Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Offline Life: Dead Men Tell No Tales | June 2017


Pišem vam ovaj post po neverovatno vrućoj temperaturi sa nadom da sunce malo ode iza oblaka ili čak da počne blaga kiša da pada jer je ovo zaista nepodnošljivo. Planiram da se bacim u vodu čim završim ovaj post, tako da bi najbolje bilo da krenem sa njim što pre zato dobrodošli u novi post iz #OfflineLife serijala! S obzirom da me nije bilo dugo na blogu, tako nije bilo ni ovih postova, ali sada sam tu spremna da vam prikažem ovomesečni izveštaj i dam preporuke i ideje. Naravno, do sledećeg meseca.
_______
Šta radimo kada pritisnemo log out dugme, ugasimo laptop i diskonektujemo se iz virtuelnog sveta? Šta radimo kada ignorišemo pozive iz spoljašnjeg sveta i ostajemo ušuškani u svom domu? Znate šta radimo? Podignemo sve četiri u vis, odvrnemo muziku do daske, pijemo koktele i opuštamo se. Opuštamo se tako što upadnemo u vrtlog životnih dešavanja nama omiljenih likova, tako što pravimo hranu sa stranice koju slučajno otvorimo, tako što padnemo na krevet i bacamo vajb ljubavi i smeha. Zaboravimo na sve obaveze, prisećamo se dobrih citata zašto je dobro živeti i radimo one stvari koje su samo za našu dušu. Zato živeli i uživajte!

Ovo je moj offline život! Dobrodošli!

WATCHING: Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
Vreme je da uplovimo u piratske avanture jer peti deo serijala 'Pirati sa Kariba' je tu! Ovo je idealan film za gledanje tokom toplog dana jer tu su brodovi, okeani i naravno kapetan Džek Sperou. Kao i ostali delovi i ovaj je odličan, a naravno da ima i smešnih scena. Ipak je to Džek. Pored njega, imaćete prilike da vidite Henrija, sina Vila i Elizabet, kao i Karinu, osobu koja ima dnevnik kako pronaći Posejdonov trozubac, oko čega se film i vrti.

READING: Online Girl Going Solo, Zoe Sugg
Opis: Počinje nova školska godina i Peni je spremna da se suoči sa svetom – sama. Noa je nestao sa radara. Otkako je pre završetka turneje napustio grupu, niko, pa čak ni Peni, ne zna gde je on. Kada je Megan pozove u posetu svojoj školi, Umetničkoj akademiji u Londonu, Peni će se obradovati prilici da upozna nove prijatelje.
Čini se da je njena pomoć neophodna Eliotu, a svakako bi Pouzi dobrodošli njeni saveti kako da se oslobodi treme na sceni. Pomaganje drugima je uvek dobar način da se skrenu sopstvene misli. A hoće li i Kalum, šarmantni mladić iz Škotske, biti samo njen novi drug? Da li je Peni spremna da preboli Nou Flina?

Utisak: Iako je ovo treći deo serijala (koji bi trebao biti bolji od ostala dva), meni se i nije baš toliko dopao jer se događaji ponavljaju iako su predstavljeni na drugačiji način. Ipak, ima tu i novih stvari za Peni kao što su nova poznanstva, prekid veze, napredovanje u fotografiji i izbacivanje lažnih prijatelja iz života. U svakom slučaju, knjiga je idealna za leto, lagana je za čitanje i uživaćete u njoj. Po završetku knjige, rekla bih da će biti četvrti deo i da ćemo nastaviti da pratimo Peni dalje u njenom životu.

LOVING: Panda
Ovog pandu sam poklonila svojoj jačoj polovini za godišnjicu i mnogo ga obožavam. Mekan je i lep, savršeno društvo za gledanje filmova. Momci se uglavnom ne oduševe sa plišanim igračkama, ali ako imaju neko dublje značenje onda verujte da hoće. Takođe dobro dođu ako ste odvojeni na neki duži period pa imaju koga da grle pogotovo kad igračku naprskate svojim parfemom. 

Ovog meseca sam toliko bila opsednuta igricom Lady Popular Fashion Arena da sam je pored svakog dana ponekad igrala i noću jer sam se jednostavno navukla na nju. Ponovo. Igrala sam je davne 2012. godine dok je postojala druga verzija, ali i ova nova je dosta slična. Naime, imate svoju lady koju možete da oblačite, menjate frizuru i šminku, nađete dečka, uredite stan, igrate modne dvoboje i dosta toga. 

MAKING: Ice Cream
Sladoled je neizostavan deo kada dođe leto jer je najbolja poslastica da se rashladimo i osvežimo. S tom činjenicom, odlučila sam da napravim sladoled kako ne bih malo po malo stalno išla u prodavnicu. Preporučujem i vama da napravite jer ćete imati sladoled u kući, a uz to ćete se još i dobro zabaviti. Ukuse koje sam pravila su čokolada, malina i vanila. Yummy!

THROWING BACK: Dear Jasmina...
Prošle godine ovog meseca napisala sam pismo za stariju verziju sebe i planirala da pročitam za jedno desetak godina. Međutim, to je zaista teško s obzirom da se nalazi na blogu i da čitam to pismo kad god mi zatreba volja da idem napred i da pratim put koji sam zacrtala sebi. Ali to je nekako i dobro, zar ne?

Šta ste vi čitali, gledali, radili, voleli ovog meseca?
Offline Life
_______

21 коментар:

  1. Od malena obožavam igrati Lady Popular, no kada su mi provalili, odustala sam i nakon šest mjeseci se vratila. Jako volim tu igru, posebno klubove jer sam upoznala mnogo lijepih i dragih dama. :) Odličan post!

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja je takođe obožavam pogotovo jer ima odeća kao i u stvarnom životu. Hvala ti. :)

      Избриши
  2. nice post :)
    following each other?

    https://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. follow back =)
      I follow you via Google Plus, too.
      Please return.

      Nice weekend :)

      Избриши
  3. Volim da igram Lady Popular. U poslednje vreme je i ne igram toliko, ali opet je dobra igrica. Čula sam za novu Zoinu knjigu, međutim nemam gde da je kupim jer ne postoji knjižara u našem mestu, pa ću videti kako ću je čitati (ako je uopšte i čitam).

    Ne volim leto, bila sam vegeterijanac, htela sam da odustanem od bloga - Q&A | laAdda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš šteta što ne postoji knjižara u tvom mestu, nadam se da ćeš knjigu već negde kupiti i pročitati. :)

      Избриши
  4. Prvi pm blogovanjem pa ako imaš vremena,navrati do mog bloga i prokomentariši ga ako želiš jer me zanima vaše mišljenje.. I ut sam na tvom blogu moram biti iskrena i želim reći da me je blog oduševio! Nisam dosad videla da neko ima takav top izgled bloga znači izgled bloga je vrh prosto. Znači baš me je oduševilo jer se vidi da se trudiš i da voliš da se baviš blogovanjem. Nisam čula za zoinu novu knjigu ali uz pomoć tvog posta sada jesam. Ja obožavam Zoine knjige tako da jedva čekam da i ovu počnem čitati. Što se tiče sladoleda,njam. Nisam ove godine baš nešto pravila više sam kupovala gotove ali dobro ima još vremena.
    Ukoliko imaš vremena volela bih da pročitaš moj prvi post. Naime prvi put sam posle dugog vremena počela da se bavim,ukoliko želiš svaki put da ti se pojavi obaveštenje kada postavim novi post možeš da se učlaniš onda na moj blog. Hvala!♥ Link ----
    http://laurevoir.blogspot.rs/2017/06/pocnite-se-menjati.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, Milice. Drago mi je da ti se dopada dizajn bloga. ♥
      Naravno da ću posetiti tvoj blog. :)

      Избриши
  5. Odličan post!Slika je sjajna!Nisam ni znala da Zoella ima novu knjigu!♥
    -Ukoliko želiš pogledaj moj blog,značilo bi mi,pratim te,ako želiš uzvrati!♥♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Baš mi je drago što si se vratila blogovanju! :*
    Pročitala sam novu Zoellinu knjigu i moram da priznam da mi se dopala više od prethodne. Drugi deo mi nije bio preterano interesantan, a ovaj mi se, iako je sličan prvom, dopao.

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, Anja. Kod mene je kontra. Drugi deo mi se baš dopao, dok prvi nije baš iz tog razloga što je sličan prvom. :D

      Избриши
  7. Divno, sadržajno, originalno!
    Igrala sam Sims 4, opsednuta sam bila pred kraj školske godine :D
    Čitala sam Lolitu, sad čitam Dorijana Greja
    Napravila sam slane hrono mafine! :D
    Gledala sam doosta filmova, npr Lepoticu i Zver film, A Dog's purpose, High School Musical 1.deo i takooo! :)
    Uhuu, ovo je zanimljivo :D

    Girly world

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago što ti je zanimljvo. :D

      Ja sam takođe igrala Sims, obožavam tu igricu!
      Planiram da pročitam Lolitu, samo prvo da kupim knjigu.
      Takođe sam gledala film A Dog's Purpose, a Lepoticu i Zver stavljam na listu za gledanje.

      Избриши
  8. Super post! Od Onlajn devojke pročitala sam samo prvi deo, a kada budem nabavila ostala dva dela, planiram da pročitam ceo serijal od početka do kraja. Inače post je, kao što sam rekla, super! ❤

    ОдговориИзбриши
  9. Genijalan post! *___* Da nije ovog posta, sigurno ne bih znala da su preveli treći dio Onlajn devojke, hvala ti na tome. Ja sam ovog mjeseca gledala PLL, čitala Plivača od Andrije Terzića i navukla se na Jackobsov cappuccino sa Milkom. xD Divan post i još divnije fotkice! ♥

    Summer Room Decor -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Amina. ♥

      Drago mi je što si saznala za treći deo Onlajn devojke.
      Ooh, ja sad planiram da nastavim s gledanjem PLL s obzirom da dolazi kraj serije.

      Избриши
  10. Predivan post. Nadam se da si preživjela ove paklene vrućine :D Šalu na stranu, ali baš je bilo grozno ovih dana.
    I ja sam odgledala 5 dio pirata, a nešto ranije sam se podsjetila i prethodna 4. No, moram priznati da me nisu baš oduševili ovim dijelom kao sa prethodnim. Šta li se desilo ne znam, ali znam da su mogli i mnogo bolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Danijela. :)

      Da znaš da nekako jesam, ali najgore tek dolazi. :o
      Baš mi je žao što te nije toliko oduševio najnoviji deo, ali zato su tu preostali da uživaš u njima.

      Избриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...