Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Offline Life #2 | June 2016


Second post for Offline Life series is here and that's where you can see what I'm doing in my free time when I disconnect from internet. Some of the things that I'm doing are reading books, listening to music and sometimes making a food, just to name a few. As for the other things, you would need to read a post to found out. Translate on your language, read it below and enjoy! ˇ
_______
Šta radimo kada pritisnemo log out dugme, ugasimo laptop i diskonektujemo se iz virtuelnog sveta? Šta radimo kada ignorišemo pozive iz spoljašnjeg sveta i ostajemo ušuškani u svom domu? Znate šta radimo? Podignemo sve četiri u vis, odvrnemo muziku do daske, pijemo koktele i opuštamo se. Opuštamo se tako što upadnemo u vrtlog životnih dešavanja nama omiljenih likova, tako što pravimo hranu sa stranice koju slučajno otvorimo, tako što padnemo na krevet i bacamo vajb ljubavi i smeha. Zaboravimo na sve obaveze, prisećamo se dobrih citata zašto je dobro živeti i radimo one stvari koje su samo za našu dušu. Zato živeli i uživajte!

Ovo je moj offline život! Dobrodošli!

WATCHING: AlishaMarieVlogs
Nešto što obožavam da gledam i pratim kao neku seriju jesu vlogovi Alishe Marie (macbby11) jer su prosto najbolji. Ona je uvek nasmejana, puna pozitive i nikad vam je nije dosta. Najbolja stvar u tome je ta što vlogove snima i objavljuje svaki dan, a za to treba mnogo rada i truda i svaka joj čast na tome. Njen vlog channel možete pogledati ovde, a glavni ovde.

READING: 'Everything Happens for a Reason', Mira Kirshenbaum
Jedna koleginica mi je dala nekoliko knjiga za čitanje i ova se našla među njima tako da sam neplanirano uzela da je čitam. Ja čvrsto verujem da se sve dešava s razlogom i zaista mi je interesantno da je čitam. Mali trikovi za otkrivanje zašto nam se nešto dešava u životu nikad nije na odmet pogotovo jer se veruje da smo svi rođeni za neki cilj, a ova knjiga nam otkriva upravo to.

QUOTING: Don't call it a dream, call it a plan.
Kažu da su snovi dovoljno dobri i veliki kada su nedostižni, a kada su takvi onda su nerealni. Kada postavite sebi veliki cilj za koji treba dosta rada i truda većina osoba će verovati da ne možete to da uradite, da nema šanse da se desi jer to je ipak samo san, ne? Ali u tome je i stvar, da cilj bude što viši kako bi uvek išli napred, kako bi imali više volje i motivacije za ostvarenje tog sna. Kada isplanirate i radite na tome, to onda nije san, to je plan. Samo ciljajte visoko.

MAKING: Bucket List
Postoji milion stvari koje bi voleli da isprobamo i uradimo u životu, ali teško je popamtiti ih sve zato je najlakše napraviti listu i zapisati ih. Oduvek sam htela da napravim bucket listu i jednog dana u trenu sam dobila viziju kako bi mogla da izgleda i odlučila sam da je ostvarim. Ja sam više nego zadovoljna kako napreduje ostvarenje ovog malog projekta. Ukoliko vas zanima šta se nalazi na mojoj bucket listi, napišite u komentaru i otvoriću je samo za vas u posebnom postu. ... svakako ću to da uradim.

DOING: Gain Weight
U Kapege Challengu-u mi se nalazi stavka da želim da se ugojim 5kg i konačno sam odlučila da to bude precrtano. Moram da vam priznam da sam već nabacila 2kg i da zaista ne znam ni sama kako sam uspela, a nije ni bitno sve dok se ostvaruje. 

LOVING: Blogging 
Znam da dosta dugo nisam blogovala i izvinjavam se zbog toga, ali sada kada sam se vratila, pa... jednostavno volim što opet blogujem. Zadovoljstvo, sreća, mir, ljubav, inspiracija. Osećaj je neopisiv. Blogovanje me ispunjava i znam da nikad neću želeti da prestanem. TFS all the way. Još samo da povratim stari ritam... #Activated

Šta ste vi radili ovog meseca? 
▶ Offline Life: #1
_______

31 коментар:

  1. Predivan post,vidi se da ti je mesec dosta dobro protekao <33 :)!Mogla bi da otvoris bucket listu,meni je to jako zanimljivo :)!Meni je ovaj mesec najvise protekao u fotkanju i setnjama<33!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I tvoj je dosta dobro protekao, aktivno i kreativno, gde ćeš bolje. :) Hvala ti, hoću. :) :*

      Избриши
  2. Great post idea!

    Silvervea.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful post my dear! Amazing blog! NEW POST http://blondelafemme.blogspot.ru/2016/07/blog-post_27.html

    ОдговориИзбриши
  4. Prepredivan post, i ja obožavam da gledam Alishu Marie! :)
    Napiši bucket listu na blogu, baš bih volela! :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična ideja! Baš mi se sviđa ovaj post 😊

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna ideja za pisanje posta :)
    Super si sve napisala :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  7. Originalan posr,veoma je zanimljiv.Meni je uvaj mesec proleteo ne znam ni ja u cenu,al ajd,bice bolje. :D

    http://sweetkokoo.blogspot.rs/ novi post na blogu :)

    ОдговориИзбриши
  8. Wow, tvoji postovi su odlični! Zaista jako lijepo pišeš :) <3
    ♥ forever-blogm.blogspot.com ♥-new post :)

    ОдговориИзбриши
  9. awesome post! love your blog x
    just followed, would be great if you could do the same <3 x

    darcia.pl

    ОдговориИзбриши
  10. follow you now, follow back =)
    have a nice evening.
    xoxo

    https://la-colorful-passion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajan post! Nisam pročitala prvu rubriku, ali idem odmah! Jedan deo meseca sam preležala u krevetu sa upalom oba uha i gledala sam serije i filmove. Onda sam otišla van mog divnog i užurbanog Beograda, sa porodicom u vikendicu na Rudniku i tamo se družila sa društvom koje imam tamo :)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Čini mi se da ti je druga polovina meseca bila bolja, nadam se da će ti tako biti i sledeći. Hvala ti mnogo. :)

      Избриши
  12. Nice Bucket List haha~ Thanks for sharing dear!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    ОдговориИзбриши
  13. Lep post draga, uzecu knjigu taman da je citam na plazi! :*

    BebaGottel | Instagram | Facebook

    ОдговориИзбриши
  14. Jako kreativna tema za post.Jako volim da čitam i sigurno ću pročitati knjigu i gledam Alishu stalno!Ona mi je jedna od omiljenih youtuberki ♥

    beautyandstylebyemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...