Rainbow


Sigurna sam da dok bi imali u opticaju da kupite neki komad odeće kao što je ovaj džemper dva puta merili, a jednom sekli. Meni se svideo na prvi pogled i odmah sam ga uzela. Nit' je bilo merenja, nit' sečenja. On je definitivno nešto najšarenije što imam i dok ga nosim osećam se nekako drugačije. Dobro drugačije. Valjda zato što je toliko šaren. Oversized je (barem meni jer je zapravo univerzalna veličina) i mogu reći da super greje, ali opet za hladnije temperature poželjno bi bilo obući još nešto ispod. 

Ovaj outfit sam nosila u Davidovoj prvoj jesenjoj šetnji gde smo se igrali u lišću (suknja je loš izbor jer je veoma kratka, međutim ko bi pretpostavio da ćemo završiti u lišću), a isti ovakav samo sa farmerkama umesto suknje sam nosila na slavi kod tetke i bio je poprilično udoban i topao. Džemper možete naručiti u universo butiku isto kao i patike. Ako budete hteli da naručite nešto recite da je preko mene i dobićete 10% popusta, zar to nije sjajno? Jedini uslov je da ih pratite tako da follow, follow, follow. 

Ako želite objavite svoju rainbow kombinaciju sa nečim šarenim za dobro raspoloženje i vedro vreme. ☀️ Objavu podelite sa #RainbowOutfit heštagom i tagujte @TheFashionSpell profil ako želite da vaš outfit objavim na insta story.

Sweater: Universo | Rings: Zaful/x | Belt: Gucci | Skirt: SHS Jeans | Sneakers: Universo

women sweater shirt
_______

16 comments:

  1. Odlican post, a dzemper je presladak bas mi se dopada! :)

    www.minniearts.com

    ReplyDelete
  2. that sweater is popping out really cool on you!

    love,
    milkamelia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ppreeesladak outfit! 😃

    PajaMala.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Outfit je super i jako je neobičan. Dopada mi se ideja da bude u duginim bojama. Odličan post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada. Hvala ti mnogo, divna si. :)

      Delete
  5. Beautiful outfit.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ReplyDelete
  6. Odličan post, baš je zanimljiv dzemperak i deluje udobno kao što si rekla. :)

    Kod mene, upravo objavljen novi post https://andjelina-svastara.blogspot.com/2018/12/drugi-blogoroendan-blogmas-1.html :)

    ReplyDelete
  7. Beautiful *U*

    Beijos,
    www.thalitamaia.com

    ReplyDelete
  8. Svidja mi se bas outfit, dyemper ue super :)

    https://aandymm.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫