Dear Jasmina...



Have you ever wondered how would be like to write yourself a letter? I have wondered, so I did it and here's the result. Hope you will enjoy it and get a little bit of motivation. For more text (aka my letter for older Jasmina), translate on your language and read it below.ˇ And question for the end is what would you write to future self?  I look forward to your comments! x.
_______
Draga Jasmina iz budućnosti, 
ovde Jasmina iz prošlosti. Ako čitaš ovo, to sigurno znači da se nešto veliko desilo ili si nešto uradila. Možda dobro, možda loše, ali zaista nije ni bitno jer ti već znaš da uvek može gore kao i da vremenom sve prolazi. Pa, tako će i to. Pretpostavljam da se približavaš tridesetoj i da se pitaš šta kog đavola radiš sa životom. Da li je ono što si uradila dobro i da li si napravila dobre odluke. Ja to ne znam, ali ti znaš. Mislim, sigurno si uradila najbolje što si mogla i što su ti mogućnosti dopuštale. Nadam se da si ispunila ciljeve, želje i taj famozni san koji sam ti zacrtala. Znam da ti to možeš. Znam da si uspela. Ako u kojem slučaju nisi uspela, nema veze. Sigurna sam da si imala dobar razlog da kreneš drugim putem. Sigurno je ljubav u pitanju. Ta osoba koja je uspela da sruši sve, popne se na vrh piramide i osvoji te. Sigurno je vredan i unikatan jer znam da zbog nekog drugačijeg nikad ne bi odustala od sna. Ali takođe znam da te nijedna osoba ne bi ni zaustavila u tome. Da znaš da me baš zanima gde si, kako si i šta radiš. Nadam se da si dobro. Nadam se da si srećna. Nadam se da si precrtala većinu stvari sa bucket liste koju trenutno spremam. Znaš da je život jedan i neponovljiv i da treba disati punim plućima. Znaš da treba da dopustiš da ti adrenalin kola venama s vremena na vreme. Ukoliko si tužna, nemoj biti. Znaj da ti se smejem ako si tužna. Meni je dobro, a bićeš i ti. Seti se Sivog Dva. Njega ti spominjem jer.. ma znaš i sama. Znaš šta? Možda je tebi Sivi Dva u maglovitom sećanju jer ti je možda Zlatni stvorio bolje i upečatljivije uspomene i zato se seti toga. Seti se zašto si tu gde jesi trenutno i zašto radiš to što radiš. Ako postoje deca S, znaj da sam ponosna na tebe jer si uspela i jer si verovala. Duh je onda izgleda bio u pravu. Ne bih da dužim jer sam sigurna da ovo čitaš negde iza ponoći, samo još želim da ti kažem da ne zaboraviš da napišeš nešto za još stariju Jasminu. Obe znamo da će ta verzija nas biti dosta pametnija, sa više iskustva i mirnija, ali napiši joj ti ipak nešto jer od toliko uspomena možda joj isklizne nešto. Obe znamo da je to moguće jer nam misli stalno lete trista na sat. Želim ti sve najbolje i čuvaj se. 

Jasmina iz prošlosti, x.
Šta biste vi napisali budućoj sebi?
PS: Radujem se vašim komentarima!
_______

46 comments:

  1. Ah draga,fenomenalno napisan post i odlicna ideja. Nisam pre nikada razmisljala o tome sta bih porucila tj.napisala buducoj sebi. Bas cu da razmislim na ovu temu, ali nesto sto mi u ovom trenutku pada na pamet su neke stvari koje si i to navela. Kao prvo, pitala bih sebe da li sam konacno naucila da budem jaca, da me ljudi ne povrede tako lako i da im ne verujem previse. Pisala bih o tome da li sam upisala zeljeni fakultet, da li sam ga i kako zavrsila, da li sam zadovoljna svojim izborom. Da li se pojavio neko ko je konacno uspeo da mu usreci i eto, ukratko. :D

    Moja svastarica

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Sigurna sam da će ti se ostvariti sve što si gore navela, samo je vreme potrebno. :)

      Delete
  2. Pa sjajan post! Posto sam skorpija u podznaku, ja bih definitivno porucila sebi da ne dramim oko svega narocito oko gluposti jer sam vec proglasena za drama queen, tako da ne znam sta da ocekujem od Maje u buducnosti. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa hvala ti, Majo. Maja u budućnosti ima da pravi šou predosećam, naravno, u pozitivnom smislu. :D

      Delete
  3. Perfektno napisan post :) Iskrena da budem nikada nisam razmišljala o tome šta bih napisala budućoj sebi zato što mi se oduvek činilo da je čak i godinu dana previše dug vremenski period i da bih jednostavno i zaboravila da sam to napisala...Ali kada bih ga ovog trenutka pisala imala bih poprilično mnogo stvari sebe da pitam...Kao prvo pitala bih sebe da li sam ostvarila sebi cilj da budem učenik generacije,da li i dalje fotografišem i da li sam napredovala u tome.Onda bih pitala sebe da li sam upisala latinski jezik kao što sam zacrtala i da li tečno govorim grčki.I postoji još mali milion stvari koje mi sada padaju na pamet a napisala bih ih sebi...
    Puno pozdrava :D

    fashionawakebyb.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo, Branka! Pa da znaš da i jeste previše dug. Za godinu dana može svašta da se izdešava, a zamisli tek šta sve može za 10 godina. E to da, možemo i da zaboravimo da smo ga ikad napisali, ali bilo bi pravo iznenađenje kada bi ga jednom našli i pročitali. :)

      Delete
  4. Sjajan post! :)
    Um, pa sve vreme razmisljam o tome u kakvu cu se osobu pretvoriti sutra. Da li cu biti slaba ili jaka, da li sam iole manje lenja.... Tako da verovatno bih je to pitala. Kao i to da li su nestali moji problemi iz sadasnje ja. I da li sam otputovala u Amsterdam... Bilo bi tu dosta pitanja! :)

    to do lista: introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. ♥ Sigurna sam u to da bi bilo dosta pitanja. Njih nikad dosta, zar ne?

      Delete
  5. Fenomenalna ideja,veoma kreativan post uživanje je biločitati ga!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Ovo je sjajna ideja za post i ne srećem je na blogovima inače! :D Ja bih verovatno svojoj budućoj sebi poručila da sam ponosna na nju i sve što je postigla, od toga što je naučila da više voli sebe, bude zadovoljna sobom i što je isključivo ona svojim radom i trudom zaslužna za sva svoje dostignuća. I da ne dozvoli nikome da proba to da joj oduzme. <3 Hvala ti na inspiraciji. :*

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na komentaru. Drago mi je da sam te inspirisala. :)

      Delete
  7. Wow! Oduševila si me ovim postom! Svaka čast na ideji i hvala ti što si ovo podelila sa nama :)
    Odlično si napisala pismo i volela bih da znam kako će reagovati Jasmina kada bude čitala ovo nakon nekoliko godina :)
    Ja, iskreno, ne znam šta bih napisala budućoj sebi, ali zasigurno si mi dala ideju za razmišljanje i možda ga i ja napišem u skorije vreme :)
    Bravo! :*

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, drago mi je da ti se dopada. Da znaš da zanima i mene. :D Ako napišeš ostavi mi link, baš bih volela da ga pročitam.

      Delete
  8. Zanimljiviji post skoro nisam procitala :-)
    Sada si me bacila na razmisljanje sta bih ja napisala, bas sam uzivala u ovome ! <3
    Divno :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU, POGLEDAJTE :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/07/hello-mallorca.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno treba da se razmisli malo jer nije tako lako kao što se čini. Hvala ti mnogo, Katy. ♥

      Delete
  9. Zaista, oduševljena sam. Ideja je odlična i mislim da ću i ja to isto učiniti. Prvi put sam na tvom blogu i za ovako kratko vrijeme jednostavno rečeno - oduševljena sam. Rado ću se vraćati na tvoj blog i čitati svaki novi post. Sjajan blog i post!♥

    96# https://positivethoughts5.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Drago mi je što ti se dopada. ♥

      Delete
  10. Thank you so much for visiting my blog!
    I'm following you now, hope you follow back <3
    xoxo

    Ocean Scent

    ReplyDelete
  11. It's such a great idea to write yourself a letter. Writing in general is a therapy.

    PD: I like your handwriting!

    I am following your blog via GFC (from a loong time, maybe you won't see me but I am haha) , it would be so cool if you did the same!
    Walking Freckle

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. This is a wonderful idea! I like that it is positive, kind and forgiving. We should all treat ourselves like this.

    xo
    www.carinavardie.com

    ReplyDelete
  13. Jako originalo, nigdje ovakav post nisam vidjela, bravo :)
    Iskreno, ne znam sto bi buducoj sebi napisala, morala bih razmisliti.
    Zapratila sam te :)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  14. Awww, this is so beautiful Jasmina! I don't know what I'd write to my future self. Maybe...please don't do stupid things.

    xx Bash |   go say   H E Y   B A S H

    ReplyDelete
  15. Your writing is beautiful . I have no idea what I would write, to be honest!
    The Fancy Cats

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. Yes, it's a little bit hard to think of. :)

      Delete
  16. This is a great idea! I have to do this. I follow your blog. Join me pllease https://softcutie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Dont forget to give me a link because I would love to read it. :)

      Delete
  17. Bolju stvar duze vremena nisam procitala,i nacin na koji je napisano a i sama ideja,stvarno svaka cast!!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! Baš mi je drago da ti se dopada. :)

      Delete
  18. Ideja ovog posta je zaizsta divna,nikada se ovoga nisam setila..Mogu ti reci da si me sada bacila na razmisljanje,o tome sta bih ja napisala buducoj sebi...Stvarno divno pises,ovo me nekako podseca na uvod neke knjige,xexe♥♥

    http://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Treba da se razmišlja jer i nije baš tako lako smisliti i napisati. Baš si divna! Možda jednom i napišem knjigu. :D ♥

      Delete
  19. Great post! U asked for follow for follow, I've followed u, waiting for follow back!

    silvervea.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Predivan tekst. Prvi put sam na tvom blogu, došla sam zapravo sasvim slučajno jer sam na google-u naletjela na ovu tvoju sliku i baš me zanimalo šta ti to pišeš pa reko idem vidjeti. Kad ono oduševljenje, ali stvarno. Rado ću te opet posjetiti i čitati tvoj blog ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo i drago mi je da ti se dopada. Dobrodošla! :)

      Delete
  21. Ovo je odlicno, divan tekst svaka cast! :) :*

    New post: http://marinailes9.blogspot.rs/2016/07/gray-and-white.html

    ReplyDelete
  22. Kako divan post! Nadam se da ces prekriziti sve te zelje sa bucket liste , jer stvarno zasluzujes da budes uspijesna. Jako si talentovana i obozavam tvoj blog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada moj blog i hvala ti mnogo na ovako divnom komentaru. Želim i ja tebi da ispuniš sve svoje želje. :)

      Delete
  23. Interesting idea! I would not began to write itself in the future, I would have written myself in the past, no need to rush things, everything will be in time))
    What about follow for follow? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is also a great idea. I thought about it and concluded that is better to not write myself in the past, but hey, maybe one day. :)

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫