Potrošeni Proizvodi | Maj (Empties)

Ćao, Spell fam! Dobrodošli u još jedan post potrošenih proizvoda. Ovog meseca nisam potrošila tako puno jer moram priznati da sam malo zapostavila trošenje, ali isto tako sam rotirala dosta proizvoda u krug, pa eto, takva je situacija. Sledećeg meseca će sigurno biti više jer sam već pri kraju kod nekoliko proizvoda. Uglavnom, sada sam potrošila dve kupke i piling za telo. 

Magic Forest kupka me je totalno oduševila, što već znate jer sam pisala o njoj. Ima predivan, bajkovito nežan miris koji prosto očarava. Mislim da bi se svideo apsolutno svakoj osobi, pa ako je još uvek dostupna (s obzirom da je limited editon) obavezno je probajte. Od svih isprobanih ova mi je trenutno najveći favorit, a to govori samo koliku preporuku imate.

Ovo je prvi proizvod iz Candy Kiosk kolekcije koji sam potrošila, a u pitanju je piling za telo. Iako ima savršene čestice, mekane, sitne i guste kao pesak, ipak mi se nije dopao što po mirisu, što po efektu. Miriše na cakepop, nekako zagorelo, a efekat... koža bude blago mekana, ali strašno mnogo masna, ugh. To je bukvalno noćna mora. 

Druga kupka koju sam potrošila nosi naziv Over the Clouds ili ipak No Rain, No Rainbow kako ju je balea obeležila. Ona je sa mirisom limuna i vanile pa već možete da zamislite kako prelepo miriše, ali kako bih vam približila miris reći ću samo - kao napolitanke. Bukvalno kao napolitanke, original. To je perfektna kombinacija koja obara sa nogu.

Koliko proizvoda ste vi potrošili?

_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

5 comments:

  1. I heard that products from Balea are very good. ;)

    ReplyDelete
  2. Nisam nijedan od ovih proizvoda probala... Ali Balea uvek privlači pakovanjem 😊

    https://andjelina-svastara.blogspot.com/2022/06/isprobavanje-nemackih-slatkisa.html

    ReplyDelete
  3. Nice photos of the product, it looks really good!

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫