Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Color Guide: Yellow + Photo Inspiration


Ovog puta pišem o boji koja izaziva toplinu i vedrinu, a u pitanju je žuta. Ova boja predstavlja strast, ljubav, intelekt, mudrost, optimizam, sjaj, radost, idealizam. Kažu da je ovo boja koju oko prvo primeti, a kada je ima previše počinje da nam smeta i izaziva iritaciju očiju. To je malo nezgodno jer je najbolja za koncentraciju i učenje. Nemojte se zaletati i odmah uputiti po kreč ove boje kako bi okrečili sobu jer takođe kažu da se u žutim sobama najviše plače. Ako mislite da je to najgore, ne nije. Negativna značenja ove boje su ljubomora, kukavičluk, prevara i opreznost. Bez obzira na to, nemojte se plašiti da nosite žutu jer je ona povezana sa radošću, srećom, intelektom i energijom. Ono što je najbolje je to što asocira na sunce, a samim tim i na leto.

Shades of Yellow

Kulturno i tradicionalno značenje:
Budizam: boja žutog šafrana – sveštenstvo;
Egipat i Burma: boja žalosti;
Indija: simbol trgovaca ili zemljoradnika;
Hindu: nosi se u slavu praznika proleća;
Japan: asocira na hrabrost;

Shop Yellow:


Na šta Vas asocira žuta boja?
_______

9 коментара:

  1. Sjajan post draga! Žuta boja me je oduvijek asocirala na ljeto i na vesele osobe, tako je nekako vidim. :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja žutu jako volim upravo zato što podsjeća na sunce.Divna je!:)

    Minnah's Life

    ОдговориИзбриши
  3. Love yellow on summer :D So fresh :D
    Nice inspo my dear :D

    NEW REVIEW POST | Yves Rocher: BB Cream Sublime 6 in 1.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lijep post, draga Jasmina. Iako ne nosim žutu boju, ali obožavam je i nikada mi neće bit jasno zašto ne volim da nosim tu boju ali ok. Dopada mi se nijansa žute kao ova suknjica i cipelice, mislim da je to banana žuta, ali nisam sigurna ^_^.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post, zanimljiv i originalan. Nisam neko ko preferira žutu boju, ali me tako podsjeća na sunce i na lijepo vrijeme:)

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  6. Sjajan a i kreativan post draga♥Nisam znala sva ova znacenja zute,ali sam znala neke,jer sam od nekog Youtuber-a gledala da je pricao o bojama kakvo znacenje imaju a i rek'o je da zuta i narandzasta izazivaju i glad xD

    https//andjelaslifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post. Prvi puta sam naletjela na ovaj tip postova i moram priznati da mi se jako sviđa. Uzivala sam citajući.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  8. Jako zanimljiv post, draga. Iskreno ne volim preterano žutu boju ali kad god je vidim podseća me na svetlost, vedrinu...

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...