Mosaic | OUTFIT


Ćao, Spell fam! Još jedna sezona jeseni je pred nama i ja joj se mnogo radujem, kao i uvek. Jedva sam je dočekala, i baš zato sam prvog dana ove najlepše sezone morala obući suknju koja me oduševila na prvi pogled (i koja čeka svoj trenutak već nekoliko meseci). Imam već nekoliko ideja sa čime sve mogu da je nosim pa budite sigurni da ćete je viđati još. Možda u posebnim postovima, a možda u postu outfit ideja, baš kao što sam napravila za rainbow džemper. Dok ne upadnem u beige mood i ne krenem sa standardnom jesenjom paletom boja donosim vam još malo šarenih outfita. Stay tuned. 


Hat: Nagy Hut | Necklace: Swarovski | Sweater: Sinsay | Belt: Sinsay | Skirt: LC Waikiki | Bag: Local Boutique | Boots: H&M
_______

3 comments:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫