Review: Rimmel Apricot Nude by Kate Moss Lipstick & Maybelline Nude Perfection Pencil


New review on The Fashion Spell blog? That's right! In this post you can read what I think about Rimmel Apricot Nude by Kate Moss Lipstick and Maybelline Nude Perfection Pencil. Tell me what you think! For photos and more text, translate on your language and see/read it below.ˇ
_______
Da li je moguće? Nova recenzija na blogu The Fashion Spell? Da, to se događa. Kao što sam i najavila u ovom postu da ću uraditi recenziju za karmin Apricot Nude od Kate Moss, red je da to i ispunim. Posle ovoga, obećavam da ću se malo fokusirati i na ostale beauty proizvode, a ne samo na nude jer ako pogledate, poslednja dva, tri posta imaju veze upravo sa nude bojom.

Kao što znate, moje prvo iskustvo sa ovom bojom karmina i nije bilo tako bajno, ali drago mi je što sam mu pružila drugu šansu jer sam shvatila u čemu sam pogrešila i sada zadovoljno šetam svaki dan noseći nude na usnama. Dobro ste pročitali, SVAKI dan. Sigurno se pitate šta bi sa crvenim karminom? Pa, nekako je prejak za moje radno mesto, a i ako ćemo iskreno, on je dosta upečatljiv i vatren, pa je zato blaža verzija nekako bolja. Ta verzija je nude karmin.
Happy Friyay,
Jasmina Di, x.


Ovaj karmin dolazi u kvalitetnom plastičnom pakovanju, takođe nude boje, karakteristično Rimmel ruževima sečen iskosa sa gornje strane na kome se nalazi njihov logo i, u ovom slučaju, potpis Kate Moss.

Tekstura je kremasta sa mat završnicom, dobre je pigmentacije i ne nakuplja se u uglovima usana. Moj je u nijansi 042 Apricot Nude i kao što mu i naziv kaže, ima u sebi breskvaste tj. kajsijaste primese. Ja ga koristim u kombinaciji sa Maybeline Color Drama olovkom za usne u nijansi 630 Nude Perfection i odlično mi se slažu. Što se tiče postojanosti karmina, ona traje par sati sa popravljanjem. Dopada mi se ovaj ruž, koristim ga preko dana i on mi daje sjajnu mogućnost da kad ga nosim, pošto je neutralan, dodatno naglasim oči, predivno konturišem jagodice ili malo jače iscrtam obrve.

INFO:
Proizvođač: Rimmel
Cena: oko 400 dinara
Količina: 4gr
Dostupna u: Lilly, Dm 
Da li je preporučujem: Da
Da li bih je ponovo kupila: Da

OCENE:
Pakovanje: 5/5
Cena: 5/5
Nanošenje: 5/5
Postojanost: 4/5
UKUPNA OCENA: 5/5



Što se tiče olovke, ona je od onih debljih, što je dobro jer u par poteza iscrtate unutrašnjost usana, ali zato nemate potpunu preciznost kada iscrtavate linije usana i upravo zbog toga ja više volim olovke regularne debljine. Mada, moram da priznam da su mi ove dosta simpatične. Za nju morate koristiti deblji zarezač, (očigledno), ja koristim Essence i savršeno mi odgovara, tako da, ako nekome treba, definitivno isprobajte taj. Pakovanje je malo duže od regularnog karmina, poklopac dobro naleže na olovku i ne morate se plašiti da će vam se otvoriti u neseseru, što je odlično.

Olovka je veoma kremasta, mekana i možete je lepo razmazati po usnama. To što je mekana mi nije pravilo problem pri zarezivanju. Ponekad nosim samo nju, bez karmina jer zašto da ne? Sviđa mi se to što je kraj olovke obojen tako da prikazuje nijansu proizvoda što dosta olakšava stvar ako ih imate više, a tražite određenu nijansu. Miris mi je nekako starinski, ali ne smeta mi i nekako me podseća na doba kada sam se šminkala maminom šminkom.


INFO:
Proizvođač: Maybelline
Cena: oko 200 dinara
Dostupna u: Lilly, DM
Da li je preporučujem: Da
Da li bih je ponovo kupila: Da

OCENE:
Pakovanje: 5/5
Cena: 5/5
Nanošenje: 5/5
Postojanost: 3/5
UKUPNA OCENA: 5/5


Koji je vaš omiljen nude karmin?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

6 comments:

  1. These nude colors are totally amazing!

    Have a nice weekend!!!
    http://fetish-tokyo.blogspot.jp/

    ReplyDelete
  2. Odlicna recenzija!!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  3. the kate moss lipsticks are great, these shades look really lovely :)

    danielle | avec danielle

    ReplyDelete
  4. These nude colors are totally amazing! Love them!

    http://facetocurls.com/

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫