Fabulous Architecture in Zrenjanin, Serbia


Pre dve nedelje sam sela u auto i uputila se u mesto udaljeno 63 km po nazivu Zrenjanin. Nije bio nijedan poseban razlog zašto sam išla osim tog da vidim i istražim grad. Volim da putujem i volela bih da posetim sva mesta koja mi se nalaze na bucket listi, ali pre toga (ili naizmenično) bih volela da posetim većinu ako i ne sva mesta u Srbiji. U njoj kao i u svakoj državi možete videti divnu arhitekturu, uživati u prirodi, upoznati se sa raznovrsnim mestima i probati razne specijalitete.

Što se tiče Zrenjanina, on je jedan predivan grad. Na Trgu slobode se nalazi ogromno šetalište sa fontanama koje okružuje super urađena arhitektura. Narodno pozorište "Toša Jovanović", banka, narodni muzej, uspenska crkva koja je najstarija crkva u gradu, Županijska palata - sve se to nalazi tu. Pored svega toga, tu u blizini su kafići, butici kao i most ispod koje prolazi reka Begej.

Ja sam se divno provela u ovom jednodnevnom putovanju i preporučujem svima da posetite ovaj grad ili da barem prođete kroz njega ukoliko imate priliku. Sada vas ostavljam da uživate u slikama i u ovom fabuluznom gradu sve do sledećeg putovanja.


Kako vam se čini Zrenjanin? Da li ste bili u njemu? Kako vam se dopadaju slike?
_______
Instagram | Twitter | Bloglovin' | Youtube | Facebook | Tumblr

26 comments:

  1. Imam porodicu u Zrenjaninu, tako da ga godišnje barem jednom posjetim. Mnogo mi se dopada mjesto, imaju zaista sjajne građevine, a što se tiče ljudi, u redu su. Ja jako volim taj grad i dosta me stvari vežu za njega. Drago mi je da si ga posjetila i da ti se svidio ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se dosta dopao baš zbog građevina. Sve izgleda zaista neverovatno, plus još ima i reku gde može da se sedi i uživa. Ljudi su takođe fini kao što si i ti sama rekla. Zaista sve pohvale za Zrenjanin. :)

      Delete
  2. Kakooo je sve predivno! Fotografije su presavrsene!

    Fashion Lover

    ReplyDelete
  3. Super post! Mjesto izgleda prelijepo,a slike su savršene!!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  4. Super post! Lijepo je i slike su super!



    http://teenorchild.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. These pictures are beautiful and looks like a fun place for vacation.. would you like to follow each other on gfc? Let me know on my blog so i can follow back

    Glowyshoes's blog

    ReplyDelete
  6. Beautiful post. I am following you, follow me back?
    My blog is about Indian dresses.
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Nikad nisam bila u Zrenjaninu ali čini mi se kao jedno prelepo mesto. Mnogo mi se sviđaju slike koje si uslikala,kvalitet je mnogo dobar i slike su čiste i perfektne. Hvala ti što si podelila sa nama slike jer sam se osećala kao da sam bila sa tobom u Zrenjaninu. Srbija stvarno ima prelep reljef i mnogo je lepa priroda.
    Objavila sam novi post pa bi mi bilo drago kada bi ga pročitala i ostavila mišljenje u komentaru. Hvala puno!♥
    Link - http://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/5-0-followers-5-days-with-milica.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista jeste jedno predivno mesto. Drago mi je da ti se dopadaju slike. <3

      Delete
  8. Aa kako divne slike,bas lep grad!Odlican post,uzvratila sam follow i hvala ti!

    vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti dopada kako slike, tako i grad. :)

      Delete
  9. Beautiful town & photos :-)

    xxPamolina
    www.pamolina.com

    ReplyDelete
  10. Nikad nisam bila u Zrenjaninu, ali mi jako lepo deluje. Slike su odlicne, stvarno se ima osecaj kao da si bio u gradu.
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ReplyDelete
  11. Slike su preedivne,građevine su stvarno odlično odrađene i smatram da bih trebala što češće raditi ovakve postove!♥


    Bella Place.

    ReplyDelete
  12. Your photos look amazing..make me want to visit this place :* Thank you for visiting my blog and yes I would like to follow each other! I already follow you #389 and I hope you will follow me back :*

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Hello, these are great pics. Now, I am following you via GFC. Have a nice day. Best regards Jana from Magische Farbwelt

    ReplyDelete
  14. Great post! I wanna read more of this! Also, i'd like for us to follow each other. I just followed you, will wait for you to follow back.

    Let's keep in touch!
    -Eva M.

    www.evaaguspina.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. I love the architecture so much, very classic ^^. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Surprise Kawaii Mix Bags . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    ReplyDelete
  16. Izgleda kao divno mjesto, a fotkice su čarobne.
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫