Pink Magic | Bloger Fest Photoshoot


Prošla su, čini mi se, već dva meseca od Bloger Fest fotošutinga za bilbord i odlučila sam da u ovom postu podelim sa vama slike na kojima možete videti outfit koji sam nosila, a i grupu blogera koji su takođe učestvovali. Nisam sigurna kad će se slike pojaviti na bilbordu ni da li će uopšte pošto je bilo više fotošutinga pa možda od svih tih slika budu birali one najbolje. Videćemo.

Fotošuting se održao u Beogradu na Kalemegdanu i imate dve slike u nastavku posta tu lepotu, a kolege blogere koji su bili na ovom fotošutingu upravo u nastavku, a oni su Dragana (Gigi's Cup Of Makeup), Nikola (All About Nikola), Jovana (Runway Style Doll), Vesna (Home Chic Club), Nataša (Rokselana) i Ivana (Bambolai).

Što se tiče outfita, nosim majicu i suknju brenda Sinsay za kojim sam poludela. Slobodno mogu reći da je njihov butik jedini u kome svaki put mogu pronaći nešto za sebe što znači da mi ruke nikad ne bi bile prazne kad bih izlazila odatle. Zaista i nisu jer baš uvek kupim nešto kad ih posetim. Razlog je taj jer nude predivne stvari po pristupačnim cenama i zaista, ali zaista ih morate posetiti. Ja planiram ove nedelje da ih posetim jer su lansirali novu kolekciju i svi koji vole Harryja Pottera će je obožavati jer je kolekcija sva potterhead. Možete je videti ovde ako vas zanima.  

Ostatak outfita čini prstenje sa zafula (uskoro post) i la sorella denim torbica koju obožavam i koju ste prvi put mogli videti na instagramu. Da li me pratite na insta? @TheFashionSpell je za blog, a moj lični je @JasminaDimitri. Čekam vas tamo.




T-shirt: Sinsay | Skirt: Sinsay | Bag: La Sorella | Rings: Zaful



Bilo bi mi drago kad bi me podržali na jutjubu, lajkovali poslednji video i subskrajbovali se.
Čekam vas tamo.
_______

21 comments:

  1. Slike su ti odlične. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/08/dm-popusti-2.html

    ReplyDelete
  2. Jako sladak outfit, torbica je totalni šou:D

    https://sosihappylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Odlična kombinacija. Boja suknja je prekrasna.

    Isabela Breber

    ReplyDelete
  4. Suknjica je preeslatka, jako mi se dopada takav model i boja. Tebi zaista odlično pristaje! Inače novi sam član tvog bloga, imaš baš zanimljiv sadržaj! :) <33

    Dear Miss Modern: OUTFIT | Red Rose Instagram: @ https.katt

    ReplyDelete
  5. Jako mi se dopada tvoj outfit, suknja je jako slatka! Jedva čekam post o Zaful prstenju! Slike su ti odlične! <3

    Vildana from Living Like V

    ReplyDelete
  6. Odlične slike i divna si! Moram videti HP kolekciju!


    http://www.couture-case.com

    ReplyDelete
  7. Divna kombinacija, mnogo mi se dopada kako si sve ukombinovala i kako ti stoje ovi odevni predmeti. Drago mi je da si bila deo tog šutinga i da si upoznala dosta blogera koje se pre viđala samo preko ekrana. Nažalost, krivo mi je što ja nisam prisustvala gzbog obaveza, a bila sam pozvana. Biće valjda neke druge prilike. Odličan post, draga, kao i fotke! ♥

    www.iammilitza.com

    ReplyDelete
  8. You look amazing in this outfit. Love the pink skirt.

    Nina's Style Blog

    ReplyDelete
  9. love the pink skirt, u look so pretty ^^


    torichux3.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Thanks a lot :D

    you look fabulous :D Seems to be an amazing day!

    NEW YOUTUBE POST | 5 QUOTES THAT YOU MUST FOLLOW. :D
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  11. Super slike! ☺

    snowflakesdiary.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Love the post! You are pretty ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Odličan post i fotografije. :)
    Zapratila sam te i na youtube-u. :)
    Pogledaj moj novi post
    www.minnieart.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Odličan post, fotografije mi se jako sviđaju :)
    Zapratila sam te, pa ako želiš uzvrati follow

    GIVEAWAY!
    https://doroty4.blogspot.com/2018/08/heklano-se-vratilo-u-modu-giveaway.html

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫