Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

So Into Swim | CNDirect



Alright folks! Summer is almost here and this summer needs to be the best summer ever, so let shop some to die for bikinis from CNDirect site and make this summer epic! For bikins and more text, translate on your language and see/read it below.ˇ
_______
Leto dolazi i jedna stvar je sigurna, a to je da ovo leto mora da vam bude najbolje leto ikada! Prva stavka? Pool party! Dakle, lepa čista voda (nadajmo se), opuštajuća muzika, hladni kokteli, velike kugle sladoleda... Zvuči predivno i veoma opuštajuće, zar ne? Uz to dodajte i onu preslatku gumu za plutanje, vas i vaš neverovatno predivan bikini. Čekaj. ... Nemate bikini? Nije nikakav problem jer CNDirect ih ima! Slede neki zaista to die for kupaći kostimi sa CNDirect sajta. 

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Koji bikini vam se najviše dopada?
_______

7 коментара:

  1. Jedva cekam leto! :) Svi kupaci kostimi su lepi,ali plavi mi je nekako najlepsi! ;)

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Sam tvoj opis me je opustio,a kamoli takav odmoor. Kupaći kostimi su svi posebni na svoj način,ali su mi prvi,treći i peti nekako najlepši. :)

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Thanks a lot, darling :D

    Great sellection. I'm really in love with number 8 :D


    NEW PERSONAL POST | Hey, It’s My Birthday <3
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  4. Pretty selection, I want Nr. 3 and 9!

    xo
    www.carinavardie.com

    ОдговориИзбриши
  5. odlican post,a i kupaci su odlicni!

    Zapratite moj blog.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. I've been looking for underwired bikinis in a while & #3 and #6 look gorgeous!! Thanks for sharing this xx

    KayleeㅣJK's Dawn

    ОдговориИзбриши
  7. Leto dolazi ja sutra polažem prijemni jaooo ahha :D
    Ako bih izabrala jedan onda bi bio 9,prelepp jee :D
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...