Pastels


Proleće stiže za četiri dana i baš mi je drago zbog toga jer ubedljivo više kupujem, a i naručujem odeću za toplije dane. Ovaj outfit je upravo takav i čini ga odeća pastelnih boja. Kada ga gledam ne mogu da ne pomislim na Alishu jer ona nosi upravo takve outfite, bukvalno je prava pastel girl tako da ako vam treba inspiracija za pastelne outfite znate gde da ih nađete.

Što se tiče mog outfita, on se sastoji od midi roze suknje sa Zaful sajta koja je zaista predivna na dodir, lepršava je i idealna za tople večernje sate, Gamiss bele providne košulje koju sam zaista dugo želela i konačno je naručila, intimissimi mint topa na vezivanje oko vrata jer košulja je providna pa sam morala ispod nešto da obučem i neverovatnih bratscher cipelica koje sam sama dizajnirala, a o kojima ste više saznali u prošlom postu. Ostavljam vam sada slike, a vi dole pišite da li vam se dopada outfit.

Necklace: Gift/Bulgari | Shirt: Gamiss | Top: Intimissimi | Skirt: Zaful | Shoes: Bratscher Custom Shoes

Da li volite pastelne outfite?
_______

19 comments:

  1. Beautiful outfit! I likey your blouse and skirt. :)

    ReplyDelete
  2. Izgledas divno :) Suknja je sjajna-ima predivnu boju.Fotografije su kvalitetno uradjene.

    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Suknja je predivna, dopada mi se boja. :)


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
  4. Suknja je top, boja je baš lijepa!♥


    sosihappylife.blogspot.ba/?m=1

    ReplyDelete
  5. you are so pretty,

    amazing pictures

    this pink is so pretty!

    I just started following you
    do you follow back?

    kiss

    Mimi in the Mirror

    ReplyDelete
  6. Lovely outfit!

    Have a nice week, kisses
    http://demantanosofa.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  7. Wonderful post dear………….keep posting!!!
    personalized t shirts

    ReplyDelete
  8. Amazing outfit

    Kisses
    https://www.pimentadeacucar.com

    ReplyDelete
  9. such a great post...keep posting
    thanks for sharing with us....
    Printed Cushion covers

    ReplyDelete
  10. suknja mi je predobra a cipelice svarno savrseno pasu na ovaj outfit. bravo!

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    ReplyDelete
  11. Divan post
    Pratim te,ako zelis mozes mi uzvratiti nova sam ovdje pa bi mi to mnogo znacilo
    https://makeyourfashionchoice.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. wow! Amzing post dear...............keep updating!!
    Customized power bank online

    ReplyDelete

  13. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again.!
    Corporate gifts

    ReplyDelete
  14. Divna je kombinacija, cipelice su preslatke, skroz moj fazon 😊

    xbeautyplace.blogspot.rs 🐞👠

    ReplyDelete

  15. Nice article keep it up like this in your future.I hope you do best afford and make future bright.
    Customized diaries

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫