TOP 5: Drinks For Hot Summer Days

Top 5 je serija postova koju sam započela veoma davno, a koju nisam apdejtovala, ali tome je sada došao kraj jer sam odlučila da svaki mesec pišem post za ovu seriju. Svi znamo kako je napolju kada zagreje sunce, kada nas uhvati talas vrućine, kada treba da se osvežimo, predahnemo i rashladimo. Slažem se da je voda najbolji izbor za sve to kao i za dehidraciju, ali ona ume da dosadi. Uostalom, kakvo je to leto ako se pije samo voda? Za ovaj post sam odlučila da pišem o top pet pića koja najviše prijaju i odgovaraju za ovo letnje pakleno vreme, a koja možete kupiti, naručiti u kafiću ili napraviti sami.



1. Limunada: ovo piće je uvek moj prvi izbor kad idem u kafić jer dobro rashlađena limunada je pravo osveženje kad je toplo vreme. Uz malo šećera postaje pravo letnje osveženje uz koje ćete uživati. Možete je piti i kiselkastu (ja je pijem ponekad) jer je dobra za čišćenje lica i popravljanje raspoloženja. Ipak, ne treba preterivati sa njom zbog limunske kiseline.



2. Hladni nes: ukoliko vam treba osveženje i pojačanje energije onda preporučujem hladni nes. On će vas razbuditi i dati dodatnu energiju za nešto što želite da uradite ili završite. Idealna je zamena za tursku kafu i možete ga piti sa ukusom vanile, karamela, frapea, a kao šlag na torti možete uživati u... pa u šlagu koji je na vrhu nesa ili u peni. Zavisi kako više volite. ☺


3. Kokteli: ovo najviše predlažem ako ste na letovanju. Recimo, negde na moru jer šta najbolje predstavlja leto ako ne neki egzotični koktel u kome možete uživati dok imate divan pogled na plažu ispod neke neverovatne palme? Ali opet i ako niste negde na letovanju možete otići na bazen, pustiti mozak na "pašu" i uživati u koktelima. Neka ovo leto bude zabeleženo isprobavanjem raznih koktela uz maksimalno uživanje!



4. Ledeni čaj: kada se nađem u prodavnici ili marketu moj apsolutni favorit je Nestea ledeni čaj. On je savršeno osveženje i popijem ga bukvalno za deset do petnaest minuta. Uz to, dobro se opustim jer je super za relaksaciju čak iako je leden. Mislim, ipak je to čaj. Ovog leta skoro samo to pijem tako da verujem da će se naći u letnjim favoritima.


5. Smoothie: ukoliko tragate za nekim zdravim pićem punim voća i/ili povrća onda je vreme da vam se smuti nađe na meniju jer je on upravo to. Lako se pravi, osvežava i može da vas zasiti na neko vreme. Ukoliko ga pravite bitno je da zapamtite da ne sme dugo da stoji tako da treba da ga popijete u što kraćem roku. Verujem da to neće biti teško jer je prava poslastica pogotovo leti.

Koje je vaše TOP piće za letnje dane?
Top 5
_______

17 comments:

  1. Slažem se da svaki od ovih napitaka su veoma dobri u rashlađivanju tokom ovih letnjih dana! Neki se mogu kupiti ili u prodavnici ili naručiti u kafiću. Mada mi se najviše dopada ideja za one 'homemade' poput smoothi-a ili limunade. Bolje je da ja sama napravim jer zam koliko količinu čega sam stavila jer uglavnom ili mi je preslatko, ili prekiselo :). A ko je lud da u sred kafića dodaje vodu u svežu limunadu? Hahahah, tako da ne dužim više suuper post!

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno da jesu, provereno je. :D
      Hvala ti, Kristina. <3

      Delete
  2. Yumm!!! I totally agree with all 5- Nestea is definitely something I love. Plus smoothies are great too^^

    would you like to follow for follow? I'll follow on GFC!


    Simplee Nikkie
    ----------------------

    I'd love to follow each other! :)

    Bloglovin'

    ReplyDelete
  3. Perfect post! I love to try new specials. :)

    xoxo
    Sara's City

    ReplyDelete
  4. Mnogo mi se dopada ovih top 5 pića. Pa i sama pijem dosta njih. Jedino ne pijem koktele, ali vjerujem da hoću sada kada odem na letovanje. Super post i radujem se idući ❤️❤️❤️

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. <3 Oh, nadam se da ćeš probati neki kada odeš na letovanje. :)

      Delete
  5. Pored svega toga, meni je limunada nezamenljiva. Eventualno koktel. Mislim, sve volim od ponuđenog, ali ovo... :D

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Limunada definitivno najviše osvežava tako da razumem kada kažeš da je nezamenljiva. :)

      Delete
  6. Thank you for sharing your top drinks for hot days! I would choose those smoothies. They look so yummy.
    Hugs,
    Miri
    http://currentlywearing.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for reading. I'm glad you like smoothies. :)

      Delete
  7. Bas mi se dopada tvoj izbor :-)
    Ozednela sam, odoh da napravim jedan smoothie ! :-D <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/emerald-green.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je drago zbog toga. Uživaj u svom smoothie-ju. :)

      Delete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫