Christmas Magic | XMAS OUTFIT

Ćao, Spell fam! Danas sa vama delim outfit koji sam nosila za Božić i koji sam fotkala na jednom magičnom mestu. Fotke su više slikane za uspomenu i zato imam samo dve, ali ipak želim da ih podelim sa vama ovde na blogu kao i da vam čestitam Božić. 

Romantičarski i sladak sa božićnom vibracijom, tako bih opisala ovaj outfit. Nosim divnu rozu košulju koja po sebi ima gingerbread keksiće i kožnu nude suknju koja se super povezala sa košuljom. Otkriću vam tajnu gde možete naći ovakve košulje u duhu praznika... u pitanju je sinsay i ima ih svake godine, od kraja novembra do početka januara. S obzirom da su ograničene na određeno vreme kada se mogu nositi, ja ih uglavnom kupim na popustu jer mi je pomalo ludo da ih kupim po punoj ceni. Od asesoara koji čine pola kombinacije nosim pearly pink torbicu koju bolje možete videti u New Romantics outfitu i novu, predivnu šnalicu o kojoj tek trebam da vam pišem pa neću puno pisati o njoj. Reći ću samo da je sa Posh Brooch stranice.

Hairpin: Posh Brooch | Shirt: Sinsay | Skirt: Sinsay | Bag: Happy Bags
_______

2 comments:

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫