I See You


Naziv ovog outfita je I See You (vidim vas) jer iako nije bilo novih postova, ja sam i dalje pratila vaš rad, a u međuvremenu sam tražila nove blogove za novu inspiraciju i mogu vam reći da ima gomila predivnih blogova i osoba iza njih. Takođe, outfit se tako zove i zbog printa očiju na majici. Obožavam kad povežem tako više stvari i outfit dobije smisao i priču iza sebe. A u vezi njega...

Bolje ikad nikad, to trenutno govorim sebi jer je ovaj outfit slikan prvog maja. Da, taj datum je poprilično daleko, ali opet: bolje ikad nego nikad. Volim Prvi maj s jedne strane jer je to dan koji je rezervisan za provođenje sa porodicom i prijateljima, a sa druge jer uvek dobijem inspiraciju i nalet želje da se obučem kao da idem na Coachellu. Razlog za to je možda što se osećam kao na festivalu, pa poželim i da se obučem tako, a to što se Coachella održava pre ovog praznika nimalo ne pomaže. Verovatno dobijem influens od nje, a samim tim želju i inspiraciju. 

Međutim, nijednom se nisam usudila da se obučem kao da stvarno idem na Coachellu jer smatram da bi bilo malo previše s obzirom da je većina osoba obučena basic što znači obična pamučna majica i šorc. Naravno, ima neko ko obuče haljinu, neko ko dođe u potpeticama i neko ko se eventualno dotera i pomalo odskače od ostalih. Sve u svemu, komfor igra glavnu ulogu.

A ovaj moj outfit je taaako komforan! Ovu majicu sam kupila zaista davno u lokalnom butiku i ne verujem da je nisam nosila onoliko koliko sam nameravala. Zaista može da se kombinuje sa svačim, a ja sam je ukombinovala sa midi suknjom iz Zare. Jednostavno nisam mogla da izbacim tu kombinaciju iz glave, pa sam se tako i obukla. Sa čime biste vi ukombinovali majicu?

Shirt: BK Boutique | Skirt: Zara | Socks: La Sorella Shoes: NB

_______

41 comments:

  1. Super article. This T-shirt looks really beautiful and the shoes on the picture are really cool.

    everyday-lifecz.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Oh my gosh, that print is so cool! I love it. Following you on GFC :)
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Oh look beautiful. I love you shirt :)

    Te pasaa por mi blog? :)

    ReplyDelete
  4. Such a beautiful

    http://modernastrega.com/

    ReplyDelete
  5. Beautiful outfit.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ReplyDelete
  6. Oduševljena sam outfitom, kao i slikama! Suknja je, takođe, pun pogodak! Inače, u potpunosti se razumemo što se tiče influensa Coachelle, i ja sam tih dana u tom nekom "festival fazonu". Odličan post, veliki pozdrav!


    http://jednostavnoana.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda se razumemo što se toga tiče. ☺️
      Drago mi je da ti se dopada. Hvala ti mnogo. ❤️

      Delete
  7. Pretty cool photographs.
    Love ur eyelet tee

    Much Love,
    Jane | The Bandwagon Chic

    ReplyDelete
  8. Love your pics
    and your top is lovely.
    I'm following you now,
    I'd be happy if you follow me back too.

    Ann
    https://roomsofinspiration.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. I really like to know new blogs!!
    Love your shirt!

    Kisses!
    Unhas&Tudo ♥

    ReplyDelete
  10. I like to know new blogs, I loved this shirt.

    I'm following the blog. :)


    Eu Vou de Esmalte

    ReplyDelete
  11. Love the cute eyes tank and the way you have styled it!

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  12. You look amazing! really great style :)
    kisses from Poland :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Ayuna. ❤️
      Salute for Poland. ☺️

      Delete
  13. Great outfit, I love the print of the shirt, really original!
    xx

    Freak Muffin Blog

    ReplyDelete
  14. Mislim da sam prvi put na tvom blogu i slobodno mogu reci da mi se svidja kao i nacin na koju pises. Odlican outfit!❤

    Novi post na mom blogu:
    Aleksandrascorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Prvi maj bas volim iz tog razloga, jer mozes obuci nesto ludo <3
    Iskreno, ja nemam problem sa tim, volim da se isticem i obicnim danima, pa su moji ljudi i navikli na taj moj ludacki stil :-D
    Ja bih ovu majicu uklopila uz neku sljokicastu jaknu, farmerke, neke sarene patike, neobicne naocare npr. :-)
    Odlicna je kombinacija, super je sve uklopljeno ! <3

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/06/retro.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo! ❤️ Evo zamišljam outfit koji si opisala i znam da bi izgledao fenomenalno. Možda se jednog dana budem usudila obući tako jer treba s vremena na vreme izaći iz zone komfora. ☺️

      Delete
  16. Interesting look! ;)

    im-dollka.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Slike su predivne kao i outfit!
    Btw, ako želiš pogledaj i moj post "povratka".
    http://ordinarygirlblog1.blogspot.com/2018/07/sve-ispocetka.html
    Hvala!

    ReplyDelete
  18. Outfit je super! Sve pohvale za post!

    Zapratila sam tvoj blog, pa bi mi bilo jako drago kada bi uzvratila! Unaprijed hvala!
    https://alwaysbepositiveee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Premoćan post <3

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫