Youth Of The Future


Mislila sam da na blogu nemam baš toliko crno-belih kombinacija, ali ispostavilo se suprotno jer I See YouZara Lace, The New IconsGeometric Metallic i Benetton su upravo takve kombinacije, a evo sada još jedne koja spada u tu kategoriju. Mislim da su ovakve kombinacije najlakše za kombinovanje jer kombinujete dve boje koje se slažu sa svakom bojom, a kad ih spojite dobijete elegantnu, lepu i pre svega jednostavnu kombinaciju. Eto, mislim da sam sasvim slučajno u naletu inspiracije u pisanju teksta otkrila mističnu tajnu crno-belih outfita i pitanje kako UVEK tako dobro izgledaju.

Uglavnom, ovaj outfit ste mogli videti na mom instagramu ukoliko me pratite (ako me ne pratite šta čekate, username je @TheFashionSpell) i mogu reći da je jedan od mojih najomiljenijih. Torbica vam je poznata jer sam pisala poseban post o njoj koji možete pročitati na ovom linku ovde. Ukratko, naručena je sa rosegal sajta i jako sam zadovoljna njom. Ono što vidite prvi put, a da je naručeno online su patike koje su sa gamiss sajta koje se nalaze na mojoj I Want Shoes listi želja. One su na platformu i mogu reći da sam se iznenadila kada sam ih obula jer je osećaj bio jako prijatan. Pozadi imaju traku tamno crvene i plave boje što im daje karakter jer bi inače bile veoma basic. Imate preporuku ako volite ovakve modele.

Ono o čemu želim još da pišem jeste majica koju sam pre jedno dva meseca kupila u H&M-u koja je bila neverovatno povoljna. Na njoj piše Youth Of The Future i dole se kao vezuje. Kažem kao jer zapravo ne može da se odveže, ali meni se svejedno sviđa. Jako je tanka i super za leto (koje se nažalost završilo, ali radujem se jeseni jer mi je to omiljeno godišnje doba).

Hat: Nagy Hut | T-shirt: H&M | Pants: La Sorella | Bracelet: Sia Nakit | Bag: Rosegal Socks: La Sorella | Sneakers: Gamiss


Bilo bi mi drago kad bi me podržali na jutjubu, lajkovali video i subskrajbovali se.
Čekam vas tamo.
_______

13 comments:

  1. Wow you look great ;d

    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Awesome look!
    Have a nice day!
    Gil Zetbase

    ReplyDelete
  3. Sjajna kombinacija draga! Obožavam crno bele outfit-e! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  4. Outfit je fantastičan i jako mi se dopada. Super post. :)

    sweet-dreams-14.blogspot.com - novi post

    ReplyDelete
  5. Great look dear!

    xoxo

    Ariadne ♥
    www.devoltaaoretro.com.br

    ReplyDelete
  6. Predobra kombinacija.
    Pratim tem,uzvratiš?

    ♥ ★ ♥ https://pinkpassionisfashion.blogspot.com ♥ ★ ♥

    ReplyDelete
  7. very nice shirt dear. i like it.

    plss.. comment on my latest blog post --> BLOG  

    ReplyDelete
  8. Loving your style! You look absolutely perfect!
    http://www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  9. Majica i hlace mi se jako svidaju, ostalo nije nesto sto bih ja nosila, ali tebi stvarno lijepo pristaje 😊❤

    beautybydorotea.blogspot.com

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫