How To Style Rainbow Sweater | 3 Outfit Ideas


Ćao, Spell fam! Ja sam osoba koja voli kišu, to vreme mi je za ušuškavanje pod ćebetom i gledanje serije (trenutno Lucifer, a planiram da počnem Squid Game), za pisanje postova, tople napitke i uživanje dok kapljice kiše tapkaju napolju, a unutra vatra gori. Još ako sunce proviri iza oblaka (moj omiljen deo u vezi vremena), znam da će se duga pojaviti. To je ono najlepše jer duga pripada magiji. Tada vilenjaci leprikoni trče po njoj i nose svoje ćupeve sa zlatom kako bi ih sakrili na kraju duge. Ako ih uhvati čovek, često mu nude tri želje u zamenu za svoju slobodu. Ko je rekao da samo zlatna ribica ispunjava tri želje?

Uglavnom, rainbow džemper je moj omiljeni džemper. Da, možda kažem to za svaki svoj džemper, ali ovaj je stvarno poseban. On je rezervisan za kišu i hladno vreme jer je tako šaren i veseo. Na kraju krajeva, ne zna se kada ću naleteti na nekog leprikona, pa kada me vidi u njemu možda mi ponudi više od tri želje. Sve je moguće, zar ne? Pređimo sada na temu posta, a to je kako stilizovati rainbow džemper. U ovom postu vam predstavljam tri kombinacije kako ga možete nositi. 

Krenuću od kombinacije koju do sada niste videli (barem na blogu), a to je kombinacija koju nosim na fotki iznad. To je kombinacija kada želite da nosite rainbow džemper, a da vas što manje primećuju. Kako ćete to postići? Tako što ćete obući sve iste boje, najbolje crne. Ja sam izabrala crnu strukiranu suknju sa kaišem i crne patike, ali bilo da uzmete farmerke ili čizmice, efekat će biti isti. Samo gledajte da odeća ide preko džempera, pa tako za final touch možete uzeti crnu jaknu ili kaput.

Outfit: Rainbow
Ovo je outfit između calm down the colors i don't kill my vibe. Kada želite da vas primećuju, ali da ne upadate u oči. Najbolje za to je beli džins ili suknja koja će da smiri sve te šarene boje, a da pomoću obuće pokažete twist kako želite taj vibe. Ja ovde nosim belu teksas suknju sa šljokicama i patike koje imaju nekoliko boja na sebi, ali iste koje se nalaze na džemperu tako da je sve povezano i ima smisla. Ovo je bold i urban outfit. Slobodno eksperimentišite sa obućom koja ima više boja, ali neka bude ravna.

Outfit: Mirrors
I treća kombinacija je došla na red. Ona je dosta eye-catching jer pored šarenog džempera koji sam po sebi privlači veliku pažnju, ukombinovala sam teksas čizme preko kolena na štiklu koje imaju isti efekat. Ako želite da vas svuda primećuju rainbow džemper i obuća koja se ne viđa svaki dan je dobitna kombinacija. Najbolje je da obuća bude u nekoj boji i na štiklu, a ostalo bele boje.

S obzirom da je džemper veoma šaren kombinovala sam ga sa neutralnim bojama, a fokusirala se na obuću da odlučuje kakav utisak daje cela kombinacija. Ako želite još outfit ideja sa rainbow džemperom, ja sam spremna. U drugom delu vam predstavljam kako ga nositi sa bojama. PS: glasajte koji outfit vam se najviše dopada na ovom linku ovde - klik.


Sa čime biste vi ukombinovali ovakav džemper?

_______

2 comments:

  1. Such a beauty-full post, I love this post thanks for sharing this wonderful post.

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫