Coachella Experience + Outfits



Hello, people! ☺ You already know that I want to go to Coachella. So, how much my desire is to know how is there I asked Jazmin Valdivia (_jazminvaldivia) to share her experience with me and she agreed. Her experience you can read here and in the end of this post you can see outfits from Coachella 2015! Enjoy, lovelies!
_______
Zdravo, dragi moji!  Kako ste?  Ja sam veoma srećna jer sunce konačno sija!  xxx
Budući da se većini vas dopao Place To Visit: Coachella post i s obzirom da nisam mogla nešto više da pišem o tome kako da se pakleno provedete i šta tačno ima tamo, pa sam... pa pitala sam jednu devojku pod imenom Jazmin Valdivia da mi kaže svoje utiske sa Coachelle i ona je vrlo rado pristala da ih podeli sa vama i sa mnom.

Ovaj post malo kasni, tako da se Jazmin već vratila kući, ali to i dalje ne menja činjenicu kako se provela i kako pamti ovaj festival. Ono što je sigurno jeste da je doživela još divnih uspomena sa ovogodišnje Coachelle. Ukoliko neko želi da vidi još slika, zapratite je na instagramu, njen username je _jazminvaldivia.

Jazmin Valdivia's Coachella Experience
Ovo je treća godina kako idem i iskreno ne mogu da dočekam. Coachella je jedini festival kome se radujem unapred cele godine, pored EDC festivala u Las Vegasu. Prva godina kada sam išla na Coachellu bila je 2013. Išla sam sa svojim četiri najbližim prijateljicama i većinu našeg vremena smo provele unutar Sahara šatoru. Ja sam veliki EDM fan pa možeš da zamisliš koliko sam uzbuđena bila kada su Benny Benassi i Wolfgang Gartner nastupali.

Ako postoji jedan nastup koji ne mogu da zaboravim, to bi bio od Yeah Yeah Yeah. Karen O je rasturila i zvučala je kao što je i dobra osoba. Cela publika je bila uzbuđena, a ona je odradila zapanjujuć nastup.

Phoenix je bio još jedan moj omiljeni nastup. Sećam se Thomasa Marsa kako ga publika prenosi i kako završava na suprotnoj strani bine. Popeo se na skelu tornja blizu zvučnika kako bi njegovi fanovi mogli bolje da ga vide. To je bilo jedno od najupečatljivijih iskustava koje sam ikada imala na bilo kom festivalu.

Da, bude toplo i vlažno tokom celog dana, ali vredi. Čak ni ne razmišljaš o tome kada si na svom putu da vidiš nastup. Ono što me najviše privlači kod Coachelle osim muzike jeste umetnost i moda. Ne znam ni za jedan muzički festival koji naglašava modu i umetnost koliko Coachella. Vidiš neke lude kombinacije, ali nikoga nije briga zato što je Coachella mesto gde možeš da budeš ono što jesi, a da te niko ne osuđuje. Svi su tamo da imaju dobar provod, da stvore uspomene koje će im trajati ceo život i da se ispolje kreativno.

Zedd i Empire of  the Sun su nastupali prošle godine i to je stvarno bio šlag na torti. Nikad nisam videla Empire uživo, tako da stojeći na sredini u gomili publike sa savršenim pogledom na binu je bio vrhunac mog iskustva drugog dana. Publika je bila okrepljujuća i zabavna. Chromeo je bio neverovatan takođe. Njihova cela publika je igrala i pevala i nisam želela da se njihov nastup završi.

Jedan od najlepših nastupa je bio od Flume-a. Njegova muzika uvek prodire moje srce, ali na pozitivan način. On nikad nije nastupao na Coachelli pre, tako da posle njegovog nastupa u 2014. on je potpuno odjeknuo svuda. Veoma je talentovan i radi dosta saradnji.

Sigurna sam da ni ova godina neće razočarati. Četiri nastupa kojima se radujem da vidim jesu Kaskade, Florence & The Machine, Odesza and Gesaffelstein. Već sam isplanirala svoje outfitove i u pustinju idem za dva dana!

Srećom, živim u LA-u tako da gužva neće biti tako loša. Palm Springs je uvek zabavan grad da se poseti. Svi su tako prijatni i hrana je ukusna.

Coachella Outfits
U nastavku posta možete videti outfitove koje su nosili na Coachelli 2015. Ja sam izabrala samo neke, ostale možete videti na sajtu Voguea jer su ove slike preuzete odatle. Kao što već znate da mnoge poznate osobe prisustvuju ovom festivalu, tako su prisustvovali Bella Thorne, Ian Somerhalder, Nikki Reed, Katy Perry, Justin Bieber, Jamie Chung, Rihanna i Alessandra Ambrosio između ostalih, a naravno da je prisustvovala i Eiza Gonzalez, ali nju i njene outfitove ćete videti u posebnom postu. :)

Behati Prinsloo
Kate Bosworth
Jourdan Dunn
Bella Thorne
Gigi Hadid
Katy Perry
Lily Rose Depp
Brooklyn Beckam

Hozier i Aaron Paul
Za kraj sam stavila i sliku Brooklyna, Hoziera i Aarona da malo vidimo kako se oblači i muški pol na ovom festivalu. Koji outfit vam se najviše svideo? Meni se mnogo sviđaju outfitovi Belle Thorne zato sam stavila dva njena. Želim vam divnu nedelju i nadam se da ste odlično proveli ovaj dan!

With Love,

10 comments:

  1. Predobro, stvarno volim tvoj blog i sviđa mi se pažnja koju posvećuješ svakom postu podjednako! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala mnogo, Anja! Zbog ovakvih komentara vredi uložiti vreme i dati sve od sebe za postove. ♥

      Delete
  2. I prošli i ovaj post su predivni. Najviše mi se sviđa kako se Bella obukla. :-)

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Sjajan post, Bellin outfit mi se posebno dopada. :)


    Imam novi post, komentarisi ako zelis i prijavi se.♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Odlican post. Ja mastam o danu kada cu otici na Coachella festival. Mnogo mi je drago sto si napisala kako se ova devojka provela na ovom festivalu. Najdivniji outfit je od Belle Thorne. ♥

    P.S. Giveaway na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je drago, s i ja takođe maštam. Jednog dana ćemo valjda i otići. :)

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫