Aviation Club


In this post you can see photos from walk of my friend and me and also my outfit from friday. We went to railway, it was raining and the wind was blowing, but rain stopped when we got here. 
_______
Nema problema, kuliram, sve je okej. Ekipa, bleja, uživam, smejemo se.
 I nema stresa, sad je opušteno sve. Zatvori oči i utoni u moj svet.

Ovo se desilo u petak, 17. aprila. Moja drugarica Marina i ja smo sa još jednom drugaricom išle u malu šetnju do pruge. Često se šetamo do tamo, a naravno da slike ne mogu da izostanu. :) Usput smo naišle i na male jariće i morala sam da ih pomazim. Tako su mekani i slatki. Čak sam htela jedno da ponesem kući, haha. Duvao je blag vetar i kiša je pomalo padala, ali je prestala dok smo stigle na odredište. I naravno da mi naočare nisu velike. Nikako.




Sunglasses: Chanel
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

20 comments:

  1. Super ti je blog :-)
    Hvala ti na komentaru na mom blogu !
    Pratim te preko GFC-a, nadam se da ces uzvratiti ! <3

    katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Hvala tebi na komentaru! Ja ne verujem da si mi prokomentarisala post. <3 <3
    Inače, Katy, ja tebe pratim ve' preko svega. :D

    ReplyDelete
  3. Nominovala sam te za The Liebster award tag

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    ReplyDelete
  4. #OOTD mi se mnooogo dopada! I naočari ti savršeno stoje♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala! ☺A za naocare i nisam bas sigurna, ali ako mi kazes da dobro stoje... :D

      Delete
    2. Hvala! ☺A za naocare i nisam bas sigurna, ali ako mi kazes da dobro stoje... :D

      Delete
  5. Divna ideja. Super je post , zaista mi se mnogo dopada. Slike su fantasticne. ♥

    P.S. Novi post na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jako sladak post! ako zeis poseti mj blog pa mi reci kako ti s dopada ! <3

    ReplyDelete
  7. Hhee strava "blogvlog"
    loversdiy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Jako lijepe slike :)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Super post, i super ti je reč koju si izmislila haha :D Samo me zanima, da li je ta pruga aktivna?
    - maketheworldbetter9.blogspot.com - baci pogled ako želiš :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, haha.. :D Nije aktivna. Ima jedan stari vagon i vozovi ne mogu da prolaze tuda. :) Misliš li da bih se slikala na aktivnoj pruzi? :o

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫