Monday Morning Magnolia | OUTFIT



Ako može da se nosi trenerka i štikle, onda može da se nosi trenerka i košulja zajedno. Ovaj moj ootd je upravo takav i ja sam opčinjena kako izgleda, a nosila sam ga ujutru kad sam išla u kupovinu namirnica. Lagan je i udoban jer upravo takve volim da nosim ujutru. Fotkanje nije bilo u planu, međutim, kada sam videla ovo prelepo drvo magnolije morala sam da se uslikam iako nemam ni gram šminke. Eto jedan fun fact, a to je da se ujutru uglavnom ne šminkam, pogotovo kada idem u ovakvu kupovinu. Ova trenerka je skoro moj svakodnevni izbor za to jer je mekana i udobna. Nedavno sam je kupila i obožavam je pa budite sigurni da ćete je još viđati. Ovog dana je bilo baš toplo pa sam se odlučila za crne papuče sa zvezdicama, inače bih se, da je bilo hladnije, sigurno odlučila za patike. Što se tiče ime outfita, inspirisala me je pesma Monday Morning od Melanie Fione. Jedina podudarnost je jutro, a to da li je tada bio ponedeljak ne garantujem, ali danas svakako jeste.

  Blouse: New Yorker | Sweatsuit: Sinsay | Slippers: CCC 

_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

7 comments:

  1. This is such a fabulous combination! I absolutely love those shoes as well. This is a beautiful outfit!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete
  2. I can report for certain this will make a huge difference.
    similar topic as the one here. I am relieved that I found it, happy trails.
    RCG Online Store

    ReplyDelete
  3. Bluzica je predivna! <3


    http://www.couture-case.com/

    ReplyDelete
  4. Divna ti je košulja, savršena za proljeće *_*

    Shoot for the stars | ☆ ☆ ☆ | Facebook page | ☆ ☆ ☆ | Instagram

    ReplyDelete
  5. Ko bi rekao da to može tako da izgleda 😊
    Na mom blogu ima 3 nova posta. Pa ako želiš, pročitaj ih i daj svoje mišljenje 😊 Pozdrav 😘➡️
    1. https://andjelina-svastara.blogspot.com/2021/05/eurosong-week-1-nesto-o-i-poceci.html
    2. https://andjelina-svastara.blogspot.com/2021/05/eurosong-week-2-ovogodisnje-takmicenje.html
    3. https://andjelina-svastara.blogspot.com/2021/05/eurosong-week-3-1-polufinalno-vece-moje.html

    ReplyDelete
  6. Looking great! :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫