Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Double 11 & Black Friday | Rosegal


Danas je poseban dan za one koji slave današnji dan, a oni koji ne slave mogu slobodno da se pridruže. Samo mora da se ispuni jedan uslov, a to je da ste slobodne jer danas je dan slobodnih (Double 11) tj. onih koji nisu u vezi. Nema potrebe da očajavate jer nemate jaču polovinu jer sam sigurna da ste same sebi dovoljne kao i da će vaš princ na belom konju doći kada se budete najmanje nadale ( mislim baš i na princa, a ne samo na belog konja). To je razlog za slavlje, a i za novu haljinu.

Ako ste u vezi, nemojte ni vi da očajavate jer i za vas imam odličan razlog za kupovinu od nekih predivnih Rosegal haljina, a to je Black Friday. Da li možete da verujete da nam praznici već dolaze u susret? Double 11 i Black Friday su veoma važni datumi, zato na Rosegal sajtu imate neverovatne popuste, a u ovom postu najbolje haljine sa njega koje možete čekirati u nastavku posta.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 

Kako bi uvek bile u toku sa popustima, ostavljam vam Rosegal aplikaciju namenjenu baš za to. Budite prve koje će kupiti neverovatan komad po super ceni. Uz to vam ostavljam još jednu fenomenalnu haljinu za Double 11 ili Black Friday, a možete je pogledati ovde. Ukoliko vam se od ovih haljina nijedna ne sviđa, možete onda same sebi naći neku na Rosegal sajtu.


Koja haljina vam se najviše dopada?
_______

24 коментара:

  1. Preslatke su haljinice, mozda mi se najvise dopada pod brojem 7 :-)
    Odlican post draga <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/11/bran-castle-draculas-castle.html

    ОдговориИзбриши
  2. Vrlo zanimljiv izbor haljina. Sve su tako lepe, a vrlo razlicite i drugacije, gotovo za svaku devojku po nesto. Doduse, ja sebe ne mogu racunati u normalne curu, tako da uveliko na ovom sajtu trazim nesto i po svom ukusu, a ne sumnjam da cu naci, hehe. Odlican post, drago mi je da sam ga uopste prelistala.

    http://thestoryofagothic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Iako haljine nisu u mom stilu, meni se posebno sviđa ova cvijetna, nekako je vesela :) ♥

    IlvaMagicalWorld

    ОдговориИзбриши
  4. Super je post. Ne volim baš haljine, ali sviđa mi se tvoj blog, volim kada blogerke znaju iskoristiti minimalizam, stvarno super izgleda, a što se tiče Rosegala, čista petica. ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Prelijepe su haljine,srna u drugom redu pogotovo :)
    https://beautyworld830.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post. Predivno napisano. Ne kupujem online, ali sve jedno haljine su prelsatke. Meni se najviše svidja broj 6, ali i ostale mogu da prođu.

    lifeinmystyle311.blogspot.com - Novi post

    -Šehada xx

    ОдговориИзбриши
  7. Cool promotion :), thank you of your comment you have beautiful blog, i follow you back :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    ОдговориИзбриши
  8. Predivne haljine! Kome treba jača polovica, dovoljna sam si ja sama kada imam ovakav izbor haljina!! :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  9. Haljinice su preslatke! ♥

    stellarbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odlične ponude! Hvala što si sve ovo podijelila sa nama! Haljine su predivne. :) ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. I love your blog <3 Is really cool. I must buy something at this website.
    I follow you :* Do you want to follow me back? Please ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Nice wish list, love d black dress !!
    New post - http://www.sapphireziva.com/2016/11/vest-ern.html

    I followed ur blog, hope you do that too !!
    xo, kanchan

    ОдговориИзбриши
  13. I'm in love with first, white dress ♥ absolutley gorgeous!
    talikaa.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. I love Rosegal, they always have nice clothes and accessories!
    Anyway your pics are great.

    Would you like us to follow each other?Let me know on my blog
    xoxo

    http://badassvampire.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. You have great blog, perfect posts! Follow each other? write me! :)

    ORLLING

    ОдговориИзбриши
  16. Beautiful post darling!

    Would you like to follow each other? I've just followed you, hope to see you soon on my blog <3

    JELENA JURIĆ

    ОдговориИзбриши
  17. Great post honey! i follow your blog, you are next :)
    kisses from poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  18. Odličan post.
    Svrati ako možeš ; https://eniiway.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  19. Awesome dresses *-* I love all of them!
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ОдговориИзбриши
  20. Hi dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    Love,
    Valeria

    valerianest.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Divne haljinice! Posebno mi se dopada crvena. Deluje mi kao odlican izbor za docek Nove godine :-***

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...