Candy Universe

Ćao, Spell fam! Dok šetate tržnim centrom sigurno ste primetili štand sa nazivom Candy Universe. Da li znate šta je to i šta se tu nalazi? U pitanju je štand sa gumenim bombonama i čokoladom, a danas ću vam pisati više o njima i njihovim slatkišima.


Postoje dva načina da sebi (ili nekoj drugoj osobi) ulepšate dan sa ovim slatkišima u kutiji. Prvi je da odete i kupite u tržnom centru, a drugi da naručite preko njihovog sajta na svoju adresu. Meni je moja kutija stigla drugom opcijom. Možete birati boju kutije i, naravno, sadržaj. Iako me je mnogo privlačila čokolada, ipak sam se odlučila za gumene bombone i to za kiseli mix 1. Na sajtu imaju razne ponude i mixeve pa ćete svakako naći nešto za sebe. Preporučujem duga mix, slaninica od jednoroga i zoo mix. Kiseli mix 1 takođe preporučujem, on je čak njihov najpopularniji mix. Pitam se kako nisam znala za njih ranije, pogotovo kada su mi pregnancy craving bile gumene bombone.


U većini candy boxova ima 900 grama slatkiša (ima i miksova koji sadrže više, pa i kilogram slatkiša) ali 9 različitih vrsta sa različitim ukusima, a što se tiče mog candy boxa, evo šta sadrži:

- kiseli kolutići jabuka
- šarene kisele trake
- kiseli kolutići jagoda
- kiseli crvi
- kisele trake kola
- kiseli bioskop miks
- kiseli breskva kolutići
- kisele špagete
- kisele jagode



Poprilično je težak izbor kada treba izabrati favorita jer su svi ukusi tako dobri! Moja deca su se oduševila i prvo su morali probati kisele jagode. Candy Universe ipak bira najbolje za nas i pakuje u najslađe candy box kutije. Kad sam kod toga, zar ne mislite da bi ovo bio savršen izbor kao poklon za rođendan? Savršen poklon za dečka, savršen poklon za devojku, savršen poklon za roditelje, a pogotovo za decu. Baš volim što imamo ovako veliki izbor i što je sve upakovano u preslatke candy kutije. 

Ali kad bi to bio kraj... divni Candy Universe nudi deluxe pakete, a oni su čokolada u kutiji, cveće u kutiji, parfem, kozmetika, ruže i piće. Idealni pokloni za godišnjicu ili jubilarni rođendan. Bilo da slavimo nešto ili nam treba doza dobrog raspoloženja, Candy Universe gumene bombone ili čokolada su tu za nas. Zapratite ih na instagramu i pogledajte gde ih sve možete naći.

_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

No comments:

Post a Comment

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫