Q's by Vanity Fair | Video


Davne 2017. godine Vanity Fair je uradio intervju sa planetarno popularnom Billie Eilish i od tada svake godine snimaju intervju sa istim (i nekim novim) pitanjima. Meni se mnogo dopala ova ideja pa sam odlučila da uradim istu stvar pa tako u ovom videu možete videti mene kako odgovaram na ta pitanja, a već sledeće godine možete očekivati isti ovaj, hajde da kažem, intervju. Šta mislite da će se sve promeniti i koliko? Sve to ostaje da vidimo za godinu dana, zar ne?

Uglavnom, sada ozbiljno, ali ono najozbiljnije se bacam na jutjub i snimanje videa, pa ukoliko me već ne pratite uradite to sada i podelite kanal da dopre do što više ljudi. Takođe, razmišljala sam da promenim ime kanala iz Jasmina Dimitri u Džejdi jer mi je nekako upečatljivije, ali opet nisam baš sigurna da li da uradim to zato mi pišite šta vi mislite i koje ime je bolje?



_______