Summer Beauty Favorites | 2017


Prošlo je dosta vremena otkad sam pisala favorite, a sada je ponovo došlo vreme za njih. Kao što to obično biva i ovog puta su se našli šest, sedam proizvoda. Volela bih da ih je više, ali ja nisam tip osobe koja toliko kupuje i isprobava šminku/kozmetiku, ali želim to da promenim. Planiram da postanem pravi guru što se tiče mejkapa. Videćemo šta će na kraju biti, a vi ako imate neke predloge šta bih mogla da kupim i isprobam, napišite mi u komentaru. Radujem se vašim predlozima. Pređimo sada na favorite...



Favoriti leta, 2017
EOS balzam za usne;
B.U. In Action dezedorans;
Max Factor Pan Stik korektor;
Maybelline Fit me! tečni puder;
Avon Extra Lasting ruž za usne;
Maybelline Affinitone Mineral tečni puder;
Ziaja krema za lice;


EOS Strawberry Sorbet balzam za usne 
Ko čita moj blog od 2015. godine zna da mi je EOS bio na listi želja i da sam jako htela da isprobam neki. To se, eto, i ostvarilo. Kupila sam EOS od jagode i to baš davno i odmah mi je postao (a i ostao) favorit. Osim što dobro hidrira usne i čini ih mekim još i preslatko izgleda. Od mene imate svu preporuku za ovaj balzam zato će uskoro i recenzija. Da li ste vi isprobali neki EOS?


B.U. In Action dezedorans
Dezedoransi su neizostavni kad je u pitanju toplo vreme, a B.U. In Action je taj koji sam ja najviše koristila, pa me ni ne čudi da je u favoritima. Dobila sam ga u GlamBox kutiji u julu i zapanjena sam koliko dugo je trajao jer sam ga potrošila tek prošlog meseca. To je godinu dana ako ne i više, ali ne mogu da tvrdim da sam ga koristila svakodnevno. Što se njega tiče, zaista je fenomenalan. Odlično obavlja posao za koji je namenjen, a uz to još i predivno miriše.


Max Factor Pan Stik korektor
Ovo je proizvod za koji nije prošao dan, a da ga nisam koristila jer je zaista fantastičan. Kao i svi što su došli u dodir sa njim, tako sam i ja zadovoljna njegovom efikasnošću. Zaista neverovatno prekriva nepravilnosti na licu, znači toliko dobro da sam ga ponekad nanosila kao puder. Sve pohvale za ovaj korektor. Inače, moj je u nijansi 12 pod imenom True Beige. Pored EOS-a uskoro ide recenzija i za njega koja je zaista daaavno napisana.


Maybelline Fit me! Matte + Poreless tečni puder
Ovaj tečni puder je idealan za leto jer je veoma lak što je odlično zbog toplote i visokih temperatura. Uopšte se ne oseća na licu i to je razlog zašto sam ga nosila kad sam išla negde preko dana. Pored toga, solidno prekriva i stoji na koži kao da nije ni nanesen. Od mene imate iskrenu letnju preporuku za njega, pogotovo ako ne volite toliko da nosite pudere ili barem da ih osećate na licu.


Avon Extra Lasting ruž za usne
Moj sledeći favorit je ruž za usne iz Avona pod nazivom Cappuccino. Kao što možete videti na slici, on je svetlo braon boje. U poslednje vreme obožavam ruževe tih boja što i svedoče moji postovi prošlih favorita jer su se tu našli Mocha DreamGolden Rose Velvet Matte ruževi. Ne znam ni sama zašto mi se ovaj toliko dopada, ali znam da mi se dopada. Kad god bih negde išla, bilo da žurim ili ne, uvek sam njega uzimala u ruke. Nastaviću da ga koristim i dalje, pogotovo sada kada dolazi jesen.


Maybelline Affinitone Mineral tečni puder
Još jedan puder se nalazi u favoritima, a u pitanju je Affinitone Mineral. Što se tiče ovog pudera mogu da kažem da sjajno prekriva nedostatke, ali mana mu je ta što je previše žućkast. Dakle, ne odgovara boji mojoj koži, međutim, kada ga pomešam sa drugim puderom bude savršen. Još jedan plus mu je taj što ima SPF 18 što je idealno za toplo vreme.


Ziaja krema za lice
Nešto što mi u poslednje vreme prirasta za srce jesu kreme za lice jer kada ostajem kući i ne nosim šminku volim da nanesem samo kremu. Jedna od najčešće korišćenih je upravo Ziaja, dnevna krema za lice koja je napravljena od kozijeg mleka. Ona je apsolutno fantastična! Predivno miriše i brzo upija posle čega koža bude baš meka. Obožavam je. 

Koji su vaši beauty favoriti?
_______

29 comments:

  1. Odlican posr draga! Ovi Avonovi ruzevi su predivni, imam Vintage Pink i Fierly Red i zaista su postojani i kremasti. Fotografije su prelepe kao i u svakom postu, odlican blog, zapratila sam te! :)
    https://50nijansiroze.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  2. Jasmina draga, predivan post, zaista! Većinu ovih proizvoda sam i sama probala. Meni su bili sasvim korektni, poneki cak i jako delotvorni, te verujem da su tvoji apsolutni favoriti ovog leta.Drago mi je sto sam cula tvoje misljenje o njima. Sjajno si nam ih predstavila.Fotografije su odlicne! Zaista sjajan post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
  3. Koristila sam ovaj dezodorans i odlican je,sjajni favoriti,kao i post!♥

    Day with me->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlični favoriti, apsolutno se slažem za Max Factor pan stik , najbolji korektor ikad!
    Probala sam i ovaj eos, stvarno je odličan. ♥
    IvaFashionDiary

    ReplyDelete
  5. Fotke su genijalne! Predivna kamera!
    Favoriti su odlični!!
    Novi post je na mom blogu i bilo bi mi dragoa ko bi uzvratila komentar!-> morskasirenaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. od ovih proizvoda sam koristila samo pan stik, na pocetku ga nisam voljela, ne znam ni sama zasto, ali sad se jako dobro druzimo i mogu reci da mi je jedan od najdrazih korektora.
    moram ti pohvaliti fotografije, zaista su divne <3

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
  7. Super post, fotografije su predobre! Probala sam eos i B.U. dezodoranse, stvarno su odlični! ☺

    pineapplecakee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Toliko želim da probam pan stik, ali uvek se nađe nešto preče i ne uzmem ga. :(

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  9. Fotografije su divne,čula sam dosta pohvala za ovaj Max Factor korektor kao i za eos.♥
    Eos sam i sama oprobala i divni su!


    Bella Place.

    ReplyDelete
  10. Ja koristim eos summer fruits i odličan mi je. Fotke i post i proizvodi, ma sve je vrhunski odrađeno. Vrhunski post!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  11. Sjajan pos, draga! Fotografije su vrhunske! Od svih proizvoda probala sam jedino ovaj Eos, i stvarno ga obožavam! Ima predivan miris... ♥♥♥

    Novi post -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/bts-life-hacks.html

    ReplyDelete
  12. Nisam imala priliku koristiti tj. isprobati bilo koji proizvod, ali bi mogla haha! Odličan post!



    novi post
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  13. I never tried these products, thanks for the review !

    http://constancerose.fr

    ReplyDelete
  14. Divan post! Hvala ti na posjeti mom blogu, naravno da zelim da se medjusobno zapratimo, ja te vec pratim i nadam se da ces uzvratiti :)
    www.darijadujovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Amazing post! Thanks for sharing!
    I'm following you back!

    Xoxo.
    Cores do Vício

    ReplyDelete
  16. Thank you for your comment on my blog.
    We follow you now.
    KISS
    SwissTwins

    ReplyDelete
  17. Sjajni favoriti, BU obožavam kao i Ziaju. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/08/faux-leather-organizer-wristlet-wallet.html

    ReplyDelete
  18. Thanks for your comment, I follow you!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  19. Odličan post!
    Imaš sjajan blog.

    Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti: https://sweetlife000.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  20. Great post!
    Very nice blog :)
    I love EOS!
    I follow you
    Please, follow me back
    My blog(Click)♥

    ReplyDelete
  21. Greay post, thank you for visit my blog, i'm following you with pleasure, i hope you follow me: lachicchina.blogspot.com bye!

    ReplyDelete
  22. This is such a great products! I like it!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  23. I like cosmetics from Ziaja :)

    My blog CAKEMONIKA :)

    ReplyDelete
  24. Amazing post!
    You wrote at my blog with proposition follow for follow - I agree. I follow you and I hope you follow me back. ;)

    Have a great weekend!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Odlican post, svidja mi se. Hvala, slazem se sa tvojim komentarom :D

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  26. This Fit Me foundation is very famous here in Brazil!
    Just loved your favorite list!

    Xoxo
    Camila

    www.sejabelissima.com.br

    ReplyDelete
  27. Odlični favoriti, pogotovo što i sama koristim Maybelline proizvode. Zapratila sam te, hoćeš li uzvratiti? Pozz
    Magicni svet lepote

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫