Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Be Faster Than Rudolph

1 | 3 | 4 | 5  | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12
One of the reasons why I love Christmas is wearing the same sweaters in the family. Unfortunately, in my family we don't have that tradition and the majority of those who have it - they don't like it. I imagine a buffet and each family at the table is wearing their sweaters. The best thing about it is that they become recognizible by sweaters because they wear it every year. In this post I present you adorable sweaters from sammydress.com site. Find sweaters for your entire family and be fast, faster than Rudolph, because CHRISTMAS IS IN TWO DAYS!
_______
Jedna od čari zašto obožavam Božić jeste nošenje istih džempera u porodici. Nažalost, u mojoj porodici nemamo tu tradiciju, a kod većine onih koji je imaju - ne vole je. Zamišljam jedan švedski sto i svaka porodica za tim stolom nosi svoje džempere. Ono što je najbolje u vezi toga jeste to što (p)ostaju prepoznatljivi po svojim džemperima jer ih nose svake godine. U ovom postu vam predstavljam neke sa sammydress.com sajta. Nađite džempere za celu svoju porodicu i budite brzi, brži od Rudolfa, jer BOŽIĆ JE ZA DVA DANA!
_______

14 коментара:

  1. Divan post. Dzemperi su predivni ne postoji jedan koji bih izdvojila. :)
    Ako zelis da pratimo jedna drugu, zaprati me prva i ostavi link bloga u komentaru, kao bih ti mogla uzvratiti.
    Mozemo da se podrzimo na Instagramu @andjela.dujovic, ako zelis.
    xoxo

    bekleveer.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. OMG savrseni su! Zbilja ne znam koji je ljepsi od kojeg, kad bi ih krenula narucivati izbor bi bio uzasno tezak. Stvarno krasni dzemperi :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  3. OMG savrseni su! Zbilja ne znam koji je ljepsi od kojeg, kad bi ih krenula narucivati izbor bi bio uzasno tezak. Stvarno krasni dzemperi :)
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post draga,svi su zaista divni♥
    https://ilanna07.wordpress.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivni suu! Blog ti je stvarno super,prvi put sam ga posetila i bas sam odusevljena,divan je!

    BebaGottel
    Instagram
    Facebook
    Bloglovin

    ОдговориИзбриши
  6. Divni dzemperi,bas mi se svidjaju! Ni moja porodica nema obicaj da svi nose dzempere po kojima ce biti prepoznatljivi.

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...