TFS Inspiration - little extra PINK world

Ako pratite moj blog onda znate da njegov moto glasi "be younique and carpe diem" što znači (kopiram iz about sekcije): da budete svoje jer ste idealne takve kakve jeste, unikatne jer to je vaša moć i da iskoristite dan jer je život jedna avantura prepuna raznovrsnih doživljaja i prilika da svaki dan naučite nešto novo, ali iskreno on nešto i nije pratio moje postove koji su vezani za modu i šminku/kozmetiku. Zato sam odlučila da se malo više posvetim time, pa je tako i nastao ovaj moj mali ekstra pink svet u koji ste svi dobrodošli i koji možete pratiti na insta na profilu, pogađate? Naravno, @TFSInspiration. Trudim se da objavim svaki dan po jednu objavu, a raspored postavljanja možete naći u nastavku. Inače, nadam se da će vam se dopasti i da ćete postatiti deo ovog sveta da se međusobno inspirišemo, motivišemo, stvaramo magiju i generalno uživamo u ružičastom svetu.

TFS Inspiration Content
Song Motivation - delim pesmu kao motivaciju za novu radnu nedelju i male slatke pobede | #TFSSong
Mood - delim ono što u datom trenutku osećam, želim ili trebam iliti jednostavno ono u kakvom sam raspoloženju | #TFSMood
Outfits - delim pink autfite gde se može naći i vaš jer ON WEDNESDAY WE WEAR PINK | #TFSPinkOutfit
Random - delim fotku koja mi se dopadne (tu se može naći i vaša) sa nekim random tekstom  | #TFSRandom
Girl Boss - delim savete kako biti girl boss tj. kako postići sve obaveze i biti uspešan u onome što radite | #TFSGirlBoss
Carpe Diem - delim predloge kako možete iskoristiti dan kada ne znate šta ćete sa vremenom | #TFSCarpeDiem
Wish - delim ono što jednostavno rečeno želim, što se nalazi na mojoj listi želja ili neku random želju  | #TFSWish


_______




6 comments:

  1. Love all of this fabulous pink inspiration! It is my favourite colour and always makes me smile.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. Odlican post, draga! Mnogo volim da citam tvoj blog. Sve pohvale zaista.
    xoxo

    leylland.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Vau, kakva ideja! Obavezno ću te zapratit i baš mi se sviđa raspored postavljanja postova. Jedva čekam da vidim šta mogu da očekujem, a iskrena da budem, očekujem mnogo od ovog profila. Genijalno!💖

    Sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  4. Jedva čekam ovaj raspored i da čitam i dalje tvoje postove koji su zaista fenomenalni. Go girl ❤️❤️❤️



    Marija's blog

    ReplyDelete
  5. Odličan post i zanimljiva ideja. :)

    Novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2019/11/yes-smile-ocekujes-jedan-poklon-dobijes.html

    ReplyDelete
  6. Jako mi se dopada moto bloga. Mislim da imas mnogo kvalitetan sadrzaj i svida mi se dijeljenje random fotki jer postoji sansa da to bude i neka nasa :)
    Na mom blogu je giveaway pa ako zelis ucestvuj:
    xoniomaniax.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫