is very nice, fresh and clean. I recently started to use him and I don't spray it all over my body just a little bit behind the ears because he stays all day whenever you go, which is really great.
6. B.U. Hippy Soul shower gel
As for the gel, I say the same as for the body spray, the scent is wonderful and quite refreshing. It makes you feel cosily and gives you that little dose of a hippie mood. I must say that the package is really extraordinary. I since forever liked B.U. packing. It's a miracle that this is in favorites because I recently started to use it, as well like the spray.
_______
5. B.U. Hippy Soul sprej za telo
Prvi put kada sam ovo naprskala, stajala sam u mestu tri sekunde jer me je obuzeo miris koji poseduje. Veoma je lep, svež i čist. Skoro sam počela da ga koristim i ne prskam ga po celom telu, već samo malo stavim iza ušiju jer se oseća po ceo dan gde god da idete, što je zaista sjajno.
6. B.U. Hippy Soul gel za tuširanje
Što se tiče gela, isto kažem kao i za sprej, miris je divan i dosta osvežavajuć. Čini da se osećate prijatno i daje tu malu dozu hippie raspoloženja. Moram i pakovanje da pohvalim jer je zaista izvanredno. Oduvek su mi se sviđala B.U. pakovanja. Pravo je čudo da se ovo našlo u favoritima jer sam skoro počela da ga koristim, kao i sprej. 
_______

9 коментара:

  1. prekrasna nijansa ruza.
    http://tajfunblog.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  2. B.U, Happy koristim i ja, savrsen je :D :D

    Uclani se ako zelis :D
    http://sashka91.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. i love the shea butter flavor..it smells great..

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja obožavam baby lips i B.U.Stvarno imaju predivne ambalaže i mirise.

    flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hey, lovely blog! Looove the lipstick!!

    Wanna follow each other??

    Blog: http://missunderstoodstyle.blogspot.com/
    Facebook: https://www.facebook.com/pages/Miss-Understood-Style/1404591476502298?ref=hl

    Waiting for you darling!!

    xxx

    ОдговориИзбриши
  6. Imam ovaj GR ruž za usne i prelep je baš ona fall/winter nijansa. Obožavam Baleine kremice kao i sve njihove proizvode..sjajan post,sviđa mi se kako si izrecenzirala proizvode,ako si me shvatila.. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, proizvodi su super ♥
    pogledaj moj post i učlani se ako želiš http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/sat.html

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...