Potrošeni Proizvodi | Mart (Empties)

Ćao, Spell fam! Ponovo se čujemo povodom potrošenih proizvoda, a kao i prethodna dva meseca i ovog sam potrošila pet proizvoda. Naravno, ono što se desi prvi, pa i drugi put onda će sigurno isto tako i treći. Ako nastavim ovako ima da potrošim dosta zaliha koje sam napravila što mi čini poprilično zadovoljstvo. Hajde sada da pređemo na proizvode. 


Elizavecca serum za lice mi je stajao taako dugo zapostavljen da sam rešila da ga se već jednom rešim. Nije ništa posebno, ne radi mi ništa na licu, providan je i bez mirisa, bukvalno kao voda. Verovala bih skroz u to da mi jednom nije upao u oči što mi je pokazalo suprotno, lol. Imam još nekih Elizavecca proizvoda koji čekaju da se potroše pa ćete još viđati ovaj korejski brend.


FA divine moments dezodorans sa prelepim mirisom divlje kamelije. Dobila sam ga na poklon. Skroz je solidan i dobar kao i svaki dezodorans, dopada mi se jer radi svoj posao. Pakovanje je preslatko. Nekad sam ga prskala i po odeći jer stvarno divno miriše. Ja sam, inače, više ljubitelj roll on dezodoransa, ali ako bih kupovala u spreju, onda bih kupila isti ovaj sa divljom kamelijom.


Ovo je prvi proizvod koji sam potrošila ovog meseca, a kupljen je po preporukama. Svi su ga hvalili pa sam odlučila da ga isprobam i drago mi je što jesam jer je fenomenalan. Imam u planu da isprobam neke druge pudere, ali ću wet n wild photofocus sigurno ponovo kupiti. O njemu sam vam već pisala u detaljnoj recenziji koju možete pročitati ovde.


Druga avon care krema za ruke od 30 m je potrošena. Ostala mi je još jedna, a ovog puta koju sam potrošila je krema sa kokosovim uljem u rozom pakovanju. Ona je definitivno moj favorit. Prelepo miriše, brzo upija, a ruke posle nje budu glatke i nežne. Definitivno bih je kupila ponovo i nadam se da je ima i u većem pakovanju.


Garnier toner sa organskom aloe verom i hijaluronskom kiselinom mi je bio odličan u početku, kasnije mislim da mi se koža zasitila. Uglavnom, super otklanja ostatke šminke, a koža posle izgleda osvežavajuće i mladoliko. Nemam nikakvih zamerki, ali nisam ni nešto puno oduševljena. Radovala sam se kada sam ga kupila, ali novom toneru se radujem još više.


Da li ste koristili neki od ovih proizvoda?‚
_______

4 comments:

  1. Oh, how wonderful! Glad you were able to put all of these products to good use!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. Super post. Nijedan od ovih proizvoda nisam probala... Mislim jesam od tih brendova (sem o ovog korejskog), ali ne konkretno ove, tako da mi je bilo zanimljivo da čitam o njima 😊

    Kod mene novi post: https://andjelina-svastara.blogspot.com/2022/04/pricam-vam-o-poroaju.html

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫