Benetton


Vreme je pakleno, ali ipak sam uslikala novi outfit. Nosim crnu United Colors of Benetton majicu, teksas DIY šorts, Differente patike iz prolećnog lova, crno-belu jaknicu i naočare za koje nisam sigurna odakle su. Mislim da sam to rekla za još jedne naočare, nisam li? :/ Inače, ne verujem kako mi dobro stoje! One su možda jedine koje mi sasvim odgovaraju. Životna misija završena! ☺ 

Pisala bih vam još, ali još se sabiram od talasa vrućine. Na kraju krajeva, slike govore hiljadu reči... u ovom slučaju outfit. Napišite šta mislite! ♥ Sledeći outfiti će biti duginih boja! Osetićete vrtoglavicu. 
_______
Wheather is like inferno. but I did took a new outfit. I wore black United Colors of Benetton t-shirt, DIY jeans shorts, Differente sneakers from spring hunting, black&white jacket and sunglasses which I'm not sure from where they are. I think I've said it for another sunglasses too, didn't I? :/ Anyways, I can't believe how good they look on me! They are maybe the only sunglasses which suits me so good. Life mission accomplished! ☺ 

I would write more, but I'm still recovering from heat waves. In the end, photos speak a thousand words ... in this case the outfit. Write what you think! ♥ Next outfits will be rainbow colors! You will feel vertigo. 


T-shirt: United Colors of Benetton | Shorts: DIY | Sneakers: Metro


_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

17 comments:

  1. Prelep outfit Jasmina ! Stvarno je odličan ! <3 <3


    ilordogaming.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Kosa ti je baš lepa, još malo da poraste i biće pravi ombre. Sviđaju mi se i ti blagi talasi u kosi.
    Pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Da li će biti ombre i ne znam baš. Razmišljam da se ofarbam u plavo, ali znajući mene, to može da se promeni u sekundi. :) Pozz i tebi, anon.

      Delete
  3. Imas stvarno lepu,bujnu kosu. :)
    Outfit je savrsen,a ti si mnogo lepa. ♥

    Postavi mi pitanja za Q&A,znacilo bi mi.
    elyandyou.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Jasmina outfit je odličan samo tako nastavi. :)

    ReplyDelete
  5. Obožavam vedre boje tako da jedva čekam sledeći. Divan je outfit, jakna naročito. :)

    ReplyDelete
  6. Odličan outfit zaista. ♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Odlican post!!! :)

    colorfulcraziness.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super outfit! :)

    ->http://angelfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Outfit je sjajan!!!

    http://tinejdzerkeizivot.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  10. Mnogo mi se dopada ovaj outfit, a pogotovo ova jaknica - divna je. Super sličice i sjajno napisan post! <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫