Oatmeal: A Bowl With My Fav Things | Ovsena Kaša

Ćao, Spell fam! Dugo nisam pisala, ali evo me sada opet na blogu, kuckam vam post i to ni manje, ni više nego post vezan za hranu. Ako vam se dopadne, pisaću ih još, a današnja tema je ovsena kaša. The breakfast choice of successful people. Postoje ljudi koje je vole i postoje ljudi koji je ne vole. Volim da mislim da oni koji je ne vole jednostavno nisu dodali prave topinge koji će da pruže odličan ukus. Bez toga, priznaću i sama, da ume da bude bljutava. Formula je jednostavna: dodajte šta volite i napravićete najbolju ovsenu kašu. U nastavku vas čeka recept kako je pravim i šta trenutno stavljam od topinga. 

SASTOJCI:

120ml vode (ili pola šolje)

120ml mleka (ja koristim sojino sa ukusom vanile)

1/2 šolje ovsenih pahuljica

1 vanil šećer

Sipati mleko i vodu u šerpu, sačekati da provri pa dodati ovsene pahuljice. Mešati na smanjenoj temperaturi dok ovsene ne upiju sve, zatim sipati u činiju, izmešati sa vanil šećerom pa staviti toping po želji. 🍨 PS: vanil šećer nije obavezan. 🙌🏻

TOPING: 

Za ovu ovsenu kašu, ja sam stavila po red suncokreta (daje poseban ukus), cimeta, kokosovog brašna (nisam veliki ljubitelj, ali ovde se i ne oseti), banana i suvog grožđa (najbolji dodatak). Na kraju sam dodala i gumene bombone, sweetness at the end.

Kada biste me pitali da kažem jednu reč za ishranu moja reč bi glasila balans i upravo to predstavlja moja oatmeal poslastica. Mislim da je u redu voditi režim zdrave ishrane, ali isto tako dati sebi slobodu za pizzu, parče torte ili kockicu čokolade kada se dobije želja za time (u ovom slučaju gumene bombone). Da li vi volite ovsene kaše? Sa čime je najčešće ukrašavate?

_______

2 comments:

  1. I also like to eat oatmeal for breakfast. My favourite is to have it with banana and/or berries. :)

    ReplyDelete
  2. What a great way to add some extra sweetness to oatmeal! Thank you for sharing this!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫