Purity Box | January 2017


Pošto sam oktobarskom kutijom Purity Box-a bila zaista oduševljena, odlučila sam da naručim kutiju za januar ne bih li ponovila to iskustvo. Međutim, ono što me je dočekalo kada sam otvorila kutiju me je strašno razočaralo i dalo zaista loše mišljenje o njima. U kutiji su se našla tri proizvoda i jedna kućna dekoracija za koju zaista ne znam čemu služi. Više o tome u nastavku. Ono što me je razočaralo jeste to što nisam dobila sve proizvode koji su bili namenjeni za ovu kutiju. Naime, za Purity Box kutiju se zna šta se naručuje i dobija jer to sve piše na njihovom sajtu, a ja čak nisam dobila ni karticu sa opisima proizvoda. Ovako nešto se možda desilo jer ovomesečna kutija nije saradnja, već kutija kupljena mojim novcem.

Purity Box, Januar 2017
Keims piling za telo;
LeeMoon balzam za usne;
Coco maska za lice;
Kloopko ukrasni jastuk;


Prvi proizvod o kojem želim da vam pišem jeste Keims piling za telo koji mi je najbolji u ovomesečnoj kutiji. Tekstura dosta liči na džem što je dosta interesantno, haha. Miris mi je okej, nije preteran i lepo miriše. "Keims piling za telo izrađen je od crvenog čaja (antioksidansa), vitamina C i mimoze. Sadrži čestice ćilibara koje kožu čine glatkom, poliranom, svetlijom, blistavijom, oslobađa je nečistoća... Seme šipka ubrzava regeneraciju kože, čineći je elastičnom." • 225ml •


Koliko god tražila neki opis za ovaj proizvod nemoguće ga je pronaći. Ovo je balzam za usne brenda LeeMoon od kokosovog ulja, voska, meda, mandarine. Kao što možete videti na slici, balzama ima do pola pakovanja što neverovatno otežava nanošenje ukoliko ne zahvatite prstom, ali nisam sigurna koliko ste voljni to da radite. UPDATE: Okej, ni u kom slučaju nemojte da nanosite prstom jer se ispod nalazi vosak ili med. Da li ovo treba da se izmeša ili šta već, molim da mi neko objasni. • 10ml •


Ovaj proizvod vam je već poznat iz oktobarske kutije (slika desno). U pitanju je Coco maska za lice za detoksikaciju lica koja je zaista fenomenalna i za koju nemam nikakve kritike. Međutim, ovaj proizvod uopšte nije trebao da se nađe u ovomesečnoj kutiji (koliko se sećam) i nije mi jasno zašto sam ga dobila. Kao što sam već rekla, nemam ništa protiv njega, ali ako naručim nešto onda želim to nešto i da dobijem. Još jedan minus za PB kutiju.


I poslednja stvar je Kloopko ukrasni jastuk za koji ne bih ni znala šta je da nisam istražila. Ovo je divan ukrasni dekor i jedva čekam da ga uklopim sa jastucima. Kada sam ga prvi put videla pomislila sam da je klupko i da će Cinnamon moći da se igra sa njime, haha, ali on očigledno nije bio zainteresovan. 

Kakvi su vaši utisci ovomesečne Purity Box kutije?
_______

10 comments:

  1. Bas mi je zao sto si se razocarala.. Nikada nisam narucivala ovu kutiju, nisam sigurna da cu u bliskoj buducnosti to uciniti. Super post i fotografije su odlicne <3 Puno pozdrava!

    ReplyDelete
  2. Prije svega fotografije mi se jako sviđaju, jako su kvalitetne. Jako ljep post. Zao mi se što si se razočarala..

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  3. Jasmina draga, vrlo interesantan post. Iskrena da budem, do sada se nisam susrela sa ovim Purity boxom, te mi je drago što sam pročitala ovaj post. Stvarčice izgledaju jako fino, i zanimljivo. Odlična recenzija.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  4. Pre svega, nikada ranije se nisam susrela sa ovom Purity kutijom, pa nemam iskustva sa njom. Jako mi je žao što si se razočarala. Oktobarsko izdanje je bilo puno bolje. Što se tiče jastučića, on mi je jedini dobar proizvod, ne verujem da je ovo prvo dobro, ne izgleda veoma dobro. Pratim te i bilo bi mi jako drago kada bi posetila moj blog, i ako ti se svidi komentarisala, ili se učlanila: laAdda

    ReplyDelete
  5. Odlican post! Ne znam pas puno o Putity kutiji ali izgledaju odlicni. Po tvojim rijecima iz ovog posta, ne sumnjam da je sve ovo fenomenalno.

    P.S. Pogleajte moj blog:
    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Super post.

    https://dorajaa.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Odličan post! :))


    http://www.jelisavetadj.com/

    ReplyDelete
  8. Zanimljivi proizvodi draga, a ljubimac je presladak :*
    Zapratila sam te, bilo bi mi zadovoljstvo da se medjusobno pratimo :)
    limitededitionlady.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫