My Christmas Rituals | TOP 5

Ćao, Spell fam! Odlučila sam da napišem još nekoliko postova u duhu praznika, a danas na repertoaru je post o mojim ritualima tj. stvarima koje radim kada su praznici aktuelni. Neke radim već dugi niz godina, a neke sam započela ove godine tek. Jedno je sigurno, a to je da ću nastaviti sa ovim ritualima u narednim godinama. Nastavite da čitate ako vas zanima koji su to rituali. 

ODBROJAVANJE DO BOŽIĆA
O ovome sam pisala na instagramu, a radi se o tome da svaki dan na tabli gde se kače slova menjam brojeve i tako odbrojavam do Božića. To obično uradim odmah ujutru dok pravim kafu što me čini veoma ushićenom. Ovaj ritual sam započela ove godine i sigurno je da ću nastaviti sa njime. Uglavnom sam odbrojavala online i mogu reći da je novi način mnogo magičniji. 

PALJENJE LAMPICA I ČITANJE KNJIGE UZ PIĆE
Prva stvar koju uradim čim se probudim je da upalim lampice na jelci, ali bez izuzetka, to je uvek prva stvar. Verujem da će se mnogi pronaći u tome. Tako se oseti čarolija u vazduhu, a jelka je svakako mnogo magičnija sa upaljenim lampicama. Takođe, deo mog rituala je da sedim blizu nje i čitam knjigu dok ujutru pijem kafu ili kasnije limunadu, smuti, čaj.. 

GLEDANJE FILMA HOW THE GRINCH STOLE CHRISTMAS
Praznici kod mene ne mogu da prođu, a da ne odgledam ovaj film, to mi je filmska tradicija već nekoliko godina. Grinch je urnebesan, uvek se dobro ismejem i vrlo rado ga iznova gledam svake godine. Ne može nikako da mi dosadi. Uglavnom, ovog puta sam lampice stavila ispod televizora za pravi praznični ugođaj, sipala kokice u činiju (većinu je Mia pojela) i uživala.

PISANJE ČESTITKI ZA BOŽIĆ I NOVU GODINU
Ovo sam započela tačno pre pet godina i od tada mi je jedna od najomiljenijih stvari tokom praznika. U pitanju je štampanje slika i pisanje čestitki. Slike su uglavnom od dece (ili recimo mene na crvenoj fotelji, haha). Svake godine ih slikam za to, ali isto i za uspomenu, pa napišem čestitke koje razdelim svima u porodici, Obavezno uradim jednu gde napišem nešto deci. Mislim da će biti baš lepo kada porastu i pročitaju ih. Cilj mi je da to radim i sa ostalim slikama, biće to bukvalno foto dnevnik.

NOŠENJE CRVENOG KARMINA
Ovaj ritual praktikujem već godinama unazad, štaviše, pre sam tokom cele godine nosila samo crvene karmine (ko se seća te ere?) pa naravno da će tako biti i za holiday sezonu. Ovih prethodnih godina radije nosim nude nijanse, ali kada nastupe praznici meni je crveni karmin obavezan. Ove sezone sam najviše nosila od brenda voice u nijansi hedy [9] za holly jolly mood.

Koji ti ritual imaš?
_______

2 comments:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫