Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jewelry Haul: DressLily & Zaful


Paket sa ovim nakitom mi je stigao zaista davno i veoma se radujem što konačno pišem haul o tome. U pitanju je nakit sa DressLily i Zaful sajtova i to tri ogrlice i jedan set prstenova koje obožavam. U poslednje vreme imam neku navalu za nakitom tako da uvek moram da naručim neke komade kada naručujem odeću, a što je super jer je nakit kvalitetan, a povoljan. 


Krenuću sa setom od 10 prstenova sa Zaful sajta koji su moji apsolutni favoriti. Prstenje je dosta kvalitetno i zaista lepo izgleda. Privlače pažnju jer su različiti pogotovo kada se stave svih deset. Ja sam samo jednom eventualno dva puta nosila svih deset jer mi je nekako prenatrpano kad su svi tu. Ovi su u srebrnoj boji, a ima ih i u zlatnoj. Moji favoriti su drugi, sedmi i osmi po redu od gore. Ovaj set prstenova možete pogledati OVDE.


Ovo je chocker sa DressLily sajta koji je poprilično dug (120cm), ali što nekoliko obmotavanja oko vrata ne može da reši. Može da se nosi skroz uz vrat, a može da bude i duži kao ogrlica, ali opet da imate choker oko vrata. Nadam se da ste shvatili na šta sam mislila. U svakom slučaju, imate slike na sajtu koje prikazuju to što sam napisala. Choker je jednostavan tako da sam uslikala samo priveske, a ceo možete videti OVDE.


Još jedan choker u haulu i on je sa Zaful sajta. Pa barem mislim da jeste jer ga nisam naručila, on je poslat greškom ili kao poklon. Isti je kao prethodni samo sa drugim privescima i druge dužine. Ovaj je dug 178cm. Okej je, meni se dopada, jednostavan je tako da može da se nosi uz dosta stvari. Možete ga videti OVDE.


Sada što se tiče ove ogrlice ona mi je još veća misterija od chokera gore. Ovu ogrlicu jesam naručila, ali trebalo je da stigne i choker koji je u kompletu sa njom. Pošto je paket, kao što rekla, stigao baš davno ja ne mogu da se setim da li je ili nije stigao taj choker. Čini mi se kao da sam ga videla uživo, ali opet ne mogu nigde da ga nađem. U svakom slučaju, ogrlica je sa priveskom srca i izgleda vrhunski, zaista prelepo sa tim dijamantima. Imate sve moje preporuke za nju, a možete je videti OVDE, naravno u kompletu sa chokerom. Ona je sa Zaful sajta.
Šta kažete za ovaj nakit?
_______

22 коментара:

  1. Hello dear, I really like your blog, it is very beautiful.
    Excellent post. If you want to follow me and I'll follow you. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/07/relaxed-summer-styling.html

    ОдговориИзбриши
  2. Hello, so stunning jewlery :_) lovely blog full of nice pictures. I am your new follower :-)

    ОдговориИзбриши
  3. Malo je reci da je ovaj nakit sjajan. Odusevljena sam zaista. Odlican post.

    Visit me, Gothic

    ОдговориИзбриши
  4. Obožavam ova dva sajta! Sjajan nakit si poručila, mnogo mi se dopada! Fotke su takođe fantastične! ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo prstenje je zakon!Super post♥ Zapratila sam te ako želiš uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu. Mnogo bi mi značilo :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    ОдговориИзбриши
  7. Prstenje je odlično !https://hisandherway.blogspot.ba/2017/07/teen-struggles-step-further-date.html?m=1 novi post bilo bi mi i više nego drago da pročitaš ❤

    ОдговориИзбриши
  8. Lovely pieces! I love them all <3

    Take care,
    Rizuna from A Well-dressed Nerd

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post draga, jako mi se dopada tvoj odabir <3
    Pratim te #384
    Bilo bi mi drago ako bi uzvratila <3
    cleopatrassecret.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...