Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Offline Life: Message In a Bottle | July 2017


Zbog obaveza kasnim sa ovim postom i nadam se da neću zbog toga morati opet da pravim pauzu. Prošlo je mesec dana i moram da napišem (iako to pišem stalno) kako su dani neverovatno brzo proleteli. Jul je već gotov i ostalo je još samo 5 meseci do 2018. godine. Kad već odbrojavam, onda moram i da napišem da mi je ostalo još 50 dana do termina. Ah, jedva čekam! Priznajem i da sam malo nervozna jer tek ulazim u ove vode, ali znam da će na kraju sve biti super. Ovaj mesec sam najviše provela družeći se i pijući pića sa društvom, a šta sam to gledala, čitala, radila i to uobičajeno šta pišem u ovom postu imate u nastavku.
_______
Šta radimo kada pritisnemo log out dugme, ugasimo laptop i diskonektujemo se iz virtuelnog sveta? Šta radimo kada ignorišemo pozive iz spoljašnjeg sveta i ostajemo ušuškani u svom domu? Znate šta radimo? Podignemo sve četiri u vis, odvrnemo muziku do daske, pijemo koktele i opuštamo se. Opuštamo se tako što upadnemo u vrtlog životnih dešavanja nama omiljenih likova, tako što pravimo hranu sa stranice koju slučajno otvorimo, tako što padnemo na krevet i bacamo vajb ljubavi i smeha. Zaboravimo na sve obaveze, prisećamo se dobrih citata zašto je dobro živeti i radimo one stvari koje su samo za našu dušu. Zato živeli i uživajte!

Ovo je moj offline život! Dobrodošli!

WATCHING: Gossip Girl Acapulco
Kao osoba koja mora da gleda neku seriju ovog meseca izbor je pao na Gossip Girl Acapulco. Svi znate za seriju Gossip Girl, zar ne? Pa ovo je latino verzija i ja sam oduševljena njome. Radnja je ista kao u originalnoj verziji samo što je ovde sve upakovano tako da se radnja brže odvija. Nažalost, ima samo jedna sezona od 23 epizode.

READING: Message In a Bottle, Nicholas Sparks
Opis: Radi se o novinarki Terezi Ozborn koja kada jednog dana na plaži pronađe bocu s ljubavnim pismom odlučuje to pismo da objavi u svojoj kolumni. Nedugo zatim otkriva još dva pisma misterioznog pisca pod imenom Garet koja su upućena Ketrin. Ne verujući da postoji neko takav i zaljubljena u njegove dirljive reči, javlja joj se želja da ga pronađe. Uz malo pretrage to joj i uspeva, ne znajući da će joj se život promeniti iz korena. 

Utisak: Knjigu još uvek nisam završila, ali moja procena po onome što sam pročitala je da je knjiga pomalo dosadna, iako ima dobru priču. Ovo je mislim prva knjiga koju čitam od Nikolasa Sparksa i očekivala sam više i to valjda zato što ga svi toliko hvale. Postoji i film rađen po ovoj knjizi tako da ću posle završetka knjige sesti i odgledati ga. Da li ste vi pročitali ovu knjigu? Odgledali film? Kakvi su vaši utisci? PS: Knjigu u PDF formatu možete skinuti ovde.

LOVING: Sandwich
Ovaj sendvič ne da volim, već obožavam. Tako je dobar, ukusan, bukvalno se topi u ustima koliko je predobar. Mogla bih da ga jedem svaki dan da mi je pekara u kojoj ga kupujem na dohvat ruke. Preporučujem svima da ga probate, a kad to uradite nećete više moći bez njega, ali neće vam ni biti žao zbog toga. Ah da, možete ga naći u pekari pod nazivom "Skroz Dobra Pekara."

DOING: Enjoying the pool
Vrućine ovog leta su neverovatno visoke i teško podnošljive, ipak, to se menja kada ste pod vodom, zato sam ovog meseca uživala kupajući se u bazenu. Svejedno da li sam bila u vodi ili na vazdušnom dušeku, ja sam uživala. Zaista je predivno i opuštajuće, a kada se uz to doda muzika i neka osvežavajuća pića, uživanje je vrhunsko. PS: Top pet pića za leto možete videti ovde.

MAKING: A list with baby names
Nisam mislila da davanje imena bebi može biti ovako teško, ali opet to je nekako i logično. Ima toliko imena i želim ono pravo, ono koje će mi se dopadati i posle dva meseca i posle dvadeset godina. Izdvojila sam pet imena sa svojom jačom polovinom, a koja možete videti (i glasati za najbolje) u anketi pored. Od tih pet izdvojićemo tri, a onda izabrati jedno koje će pobediti.

THROWING BACK: Stardust
U poslednje vreme vidim mnogo blogera kako nose odeću sa printom zvezda i mislim se da li je to postao neki trend? Meni se mnogo dopada taj print, a to svedoči Stardust outfit od prošle godine gde sam nosila pink pantalone upravo sa zvezdicama.

Šta ste vi čitali, gledali, radili, voleli ovog meseca?
PS: Ne zaboravite na anketu! ♡
▶ Offline Life
_______

20 коментара:

  1. Nisam pročitala ''Poruku u boci'', ali sam gledala film i dopao mi se. Generalno volim Sparksove knjige, ali su filmovi rađeni na osnovu tih knjiga često isti ili bolji, što je neuobičajeno :) Zainteresovala si me i da pogledam ovu verziju Gossip Girl serije, sigurna sam da je odlična.
    A što se tiče imena, sva su lepa! Sara je, iako lepo, vrlo često ime, tako da ja glasam za Stašu... nekako je najzvučnije :) <3

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam evo danas završila knjigu i zaista sam se mnogo iznenadila iako sam predvidela neke stvari. Knjiga možda jeste u početku dosadna, ali zato je kraj neverovatan. Uh, jedva čekam film da odgledam. Baš me zanima kako je urađen. :)

      Ja mogu da ti potvrdim da jeste odlična. Po meni čak nekako deluje i luksuznije od originalne verzije. Mislim da su se baš potrudili oko serije iako im gluma nije baš na zavidnom nivou, izuzev Oke Giner koja glumi Blair. Ona je bukvalno oduvala. :)

      Избриши
  2. Gledam GG i serija je super, mada je dosta dugačka serija. "Poruku u boci" nisam čitala, ali sam gledala film koji mi je bio generalno dosadan. Ja najviše volim čitati krimiće (preporuka "Putujem sama") i gledati akcijske filmove pa vjerojatno mi se zato film nije svidio.

    What I eat in a day: moonstears

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda će ti se onda više svideti ova verzija jer je radnja ubrzana, a ima i manje epizoda. :)
      Moguće da ti se zato nije svideo film. Meni je knjiga na početku bila dosadna jer je sve napisano umereno i opušteno, ali zato kraj... to je pravi preokret. :)

      Избриши
  3. Aa ja obozavam gg seriju,pogledacu i tu verziju,inace divan post i bqs si me nekqko motivisala!!❤

    DIY->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam čula za većinu stvari odavde, što mi se sviđa još više jer saznam nove stvari. Nikad nisam stvarno gledala Gossip girl, da bude ono od početka do kraja. Ponekad bih zakačila neku epizodu na tv-u i to je to. (Slična priča kao Seks i grad)
    Nikolas Sparks - čitala sam jednu njegovu knjigu, stoji mi na polici iznad kreveta i jako me podseća na leto, ukus osvežavajuće limunade i miris mora. Valjda jer sam je na moru i čitala. Volim filmove rađene po njegovim knjigama, ponekad umeju da budu ,,boza'' ali ako mi u tom trenutku baš to prija - odlično! :)
    Ja sam glasala za ime Marlena, mnogo mi se sviđa. Ženska imena koja počinju slovom M su skoro uvek prelepa, a ovo je uz to i neobično. (Na stranu to što Milica ima na sve strane, ipak je lepo ime.)

    Najnoviji post: Đenova i Milano

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta što nisi jer je zaista super serija. Valjda ćeš je odgledati jednom, hehe. :)
      Oh, poznat mi je taj osećaj kada te knjiga podseća na nešto. :D
      Hvala što si glasala. <3

      Избриши
  5. Nisam čitala poruku u boci, ali čini se kao zaista interesantna knjiga!
    Što se tiče imena, sva koja si izdvojila su zaista jako lepa, ali moj glas je otišao za Stašu, definitivno ime koje mnogo volim! <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je, kao što sam rekla, dosadna na početku, ali kraj je zaista neverovatan. Mislim da znam zašto ljudi toliko vole Sparksa. :)
      Hvala ti mnogo što si glasala. <3

      Избриши
  6. Zaista si predivna devojka, draga moja, oduševljena sam tobom i mnogo volim tvoj blog!
    Čini mi se da si veoma mlada, a čekaš bebu- svaka čast! Definitivno sam i ja kao majka ponosna na tebe!
    Koje si godište?

    Veliki pozdrav iz Novog Sada!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo na divnom komentaru i drago mi je što čitaš blog. <3
      Ja sam '94 godište. :)

      Избриши
  7. great post!
    What you think about follow each other? Follow me and I follow you :)
    Please, follow both accounts. I'll add you from two accounts )
    http://astbakay.blogspot.ru/
    http://ictvaer.blogspot.ru/

    ОдговориИзбриши
  8. Jedan drugaciji post, bas mi se dopada :-)
    U potrazi sam za novom serijom, tako da, hvala na predlogu <3

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je što ti se dopada. Ovi postovi izlaze krajem meseca pa možeš da dolaziš za nove preporuke ako ti zatrebaju. :)

      Избриши
  9. Odlicaan post *_* ♥
    Sada te pratim, nadam se da ces i ti mene zapratiti, bila bih ti zahvalna! :)

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...