February Mood Board | 2023


Ćao, Spell fam! Vreme je za novi mood board, a on je sav sladak i pun ljubavi jer ipak je februar u pitanju. Možda je najkraći mesec u godini, ali najviše pršti od romantike. Prema našim dragim osobama, ali i prema nama samima. Pa, barem kod mene. Ovog meseca vidim savršenu priliku da romantizujem sebe i praktikujem self love. Ko ne zna, ovo je serijal gde pravim kolaž koji predstavlja moja raspoloženja, želje i ciljeve datog meseca, a nekad i cele godine. Ciljevi su definitivno uvek za celu godinu.

Chapter 2 of 12. The month for love.


Da vidimo šta to želim ovog meseca.. pošto je mesec ljubavi, želim cveće i romantičnu večeru, naravno. Puno zagrljaja i kvalitetnog vremena provedenog sa dragom osobom, dosta maženja i pričanja na razne teme do kasno u noć. To mi je omiljeno! Imam dve stvari koje želim da kupim, a to su novi čipkasti veš i revolution hajlajter. Self care is a priority. Palačinke sam već jela, ali moglo bi da se ponovi jer ko može da im odoli? Tu je i voda sa limunom (iliti limunada) kao jedna od must stvari, kao i čitanje knjige. Cilj koji imam je da pročitam 52 knjige, svake nedelje po jednu što znači da mi treba baš dooosta novih knjiga. 

Da li planirate vi sebi nešto da kupite?
_______

No comments:

Post a Comment

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫