Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Benetton


Vreme je pakleno, ali ipak sam uslikala novi outfit. Nosim crnu United Colors of Benetton majicu, teksas DIY šorts, Differente patike iz prolećnog lova, crno-belu jaknicu i naočare za koje nisam sigurna odakle su. Mislim da sam to rekla za još jedne naočare, nisam li? :/ Inače, ne verujem kako mi dobro stoje! One su možda jedine koje mi sasvim odgovaraju. Životna misija završena! ☺ 

Pisala bih vam još, ali još se sabiram od talasa vrućine. Na kraju krajeva, slike govore hiljadu reči... u ovom slučaju outfit. Napišite šta mislite! ♥ Sledeći outfiti će biti duginih boja! Osetićete vrtoglavicu. 
_______
Wheather is like inferno. but I did took a new outfit. I wore black United Colors of Benetton t-shirt, DIY jeans shorts, Differente sneakers from spring hunting, black&white jacket and sunglasses which I'm not sure from where they are. I think I've said it for another sunglasses too, didn't I? :/ Anyways, I can't believe how good they look on me! They are maybe the only sunglasses which suits me so good. Life mission accomplished! ☺ 

I would write more, but I'm still recovering from heat waves. In the end, photos speak a thousand words ... in this case the outfit. Write what you think! ♥ Next outfits will be rainbow colors! You will feel vertigo. 


T-shirt: United Colors of Benetton | Shorts: DIY | Sneakers: Metro


_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

17 коментара:

  1. Prelep outfit Jasmina ! Stvarno je odličan ! <3 <3


    ilordogaming.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман24. јул 2015. 09:09

    Kosa ti je baš lepa, još malo da poraste i biće pravi ombre. Sviđaju mi se i ti blagi talasi u kosi.
    Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo. Da li će biti ombre i ne znam baš. Razmišljam da se ofarbam u plavo, ali znajući mene, to može da se promeni u sekundi. :) Pozz i tebi, anon.

      Избриши
  3. Imas stvarno lepu,bujnu kosu. :)
    Outfit je savrsen,a ti si mnogo lepa. ♥

    Postavi mi pitanja za Q&A,znacilo bi mi.
    elyandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Jasmina outfit je odličan samo tako nastavi. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Obožavam vedre boje tako da jedva čekam sledeći. Divan je outfit, jakna naročito. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan outfit zaista. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!!! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Super outfit! :)

    ->http://angelfashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Outfit je sjajan!!!

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.gr/

    ОдговориИзбриши
  10. Mnogo mi se dopada ovaj outfit, a pogotovo ova jaknica - divna je. Super sličice i sjajno napisan post! <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...