All Under Control | Moj Rokovnik


Danas za vas imam predstavljanje planera koji sam dobila od brenda Moj Rokovnik i koji obožavam. Već godinama sarađujem sa njima i oni su zaslužni za moju organizovanost i pravljenje planova. U poslednje vreme sam bila u haosu i nisam znala gde udaram, ali sada je sve pod kontrolom uz moj novi essence planer koji sam već počela da popunjavam. U nastavku vam otkrivam njegov sadržaj, zašto mi se dopada i za šta ću da ga koristim. Na dnu vas čeka i kod za popust zato nastavite obavezno da čitate.


Krenuću od naslovne strane koja me osvojila na prvu i čime planiram da se vodim u budućem vremenu, a to je follow your dreams. Ovaj brend ima mnogo predivnih naslovnih strana, ali nekako se uvek istakne jedna i znate da je taj planer i ta naslovna prava za vas. Tako je ova prava za mene jer hoću da radim na svojim snovima i planiram da ga koristim za blog, jutjub i instagram i baš zato sam za ličnu personalizaciju ovog puta izabrala da piše The Fashion Spell by JDi.


Kada se otvori na početnim stranicama se nalazi naziv planera, za koju je godinu i kome pripada. Moj je za 2020. i 2021. Počinje od septembra i traje do septembra naredne godine. Stvar je u tome da planer počinje od meseca kada ga naručite, tipa ako ga naručite ovog meseca on će krenuti od oktobra, ako ga naručite u novembru onda će krenuti od novembra. Smatram da je to fenomenalno jer ne morate da čekate Novu godinu da počnete da popunjavate ili da kupite pa da pola ostane nepopunjeno. 

Nakon te stranice idu kalendari, važni datumi, ciljevi i planovi i kontakti. Nisam sve fotografisala, ali ako vas interesuje kako sve izgleda imate na @TheFashionSpell profilu u hajlajtima listanje, klik ovde da pogledate.



Posle toga slede stranice za pregled troškova gde se nalaze četiri tabele. Prva je za redovne troškove koja sadrži opis, rok za plaćanje i iznos, druga je za veće troškove koja sadrži isto što i prva plus kada je plaćeno, treća tabela je za mesečni pregled i ide po mesecima i četvrta je za prihode i rashode koja sadrži mesec, prihode, rashode i štednju. Ovo su super stranice za šopingoholičare poput mene koji trošimo mnogo, a opet ne znamo na šta smo potrošili te iste pare, lol. Šalim se.



Godina u pikselima je jedna od mojih najomiljenih stvari u rokovniku jer volim da beležim svoja raspoloženja. Rezultat na kraju je neverovatan jer je sve šareno, ali naravno težim da najviše imam roza, zelena i ljubičasta polja koja označavaju srećno, okej (prosečno) i produktivno raspoloženje. Jedva čekam da obojim sva polja i vidim koja raspoloženja dominiraju, a to će biti lako s obzirom da je ovo mood tracker za celu godinu. Što se tiče boja i raspoloženja, energično raspoloženje mi je žute boje, umorno narandžaste boje, bolesno tamno plave boje, ljuto crvene boje, frustrirano mešavina crvene i žute i tužno svetlo plave boje. Za ostala raspoloženja se još uvek nisam odlučila, a nadam se da neću ni morati.


Još jedna stvar koju obožavam jeste što za svaki mesec ima citat za motivaciju i inspiraciju, a ovaj iznad je za mesec oktobar. Što se tiče planiranja, planer sadrži mesečno planiranje koje ja koristim za obaveštenja i podsetnik na bitne stvari kao rođendani, sastanci, događaji, izlasci kao i kada imam ootd fotošutinge i random fotkanja za blog. Takođe bih ove stranice mogla opisati i kao scrapbook jer lepim  i crtam razne stvari. Što se tiče datuma, oni mi služe za praćenje #30danaizazov koji sam započela da radim još početkom godine. Ako vas interesuje nešto više o tome, to imate u postu "20 Goals For New Year, Decade & Lifetime".


Sa strane pored mesečnog planiranja se nalaze polja za prioritete i obaveze. U polje za prioritete upisujem neke velike ciljeve koje želim da ostvarim za taj mesec i to mi je glavni fokus tokom celog meseca, a u polje za obaveze upisujem, naravno, obaveze i to one koje nemaju određen datum niti rok već mogu bilo kojeg dana da se urade. Na ovim stranama na dnu se još nalaze linije za beleške koje ću koristiti za razne stvari, sve zavisi od kreativnosti i inspiracije.


 
Glavni razlog zašto sam se odlučila za essence planer jeste što iza svakog mesečnog planiranja idu prazni listovi tj. listovi na linije koje ću da koristim onako kako hoću, po potrebi, a uglavnom za planiranje kontenta. Ima 14 stranica i svaka prva je rezervisana za content timeline gde beležim kada treba postovi za blog, videi za jutjub i artikli za TFS Magazin da izađu. Tu vidim ideje za ceo mesec i nadam se da ću uspeti da ispunim sve. Videćemo vremenom. Posle toga pišem plan za sve ideje kako bi izgledale, šta trebaju da sadrže, šta treba da kupim, itd.


Pored planera, dobila sam i nalepnice koje vidite iznad, a koje će mi pomoći da još više ukrasim svoj planer i da lakše uočim stavke koje su bitne. Ako želite da naručite planer sa @moj_rokovnik stranice imate kod "TheFashionSpell20" za 10% popusta na bilo koji planer. Nadam se da ćete iskoristiti kod i naručiti planer pa kad stigne krenuti u pohod na svoje snove. 


Kako vam se dopada essence planer? Da li organizujete svoje vreme?
_______

4 comments:

  1. I absolutely love a good planner! This looks like a fantastic way to stay organized and inspired, day in and day out.
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. Predivan je!Merkam ga već neko vreme i počinjem da mislim da mi je zaista neophodan u životu!Volim planere i uvek ih imam i pravim sama ili kupim neki,ali ovoliku preglednost i lepotu do sada nisam videla!
    Odlican post draga!

    ReplyDelete
  3. That planner is beautiful and very useful. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a nice day!

    ReplyDelete
  4. Ovaj rokovnik izgleda veoma lepo. Baš mi se dopada.

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫