Summer Fashion Trends | 2017


Iako postoje modni trendovi za svako godišnje doba, kod mene na blogu bi mogli jednostavno da se podele na trendove za toplo i hladno vreme. Ovog puta je u pitanju toplo vreme tj. trendovi za leto. Prošle trendove za ovo godišnje doba sam pisala 2015. godine, ali u zamenu za njih, mogli ste videti prolećne što donekle i dođe isto jer kao što sam i rekla - na TFS-u se trendovi dele na toplo i hladno. U ovom postu vam predstavljam 6 najboljih i chic trendova, predstavljam vam one, da kažem, najjednostavnije tj. one što bi se usudile da obučete i izađete napolje u svet.  Krenimo!


1. Crop topovi: jedan od trendova koji je idealan za leto, a koji se neverovatno brzo uklapa u outfit jeste crop top i to samo zato što u najviše slučajeva dolaze u kompletu. To znači da možete uštedeti dosta vremena pri biranju odličnog outfita. Ipak, ako želite da eksperimentišete oni su najlakši za uklapanje sa strukiranim stvarima, a idealni su za one koji žele da pokažu svoj savršeno ravan stomak na kome su dosta radili pre početka leta. 

2. Kombinezoni: ukoliko želite još lakše kombinovanje outfita onda vam preporučujem kombinezone jer oni dolaze u jednom delu. Sve što vam je potrebno jeste obuća, neki dobar komad nakita i voila. Spremne ste za polazak. Ono što stoji za njih je da su lagani, da predivno izgledaju i da daju stil. Ja lično obožavam kombinezone i rado ih nosim po toplom vremenu. Možda se sećate outfita Candy Cornelia gde sam nosila baš kombinezon.

3. Široki rukavi: kako se zvonarice vraćaju nazad u modu, tako i rukavi napreduju. Ovog leta jedan od trendova su upravo široki rukavi. Oni su interesantni i zabavni, daju vam poseban, ali pomalo čudan osećaj. Nisu za svaki događaj, već samo za neke određene (to sve zavisi od rukava) i trebale bi dvaput razmisliti gde želite da ih nosite. U svakom slučaju, deluju veoma šik.


4. Text Print: ovaj trend je jedan od najklasičnijih, a u pitanju je tekstovani print tj. print na kome je ispisano nešto. On je svima nama veoma dobro poznat jer ne postoji osoba koja ne poseduje jedan ovakav komad. Dukseri, haljine i naravno, obične pamučne majice (koje se najviše nose) bi bili najbolji izbor za ispratnju ovog trenda. Ono što obožavam kod njega jeste što sa njim možete pokazati svetu šta mislite ili kako se osećate i to samo tako što ćete obući nešto sa tekst printom. Fenomenalno.

5. Pink: ako volite pink, a nije četvrtak, ne brinite se jer ove sezone četvrtkom nosimo pink ne važi. Ove sezone pink boja je dozvoljena svaki dan. Sa njom možete davati vajb nežnosti, romantičnosti i šarmantnosti. Možete izgledati girly i kjut u celom svom zanosu. Znate šta je najbolje? U trendu su sve nijanse - tamne, svetle, pastelne, zato otvorite svoj garderober i uplovite u svet ružičaste boje. PS: Pored pink, ove sezone nosi se i žuta boja, a vodič za nju možete pročitati ovde.

6. Korset/pojas: mnogo mi je drago što je ovo postalo trend jer sam se ovim modnim detaljima uvek koristila kada sam oblačila neki širi komad odeće. Savršeni su za to da vam istaknu struk ili da daju malo upečatljiviji izgled vašem stajlingu. Ukoliko još uvek ne znate o čemu pričam onda je vreme da vam kažem. U pitanju je pojas ili što u ovom trenutku trenduje - korset. Istina je da privlače pažnju, ali opet ne može se reći da nisu dobra zamena za kaiševe.

Bonus trend: još jedan trend koji želim da vam predstavim, a koji možete videti na poslednjoj slici jeste odeća koja otkriva jedno rame. Ovo nošenje deluje veoma ženstveno i moderno i sigurna sam da će dosta osoba zapratiti ovaj trend.

Koji trend vam se najviše dopada?
*slike su sa We Heart It sajta
_______

24 comments:

  1. Jako lep post, draga. Čula sam za sve trendove, a najviše mi se sviđa kombinezon.

    laAdda | Pregled juna!

    ReplyDelete
  2. Omiljeni trend ovoga leta jeste Text Print! Inače jakoo divan post! ❤

    teen-scorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  3. Divan post!Široki rukavi su mi među omiljenim trendovima ovog leta!Slike si divno uklopila sa tekstom,divno si nam ih dočarala!♥
    pratim te,ako želiš uzvrati♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo, draga. :)

      Taj trend jeste zanimljiv, ali koliko je praktičan, to je pitanje. Recimo kada igraš ili jedeš rukavi se podižu, ali opet, to sve zavisi od veličine i širine rukava.

      Delete
  4. Divan post. U svemu se slazem s tobom. Uzivala sam citajuci ovaj post.

    Posjeti moj blog bilo bi mi drago: http://stroongana.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  5. These trends are awesome! :) I'm loving them! :)
    I'm following your blog, I hope you can follow me back! :)

    meg,
    swacre.

    ReplyDelete
  6. Divan post stvarno! Meni su crop topovi nesto najlepse, kao i kombinezoni! :)



    https://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Meni se kombinezoni takođe dopadaju. :)

      Delete
  7. Jako zanimljiv post. Ono što ja ne bih nosila jesu topovi jer stomak čini čuda. Naravno nije on neki veliki, ali mislim da mi ne stoji. ❤❤❤

    Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svako nosi šta želi i ono u čemu se oseća prijatno. Uostalom, nošenje crop topova nije must-have. :)
      Hvala ti. ❤

      Delete
  8. Predivan post. Obožavam stvari bez ramena i pocijepane farmerice tako da, ovogodišnji trendovi mi idu u korist :D

    ReplyDelete
  9. I like jumpsuit, pink and text print. :)
    Nice post. :D
    Now, I'm following your blog.
    Kisses. :*

    windowofmfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. OH, all the outfit is so pretty and sexy!! But I love the second one, that is so sexy!!

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫