Choose Your Card | OUTFIT

Ćao, Spell fam! Danas kao što sam najavila delim sa vama outfit koji sam nosila prilikom poseti dvorca Kapetanovo. Izabrala sam casual i comfy, a sledeći put, budite sigurni, idem u haljini kao da je bal koji organizuje Botka Bela, naravno, u modernom dobu. Sve za fotošuting i lepe fotke jer, budimo realni, koliko je praktično obilaziti dvorac u haljini do poda? Još ga okružuje trava, a u blizini se nalaze i ovce. Moj savet je zato ići u nekom ovakvom outfitu dok se ne "izvidi situacija". Ekstra savet je taj da možete odmah poneti haljinu, presvući se i napraviti divne fotke. Što se tiče mog outfita, sve ste do sada videli osim majice koja je nova. 




Sunglasses: Sinsay | T-shirt: LC Waikiki | Jeans: Capitto | Shoes: Bratscher | Bag: Zara

_______

3 comments:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫