Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Summer Beauty Favorites


Vreme za favorite, yaas! Mnogo mi je drago što sam našla malo slobodnog vremena da napišem ovaj post jer volim da ih pišem. Nadam se da ću jednog dana moći da vam pišem mesečne favorite, ali dok to vreme ne dođe, tu će biti sezonski. Sa jednim veeelikim zakašnjenjem predstavljam vam svojih šest letnjih favorita (kao da je bitno da li su letnji kada mogu da se koriste tokom cele godine tako da vam u tom slučaju ostavljam i zimske, jesenje, letnje i prolećne favorite 2015. godine).


↪ Baby Lips Intense Care | Maybelline
Otkad su se pojavili redovno ih koristim, a ovog puta sam najviše koristila Intense Care. Naravno, u pitanju je Baby Lips, balzam koji neverovatno hidrira usne i pruža im mekoću. Za njega kao i uvek čista petica! Ovaj je u žutom pakovanju kao što i možete videti gore na slici, ne ostavlja nikakav trag i trebao bi biti od trešnje, ali ja lično ne osećam nikakav miris.

↪ Mocha Dream karmin | Oriflame
(Ne)planirano kupljen Mocha Dream je takođe dospeo u favorite jer ne bih ja bila ja kada ne bih koristila i neki karmin. Iako bih preko leta koristila neke svetlije nijanse, ovaj karmin tamno braon nijanse me je brzo osvojio. Nosila sam ga kad god sam imala priliku i uživala. Detaljnu recenziju o njemu možete pročitati ovde.

↪ Wonderland losion za telo by Jana Dačović | Summer&Spice
Tokom leta miris koji me je svakodnevno pratio je miris vanile od Wonderland losiona za telo. Nisam sumnjala da će mi biti favorit pošto mi je to omiljen miris. Losion dosta hidrira i čini da se osećate sveže, a to je baš ono što nam treba tokom leta. Recenziju ovog losiona možete pročitati ovde.

↪ Gel-krema za umivanje | Bioten
Pošto se leti koža dosta izlaže suncu svaka moguća zaštita je dobrodošla, a moja zaštita leta 2016. je bila gel-krema koja je savršeno hranila moju kožu i činila je mekom. Pored toga, sprečavala je nove nesavršenosti, a uklanjala već postojeće. Ovo vam definitivno preporučujem jer je odličan proizvod. Kako leti odlično radi, tako će i zimi.

↪ Naturals gel za tuširanje | Avon
Ukoliko vam treba neka super kombinacija voćnih mirisa onda tu nastupa Avonov gel za tuširanje od nara i manga jer je on savršena kombinacija egzotičnih mirisa za svaki letnji, a i jesenji dan. Na mojoj koži se oseća dosta posle tuširanja što je predivno.


↪ Zaštitni balzam | Oriflame
I za kraj, tu je zaštitni balzam koji služi ne samo za usne već za bilo koji suvi deo na koži. Meni je koliko-toliko pomogao, a sigurna sam da bi rezultati bili bolji da sam ga redovno mazala. Uglavnom, sve pohvale za ovaj balzam. Za miris (crna ribizla), za pakovanje... pa pogledajte samo taj znak! Ja sam oduševljena. 👌 Savršen je za leto, jesen, zimu, proleće - za sva godišnja doba.

Koji su vaši favoriti? Da li imate neke preporuke?
_______

4 коментара:

  1. Ovaj post mi se jako dopada, lepo si ovo napisala!♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan odabir proizvoda! Obožavam Summer and Spice proizvode, ali konkretno ovaj nisam isprobala. Verujem da je kao što kažeš. I meni je ovaj Baby lips najbolji što se tiče nege usana. ☺


    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...