What I Think of Balea Cremedusche | Empties


Ćao, Spell fam! Danas vam pišem o potrošenim proizvodima tj. o balea kupkama koje sam potrošila i moje mišljenje o njima. Ako vas zanima šta sam to još potrošila od šminke i kozmetike, uskoro ću objaviti jutjub video o tome. Za blogpost sam odvojila balea kupke koje obožavam da kupujem jer imaju slatka pakovanja, kul nazive i uglavnom lepe mirise. Kažem to jer ima više njih koje mi se nisu dopale nego što jesu. Kao da promene miris kada dođu u dodir sa vodom jer prilikom kupovine uvek mirišu okej.

Uglavnom, balea kupke imaju 300ml i mogu se kupiti u dm-u po ceni od 99rsd. Imaju stalne kupke u ponudi koje većinom fenomenalno mirišu (vanila i kokos, puter mleko i limun su mi najdraže, više o njima ovde) kao i limited edition koje se mogu kupiti samo određeno vreme jer su ograničeno izdanje. One se rangiraju loše na mojoj listi jer su im mirisi uglavnom katastrofa. Jedna kupka mi je čak mirisala na prljave čarape i jedva sam čekala da je potrošim. Čini mi se da je to bila white gloss koja sadrži kokos, iris, vanilu i susam. Sam sastav je obećavao, ali eto iznenađenja. O ostalim kupkama pišem ispod, pa nastavite da čitate.


White Chocolate
Ova kupka je limitirano izdanje i baš mi je žao zbog toga jer mi se mnogo dopala. U pitanju je kupka sa slatkim mirisom bele čokolade koja miriše očaravajuće. Toliko dobro da poželite da je jedete. Pored kupke, u ponudi je bila maska za lice, šampon i balzam. Definitivno bih kupila ponovo i nadam se da će se, jednog dana, naći u stalnoj ponudi.

Dream Big
Ovo je kupka koja malo volite, malo ne volite. Zašto? Zato što stalno smenjuje mirise od kojih je napravljena, a to su kokos i ledene bombone. Ne mogu tačno da kažem da li mi se miris dopada, ali iskustvo sa ovom kremastom kupkom je neponovljivo.

Sport & Refresh
Pogodna za osetljivu kožu. Služi za svežinu i novu energiju posle vežbanja, kaže balea. Posle svih isprobanih, ovu bih možda kupila ponovo. Osvežava, miriše okej, vegan je. Napravljena je sa ekstraktom nane. Može se naći stalno na rafu. 


Bella Ciao
Sam naziv asocira na seriju La Casa de Papel, ali ipak nema nikakve veze sa time, već sa magičnom Italijom. Miris pink pomela u sekundi će vas odvesti tamo, a ako volite taj miris, onda ćete definitivno uživati. Meni se nije toliko dopao. Pogodna je za vegane.

Sternfrucht & Melone
Bilo je leto kada sam kupila ovu tropsku kupku i nadala se da će mi se dopasti s obzirom da je od lubenice i karambole. Tako voćna, tako slatka. Kada uporedim sa ostalim kupkama, ova mi je bila okej. Dobra je za letnje dane i čini mi se da je miris posle korišćenja ostajao što je retkost za balea kupke.

Mandelblute & Magnolie
Još jedna letnja kupka koja me je privukla svojom bojom i pakovanjem da sam morala da je kupim. Napravljena je sa cvetom badema i magnolije. Miris je haos, nikako mi se nije dopao koliko god se trudila. Bio mi je nekako jak i bezveze.


Čini mi se da su kupke iz letnje linije čisti promašaji jer su im mirisi katastrofalni. Naravno, opet je sve do ukusa, ali meni se nisu toliko dopali, a to mi je jako bitno kod kupki. Teksture su poprilično dobre, pa tu nemam nikakvih zamerki, ipak su AquaCellSoft i ph-neutralne. Ne izazivaju crvenilo, kožu čine mekanom. Uglavnom, nadam se da će kupke iz jesenje linije biti bolje. Uskoro treba Soft Cookie kupka da se pojavi na rafovima i jedva čekam da je testiram. 

Šta vi mislite o Balea kupkama? Koja vam se najviše dopada?
_______

2 comments:

  1. These products sound so wonderful! Love that the packaging is bright and beautiful - and the scents sound great!
    the creation of beauty is art.

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫