Biggest Highlights of 2022

Ćao, Spell fam! Vreme je za hajlajte godine i bogami u ovom postu ih ima baaš dosta. Ali, pre nego što pređemo na njih volela bih da napišem nekoliko rečenica o godini koju ostavljamo za sobom. Meni je 2022. bila solidna, ostvarila sam ciljeve koje sam htela, stvorila neke nove navike, uživala sa porodicom, sarađivala sa fenomenalnim brendovima, isprobala neku novu hranu...

Ali kao da mi je cela godina prošla u magli, glava nekako u oblacima, imam osećaj kao da ove godine nije ni bilo, možda jer je tako brzo prošla da nisam ni stigla da primetim stvari oko sebe. I upravo to želim da promenim u 2023. godini! Želim da budem svesnija dešavanja, ljudi i trenutaka koji se odvijaju, zato je moja reč za Novu godinu f o k u s. Kako na sve to što sam nabrojala, tako i na stvari koje radim tipa snimanje videa za jutjub, slušanje muzike, uživanje u ukusima hrane (mali uticaj the menu filma), želim da budem svesna vremena kad sam napolju, svojih misli i dela. Svakog sata, svake minute, svakog sekunda.

“I don’t care how much power, brilliance or energy you have, if you don’t harness it and focus it on a specific target, 
and hold it there you’re never going to accomplish as much as your ability warrants.” - Zig Ziglar

Za kraj, volela bih da razbijem jednu vašu zabludu (ako je imate), a to je obavljanje više stvari odjednom poznatiji kao multitasking. Skoro sam otkrila da je to nemoguće (naučno je dokazano!) jer naš mozak ne može da se fokusira na više stvari odjednom, barem ne sa punim kapacitetom pa zato dolazi do, recimo, grešaka. Bolje rezultate postižemo kada smo fokusirani na jednu stvar, efikasniji smo i svakako brže završavamo ono što smo započeli. Toliko. Pređimo sada na hajlajte.

Snimala sam praznični reels gde mi je bilo jako zabavno. Svaki put kad ga vidim greje mi se srce. U njemu je glavna tema bila čitanje pisma od deda Mraza, a Stefa mi je naravno pomagao. Vidite vi samo taj ambijent pun čarolije.

Odmah na početku godine sam odlučila da uradim Božićni fotošuting na snegu, isto kao onda sa sankama i medom
Rezultati mi se, naravno, mnogo dopadaju i jedva čekam još ovakvih fotošutinga da pravim. Samo čekam sneg.

Kad ti dođe inspiracija, onda je treba iskoristiti. Tako se desio još jedan fotošuting, a fotke kidaju!

Odlučila sam da u ovoj godini više trošim na hranu nego na odeću i tako je i bilo. Moguće da sam zato postala veći ljubitelj hrane. Ovo sigurno nastavljam u narednoj godini, ali biće još nečega što jedva čekam! Stay tuned.

Dobila sam poklon od habija, ali ne bilo koji. To je nešto što sam baš jaaako želela.

Još jedna odluka mi je bila da manje kupujem kozmetiku i šminku (iako sam žarko želela) i da se fokusiram na trošenje i smanjenje zaliha proizvoda. Sad na kraju godine mogu reći da je bilo uspešno.

Započela sam serijal recenzija sheet maski koje možete pročitati na mom instagram profilu - @thefashionspell.

Napravila sam sa Stefom avokado tost i po prvi put ga probala. Oduševila sam se. Njemu se isto svideo.

Krenula sam sa postovima potrošenih proizvoda kako bi mi to bila motivacija da trošim više. Kao što već rekoh, misija uspešna.

Ostvarila sam prvu saradnju ove godine i to sa YoloBook kompanijom koja izrađuje albume sa fotografijama.

Najdraži zimski autfit. Pa, barem jedan od njih. Još jedan koji obožavam je ovaj ovde.

Preležala sam koronu opet. Nije bilo strašno, ali da se ne ponovi.

Ovo je možda moja najdraža saradnja ove godine, a to je paket sa Nature Spell proizvodima dobijen od Alexandar Cosmetics-a. Tek treba da vam pišem o njemu jer proizvode još uvek testiram. Uglavnom su serumi u pitanju.

Posetila sam galeriju po prvi put. Habi je mislio da je u pitanju neka izložba slika, haha i da ga tamo vodim.

Ovi keksići? Oni su sve! Tako lepo izgledaju, a tek što su ukusni, njami!  Ne šalim se kada kažem da sanjam ukus, haha. 
Jedva čekam da stignu opet na rafove i da kupim nekoliko kutija.

Ošišala sam se na baš kratko! Sad razmišljam da li da puštam kosu ili da je održavam kratkom. To mi je uvek dilema.

Ovo je moj najdraži prolećni autfit, možda jer je sav u veselim bojama. Pa, ipak je ovo džemper koji baš volim.

Pročitala sam još jednom najdražu knjigu iz detinjstva. Sećam se da sam se blago ljuljala na ljuljašci i čitala je, dok me ogromna krošnja štitila od sunca. Jedna od najdražih uspomena. U pitanju je "Devojčica u plavoj haljini". 

Prvi put sam naručila odeću sa sajta DDG Fashion (na fotki pantalone) i mogu reći da je isporuka jako brza, a odeća kvalitetna. 

Ostvarila sam saradnju sa Hena Handmade. Od nje sam izabrala sivu pletenu torbu. Fun fact, tad sam bila ljubitelj sive.

Ostvarila sam saradnju sa Lux Gonna i dobila predivnu, bordo fancy suknju koja nazad ima mašnu. Zove se Joy i u vidu reels-a snimila sam tri autfita kako je možete nositi - za girly branč dejt, poslovni sastanak ili fancy izlazak. Vidi ovde outfit ideje!

Bila sam po prvi put u džambu. Tu ćete naći bukvalno sve i svašta, ima toliko stvari.

Ostvarila sam saradnju sa Euro Company koji su mi poslali gomilu namirnica. 

Uživala sam u hajkingu sa porodicom. Naše uobičajeno mesto je put do Vršačke kule na bregu. Klik ovde da vidite kako je bilo.

Još jedna ostvarena saradnja! Sebamed me je obezbedio za tople dane sa njihovim SPF proizvodima.

Bila sam u nekoliko izlazaka sa Mijom i jedva čekam još ovakvih mother&daughter druženja. Nekad nam je i tata pravio društvo.


Voice Makeup me je obradovao sa pr paketom, a izabrala sam paletu sa četiri senke i tri karmina.

Istraživala sam dvorac Špicer i mogu reći da je ovo najlepši dvorac koji sam do sada posetila!

Moja deveta saradnja ove godine i to sa Candy Universe. Obožavam gumene bombone, pa sam tako uživala u njihovim prelepim i ukusnim poslasticama. Ah, moraću post da napišem kako bi saznali više o njima i tome šta nude.

Bila sam na ice cream dejtu sa habijem. Sladoled je bio fantastičan!

Posetila sam manastir Mesić. Koji mir, koja energija se tamo oseti. Divno nešto.

Jela sam pizzu u Kragujevcu. Bila je vrhunska. Bez dileme jedna od najboljih koje sam jela.

Zabavljala sam se sa porodicom u Ada Mall-u. 

Istraživala sam cveće i učila o njemu pomoću aplikacije koja ih pronalazi na osnovu slike.

Jela sam šećernu vunu i zabavljala se sa porodicom na vašarima. Reels pogledajte ovde

Omiljeni letnji autfit koji ću nositi još mnogo puta, samo sa patikama. 

Proslavila Davidov peti i Stefin četvrti rođendan! David je trenutno u fazi Spajdermena. 

Otkrila sam punjenu tortilju u lokalnoj pekari i davila se u tome. To je moj favorit što se tiče hrane.

Imala tortu od pizze za rođendan, woohoo! Najbolja torta ikada!

Najnošenija torba u ovoj godini bi bila zarina žuta. Nosila sam je jako često, ko bi rekao da će se tako lako uklapati uz autfite?

Posetila sam još jedan dvorac, a to je dvorac Bisingen koji se nalazi u Vlajkovcu. Ceo post o njemu imate ovde.

Moje nove bračerice! Obnovila sam saradnju sa Bratscher Custom Shoes i ovog puta odabrala patike sa leptirima iz njihove prolećne kolekcije. Imala sam tada neku opsesiju sa leptirima, ma i dalje je imam, haha.

Uživala u halloween kafi, sa marshmallowsima duhova. Sad već redovno kupujem marshmallowse u skladu sa sezonom.

Najdraži jesenji autfit. Samo što ga nisam slikala za blog. Moraću to da ispravim. 

Za Noć veštica sam se maskirala u duha. Nisam puno razmišljala o maskiranju, pa je ovo odlučeno u poslednji tren. Bukvalno. U 2023. ću se više potruditi. Već sada krećem sa planiranjem kostima, što je sigurno... Uglavnom, jedva čekam oktobar i maskiranje!

Bila sam na proslavi rođaka koji ide u penziju. Kakav milestone!

Posetila şam novu Sinsay radnju koja se otvorila. Moje najdraže mesto za šoping!

Pronašla sam izdavaćku kuću koja izdaje knjige tačno po mom ukusu, kupila sam deset takvih za crni petak! Inače, u ovoj godini sam pročitala 30 knjiga i baš sam ponosna na sebe zbog toga!

Takođe sam kupila svoj prvi advent kalendar. U vlogmasu S1E3 ga otvaramo zajedno, pogledajte.

Ove godine sam odlučila da snimam VLOGMAS, oh my! Snimila sam intro posebno za to i pet videa (četiri su online, peti tek treba) i jedva čekam opet da snimam. Očekujte vlogmas s2 na kraju godine, hehe. So excited for it!

Ako bih morala da biram i izaberem najdraži autfit iz 2022. to bi bio ovaj! Osećala sam se kao princeza i moraću da ga fotkam za blog. Inače, nosila sam ga na rođendanu svoje sestričine.

Posle nekoliko godina, ponovo sam sela na Božićni tron poznatiji kao famozna crvena fotelja.

Isprobala sam coquette stil i dopada mi se. On je tako nežan, girly i sladak. Biće više ovakvih autfita u Novoj godini sigurno.

Koji su neki vaši hajlajti? Koja je vaša reč za Novu godinu?

_______

No comments:

Post a Comment

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫