Goal Getter Planer | Moj Rokovnik

Ćao, Spell fam! Nova godina znači novi planer? Jel tako? Ovog puta vam predstavljam goal-getter planer koji koristim od septembra, ali pošto većina nabavlja u januaru odlučila sam baš sada da vam pišem o njemu. Što se tiče brenda, naravno da je u pitanju moj rokovnik. Ja sam njima verna već godinama i svake godine imam drugi planer, a one koje sam koristila su standardni, studentski, essence i sada goal getter. Ako vas zanima šta se nalazi unutra, nastavite da čitate. 

"Planer za sve one kojima je potrebna pomoć da postave i ostvare svoje ciljeve, ali i da postave prioritete i organizuju vreme što produktivnije. Prvi deo planera namenjen je postavljanju ciljeva i rutina, praćenju budžeta, važnih obaveza, raspoloženja itd. Drugi deo sadrži nedatumirani nedeljni planer sa delom za postavljenje prioriteta na nedeljnom i dnevnom nivou i tabelom za praćenje rutina. Posle svakog nedeljnog planera nalaze se i dve strane na linije za pisanje ideja, beleški ili dnevnika."


Kao i svaki planer do sada, svaki počinje svojim nazivom i stranicom kome pripada. Onda na sledećim stranicama se nalazi uputstvo kako da ostvarite ciljeve (sigurna sam da isto to možete naći i na instagramu jer svakodnevno dele savete za ostvarivanje ciljeva, planiranje, organizaciju) i kako se koristi nedeljni planer. To su samo primeri, vi možete koristiti onako kako vama najviše odgovara, međutim, svakako cenimo ideje i volju za pomoć.


Na sledećim stranama se nalazi test gde možete videti gde ste u životu, šta vam najbolje ide i gde briljirate, a gde treba više da radite tj. na koje aspekte više da se fokusirate. Ovo mi se mnogo dopalo jer je mnogo detaljno i obuhvata sve. Aspekti koji su obuhvaćeni su lični razvoj; porodica, prijatelji, ljubav; slobodno vreme, zabava; posao, karijera, škola; zdravlje i finansije, štednja.

Goal getter je planer za ostvarivanje ciljeva i stvaranje rutina. On vam pomaže da sve jasno sagledate, isplanirate i na kraju ostvarite. U tome pomažu stranice pronađi svoju strast, ideje za rutine i moj savršen dan. Na stranici pronađi svoju strast treba da razmislite i zapišete, između ostalog, o stvarima koje volite da radite, koji vam je idealan posao i gde bi voleli da budete za 5 i 10 godina. Na stranici ideje za rutine kao što i naziv kaže piše se o stvarima koje bi voleli da uvrstite u svoju rutinu, kako jutarnju tako i večernju. To može biti čitanje knjige pred spavanje, planiranje outfita za celu nedelju za vikend, čaša vode i vitamini čim se probudite. Eto nekih ideja, vi vaše pišite u komentarima da se inspirišemo i motivišemo. ♡


Evo kako izgleda stranica moj savršen dan. Piše se za radni dan i vikend od 6h ujutru do 2h posle ponoći. Kao što vidite, uključen je i noćni provod, hihi. MR misli na sve. Moj savršen dan uključuje već napravljenu kafu i sveže pecivo čim se probudim, pravljenje kontenta, toplu kupku nedeljom uveče, zabavno vreme sa decom koje će im ostati u sećanju, negu lica uz girl power pesme, eto da navedem nešto. Sad ste vi na redu.. kako bi izgledao vaš savršen dan?


Sledeće stranice su namenjene za ciljeve. Postavljate ih za 3, 6, 9 i 12 meseci za aspekte koje sam navela gore. Ovo je jako korisna stvar jer tu vidite sve što želite da ostvarite. Ona je veoma motivaciona stranica, takođe. Dalje imamo dve stranice pod nazivom koraci u ostvarenju ciljeva. Već sam o tome pričala u postu pet koraka do snova, ali hajde da napišem i ovde... Sve se svodi na to da svoj cilj podelite na manje i veće segmente koje ćete postepeno ispunjavati kako godina teče. 


U planeru ima i jedna jako bitna strana koja pomaže da otkrijete zašto neki cilj niste ispunili i šta da radite kako opet ne bi fejlovali. Kako ja to vidim, ona dođe kao priprema za ostvarenje nekog cilja, tipa šta treba da uradite i ostvarite kako bi mogli da krenete sa ostvarenjem tog glavnog cilja. Nadam se da ima smisla šta sam sada napisala i da ste razumeli.


Ništa bez ovih strana što se tiče štednje i vođenje evidencije rashoda i prihoda. Pomoću njih tačno znate na šta se potrošili novac što znači da lako možete da uočite gde se luksuzirate i gde možete da smanjite troškove. Mnogima je pomogla, kao i meni pa sam sigurna da će i vama. Treba samo biti dosledan. U ovom sklopu se nalazi tabela plaćenih računa i mesečnih troškova, kao i mesečni pregled troškova i plan štednje. Iskreno, moj lični favorit. Za to je sigurno kriv horoskop.


Nisam sve slikala, ali ću vam napisati šta se još nalazi u planeru pa malo maštajte. Okej, idemo redom... lista lekarskih pregleda, godina u pikselima (možete videti ovde kako izgleda jer je ista kao u essence planeru), važni datumiliste (ima ih 6 po 11 stavki, ali 12 linija tako da možete sami nacrtati check krug za tu jednu liniju).


Stižemo do glavnog dela planera, a to je planiranje nedelje po danima uz podsetnik šta je najvažnije za taj dan. Planiranje je olakšano uz pomoć prioriteta, obaveza i beleški koje se nalazi na drugoj strani. To su stranice gde provedem najviše vremena jer obaveze obeležavam po bojama. Naravno, sve zavisi od toga da li sam ih završila, otkazala i ostalo. Mesto za beleške koristim za content timeline. S obzirom da je ovo nedeljni planer, tu mi je najviše imalo smisla to da smestim. Na ovoj strani se nalazi i polje za obaveze za sledeću nedelju, međutim, ja to koristim kao scrapbook, a nekad zapišem i neki citat. 

Na dnu te iste stranice možete naći deo za praćenje rutine ili stavke koje bi voleli da ubacite u rutinu pa da pratite koliko ste aktivni po tom pitanju. Ja beležim serije koje gledam (jedna epizoda po danu..  naravno da pravim maraton, lol), 30 dana izazov, čitanje knjige (do koje stranice sam stigla), et cetera. Mislim da je mnogo zabavnije kada upišete nešto umesto samo onog tačno, ali i praktično. Recimo, za čitanje knjige tačno znam koliko sam strana pročitala u danu, kada sam počela, a kada završila neku knjigu. Za serije pišem npr. S2E8 i tako znam do koje sam epizode stigla, za šetnju napišem koliko sam koraka prešla.


Na sledećim stranama posle planiranja nedelje nalaze se dva lista na linije koje možete iskoristiti kako želite. Možda za dodatne beleške, za dnevnik ili jutarnje misli. Ja ih koristim za planiranje i pisanje kontenta. Isti postupak kao što sam radila u essence planeru samo što je nedeljno planiranje. Na jednoj stranici lepim proizvode iz drogerija (kao listu želja), pišem JDi Photo Challenge, lepim omote od nekih čokoladica što sam jela. Vidim sada i sama da dođe kao scrapbook, kao dnevnik. 


Na kraju, tu je za novi početak. Ovo je rekapitulacija godine gde treba da opišete godinu u nekoliko reči, da zapišete ciljeve koje ste ostvarili, da upišete nove navike koje ste stekli tokom godine i koje ciljeve želite da ostvarite u narednoj godini. Ovu stranicu ću popuniti u septembru jer sam tada počela da koristim planer.  Tada mi počinje "nova godina" jer mi je u septembru rođendan.

To je to što se tiče goal getter planera. Nadam se da vam se dopao post, kao i planer. Mene je prošle godine oduševio essence, međutim, sada mi je goal getter mnogo bolji. Pošto je nedeljni nekako više mogu da uđem u detalje i bolje da se organizujem iako, za nijansu, oduzima više vremena. Ali to nije bitno toliko jer kad krenem, ja odmah napravim plan za ceo mesec.

Kako se vama dopada goal getter? Jeste li koristili MR planere?
_______

No comments:

Post a Comment

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫