Potrošeni Proizvodi | Jul (Empties)


Ćao, Spell fam! Ovog puta vam post o potrošenim proizvodima pišem na vreme i potrudiću se da do kraja godine bude tako. Zanima me kako ostali potroše onako mnogo proizvoda mesečno jer je kod mene standard po pet?! Uglavnom, smanjujem zalihe proizvoda, nekoliko meseci nisam bila u kupovini šminke i kozmetike, mislim da mi dobro ide iako šminku sporo trošim.

Prvi proizvod koji sam potrošila ovog meseca je sapun za ruke iz Candy Kiosk kolekcije. On mi se najviše dopao jer miriše nestvarno lepo, na bajku, na maršmelou. Uživala sam koristeći ga i ako ga još uvek ima (što čisto sumnjam) moraću da kupim barem dva. Ruke lepo opere, budu čiste, glatke i mnoogo mirišljave. Veliki favorit koji obožavam baš, baš.


Red je bio da potrošim i ovaj proizvod! Ostalo mi je jako malo, ali to malo nikako nije htelo da izađe iz tube, pa je tako stajao i stajao. Na kraju sam rešila da sipam malo vode i voila. Treaclemoon piling za telo sa sitnim ljuskicama kokosovog oraha je konačno potrošen, posle godinu dana! Dopao mi se piling. Nije mnogo agresivan, onako blag je i ima lep miris višnji što mi se sviđa. Idealan je za svakodnevnu upotrebu, a kožu čini mekom i mirišljavom. Imate recenziju o njemu ovde.

Kada bih vam rekla da je ovo najbolji balzam koji sam koristila, da li biste poverovali? Jer, istina je, najbolji je i definitivno moj favorit do kraja života. Carmex od vanile je balzam koji svima treba, on usne čini mekim i glatkim, čak i kad su ispucale. Blago pecka u početku, prijatno miriše i ima spf 15. Carmex vanilla zaslužuje tron i krunu. Tačka.

Ovo je jedan moj favorit koji sam već spomenula u postu potrošenih proizvoda kada sam pisala o serumu tj. ampuli za liceElizavecca proteinski tretman sa kolagenom je najbolji proizvod koji sam koristila za kosu. On je učini nežnom, mekom, svilenkastom. Oduvao me tokom prvog korišćenja i iako mi je pomalo žao što sam ga potrošila morala sam zbog roka trajanja.


Da ustanovimo sada dve stvari ukoliko ih niste primetili: prva - očigledno je da najviše trošim kupke i druga - svi ovi potrošeni proizvodi su moji favoriti. Da, čak i ovaj FA gel za tuširanje od vanile i meda. Ako me pratite, ali ono stvarno, onda ste i sami znali to. Ali kako da mi ne bude kada miriše očaravajuće, koža bude nežna, ne isušuje je i ostavlja sladak mirisni oblak za sobom?

Šta ste vi potrošili ovog meseca? I ako potrošite dosta proizvoda, recite mi tajnu?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

1 comment:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫