Potrošeni Proizvodi | Januar 2023 (Empties)

Ćao, Spell fam! Odlučila sam i ove godine da pišem postove o potrošenim proizvodima iako sam zalihe znatno smanjila, ali vama se dopadaju pa nastavljam. Jedno je jasno, a to je da ne trošim mnogo, pa tako ovog meseca imam samo tri proizvoda. U pitanju su kupka za telo, umivalica i tonik. U zalihama imam još kupki, a umivalica i tonik su mi poslednji što znači kupovina novih.


Krenuću od encimske čistilne pene tj. umivalice od afrodite. Mnogi su hvalili ovaj proizvod pa nisam mogla da odolim da ga ne isprobam, i tako mi je drago da jesam. Potpuno me je oduševio! Tekstura je lagana i blaga, skida ostatke šminke, a lice bude čisto i lepo. Dosta mi se poboljšalo otkako koristim ovu umivalicu. Ponoviću kupovinu jednom, zato imate moju preporuku.


Drugi potrošen proizvod je isto od afrodite, a u pitanju je tonik koji ide kao drugi korak u fazi čišćenja. On me je još više oduševio. Miriše predivno na limun, osvežavajuće i pravi je užitak koristiti ga. Moja koža ga obožava, a i ja. Ovaj tonik i umivalica čine pravi magični duo pa preporučujem da ih koristite zajedno za što bolje rezultate. Ponoviću kupovinu asap.

Da li moji potrošeni proizvodi mogu da prođu bez kupke? Naravno da ne. To već svi znamo. Ovog puta sam potrošila velnea kupku caramel donuts koja miriše lepo, ali nekako neobično. Ovako je okej, ali kada dođe u dodir sa vodom, to se znatno menja. Iz iste linije ima i losion, možda je on bolji. Jeste li probali nešto od ova dva proizvoda?

Šta ste vi potrošili ovog meseca?

_______

No comments:

Post a Comment

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫